TTT deel 30...!!

@ turkijelover, ja zat ik ook aan te denken, maar moet zo min mogelijk meenemen natuurlijk, dus als je met de ruimte en gewicht van 1 broek zowel een korte als een lange broek hebt, is natuurlijk ideaal… maar goed… ga over een paar weekjes maar eens uitgebreid in zo’n outdoor/ back-pack winkel kijken

@ toos: wereldfoto!!!

@ de rest en toos: turkije foto!!

@Bloem: Ja is service, maar vind het wel netjes. Ik heb dochters van 21 en 19 jaar en hebben allebei een vriend. De jongste gaat op dezelfde dag als wij (uhhh wanneer ook weer) een weekje naar CP ende oudste komt naar ADR 4 dagen na ons. Ja ze krijgt zeker instructies, ik heb al afgesproken hoe en wat dus zal wel goedkomen

ja dat is waar dan is een afritsbroek ideaal,en wie weet hebben ze nog wel andere oplossingen in de backpack winkel

@Bloem: Wereldfoto

@ toos: hint hint!!

owh dus het gaat dan wel goedkomen met dochterslief enzo…

ikke ga maar eens koken en ondertussen afwassen…blegh geen zin an, maar ja het mot!

:turkey:** Toos - 22 juni - Turgutreis**

Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet

MK: 12 juli - uitgerekend

Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi

Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side

Turkije-Fan: november - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

28/6 Toos

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan

Speciaal voor Roanna:biggrin:

Nou al een hint, foto staat er net op

of is dat een stille hint :biggrin:

heeee zie net dat ik 5 dagen op kop sta straxxies in september!! reken dan maar dat ie dan elke dag langs gaat komen… keertje of 15x ofzo :biggrin:
maar het is je gegund hoor toos

Ik ga zo maar koken, gewoon hollandse pot. Bloemkool met saucijs

Dank je vind dat ik me nog gedraag. Vanaf volgende week komen de lijstjes vast 6 keer op een dag langs

Nee is geen stille hint

hehehee
maar we kunnen het ook helemaal niet opmaken uit je handtekening hoor?! dus laat die lijstjes maar komen!! :biggrin:

zit me trouwens suf te zoeken op die foto, maar heb geen idee waar te beginnen… waren we wel een beetje warm qua richting?

@Toos: Ohhhhhhhhh… dan gaan jullie! :lol: Vandaag over 2 weken zit ik er ook al. Ga ik nu dineren, denk ik. :biggrin:

Die van Benidorm wist ik ook wel, maar vond het zo voor de hand liggen., dus ik dacht die zal het vast niet zijn. Zijn daar ook ooit geweest, voor de oorlog nog! :biggrin:

zo vroeg al??

@ roanna… wist niet dat je ook naar ADR ging?? :biggrin:

Zo vroeg al?.. Het is daar nu toch een uur later? Nou, om 19.00 uur heb ik al wel hongel hoor! :nod:

Ja ze komt mij opzoeken op uhhhhhhh