Begrijp wat je bedoelt Roanna maar ik laat me niet aanvallen dan ga ik in de verdediging,sorry.
had ik al verteld dat ik niet verder mag met mn opleiding en niet lager mag??
Nee heb ik niets van meegekregen,vertel!
tijdje terug had ik een gesprek op school. ik mag niet verder met de opleiding, omdat ik niet het juiste type ben voor secretaresse (om het zo te noemen) ik mocht ook niet lager, omdat er is gezegd dat ik te kinderlijk de telefoon op neem (ik loop sinds 23 april stage tot 29 juni) nu vandaag even iets gevraagd aan de algemeen directeur en toen vroeg hij dus hoe het op school was geweest. ik vertelde dat er is gezegd dat ik te kinderlijk de telefoon op neem en dat ik daarom niet lager mag qua niveau. toen vertelde de algemeen directeur dat dat helemaal niet waar is. later nog aan de receptie gevraagd of zei soms tegen school heeft gezegd dat ik te kinderlijk de telefoon op neem. ze zei dat ze dat niet zo heeft gezegd. ze vertelde wel dat ik bepaalde krachten mis bij de telefoon. later zei ze dat ze geen zin had in spelletjes wat school wel of niet zei
wat moet ik nou?
@ jill, ja shirtjes kopen zal nie zo’n probleem zijn, andere kleding wel, heb nou niet echt een doorsnee maatje met alles, dus tis echt een dilemma… maar ja, ga ik nu nog niet over na denken, komt wel!
Nou ja je hebt toch wel het recht te weten wat er precies is gezegd.
Wie is degene die jou op je stageplaats begeleid?
@Bloem als die lange broeken te warm blijken kun je ze natuurlijk nog altijd afknippen he.
degene die geschreven heeft dat ze me begeleid op het stagebedrijf is de vrouw achter de receptie. andere begeleidster van school is degene die tegen mij gezegd heeft dat ik te kinderlijk de telefoon opneem etc.
@ jill, ja i know… bloem in de afritsbroek… uberhaupt bloem in korte broek, ik moet daar toch nog maar eens goed overna gaan denken, wantteuhm…:hihi:
Zo net spullen gepakt, effe lekker gedoucht, nu me nog effe mooi maken
Ik vind dat trouwens geen reden om je dan die opleiding niet te laten doen.
Die stage is een leerproces en als jij volgens hen iets niet goed doet moet men dat zeggen en bespreken,als erna blijkt dat je het er toch nog moeilijk mee hebt dan kunnen ze eventueel zeggen een andere richting te kiezen.
Maar zo zonder meer je zeggen dat je die opleiding niet meer kunt doen,klopt volgen mij niet.
Heb je geen tussen en eind evaluatie, daar hoort op te staan hoe je het op je stage doet en wat er goed en niet goed ging
Meiden ik ga er vandoor tot later vanavond
@ linda, veeeeel pleziiiiiiiieeerrrrr
@Roanna: Kan koken, daar hebben ze wel voor gezorgd:crybaby:. Had anders wel bij je komen eten:smile:. Het ziet er geweldig uit, niet dus. Heb 3 verschillende soorten aanrechtblad en allemaal stukken. Gedeelte is nog open. Als het goed is komt het nieuwe blad over 2 weken en wordt geplaatst als 1 van onze dochters thuis is. Als compensatie wordt alles tussen tegels en blad afgekit en hoef ik de vensterbank niet te betalen
@Linda: veel plezier:wub:
Succes Linda!!!
@linda…veel plezier…!!
@turkije-fan…jeetje wat een gedoe…en wat ga je nu doen dan?
@toos…ach ja beetje kermis in de keuken is ook leuk toch
voor even dan
hmzz…sorry maar rest alweer vergeten…
ik ga nu lkkr met een vriendin uit eten…![]()
iedereen een fijne avond en tot later…xx
Linda,succes
Filiz,eet smakelijk.
Bloem,en is een 3 kwartbroek geen oplossing of is dat toch te warm?
@ toos, owh jee, net als je er niet bent, geef je dochter maar goede instructie’s over waar ze dan op moet letten enzo…
hoe oud is ze? geen vervelend gevoel om dr 2 weken thuis te laten? hoor allemaal verhalen van mamma’s die de dochter van 18 jaar oud niet een weekje alleen wilden/ durven/ vertrouwen te laten en dan denk ik :eek:
jij geen last van?! goed zo!
wel mooi dat ze een goede deal hebben gemaakt, toch gewoon service neem ik aan?
@ filiz, mmmm lekker uit eten! jam jam… wat ga je eten?