@Linda::wub::wub:
HAHA ja dus,ooo wat is de liefde mooi!!!
Ik neem ook steeds minder mee en moet dan toch uiteindelijk weer constateren dat ik de helft thuis had kunnen laten
Tja het is hier niet anders,maar ja dan denk je dit voor als het warm is dit voor als het koud pffffffffffff koud???
Vorig jaar liet ik witte broeken in het hotel wassen, kostte 1,50, werd het ook nog voor gestreken.
Ik ga de zooi opruimen want er zijn keukenkastjes leeggehaald. Heb een super moderne keuken met 3 soorten aanrechtblad.
tot laterssssss
@jill: idd joggen het is weer woensdag
Tot straks!!!werk ze.
@Linda spannend…je komt het wel zeggen he hoe het geweest is?
@ toos…h ihihi… lekker kleurrijk geheel dan!! succes ermee
@ linda… owh! :wub: leuk!
@ inpakken, vroeger gingen we met het gezin in de auto op de bonnefooi naar zuid frankrijk voor een huisje te huren. kratten met koffie, ketchup, peper, zout, wasmiddel enz enz ging allemaal mee
in de koffer kan dat natuurlijk niet en ik neem altijd veels te veel mee… begin het wel te leren dat ik alleen kleren meeneem die ik goed kan combineren…
toen ik lang weg ging, nam ik wel mn hele make-up doos mee (ik heb zo’;n kartonnen doos met vakjes, bakjes enz enz…) en dat was reuze handig want daar zit dus echt A-L-L-E-S in… voor vakantie te zwaar, te groot enz enz, maar onmisbaar voor het dagelijkse leven elders
@ weer, ik zwem hier bijna weg, de ene keer zit je in een diepvries de andere keer is het tropisch
rusland sept: tja… afwachten he? zonnig, droog enz enz, zelfde voor mongolie. echt landklimaat he, dus als het warm is erg warm, als het koud is, erg koud.
maar verwacht nog wel mooi weer in sept in rusland en mongolie. tibet op 5400 meter hoogte is een ander verhaal, dus koop daar een dikke jas denk ik… ga ik nie meenemen
daarna naar zuid-oost azie, hoogseizoen daar, geen regenseizoen dus warm warm warm, wel ook tropisch maar goed
wordt nog wat… denk dat ik heeeeeel wat zweetdruppeltjes ga vergieten!!
@Bloem zal dus niet makkelijk zijn om voor deze reis te pakken,je moet nu zeker alles in een rugzak krijgen toch?
Goede middag!!
Ook weer thuis, gegeten en bijgelezen. Woensdagmiddag dus meen toch nog even iets leuks met J. te moeten doen. Hij wil spelen met zijn neefje, zijn wens is mijn bevel ;), voor heel even, dus nu op naar mijn zus.
@marion: veel plezier bij je neefje en zus
@ jill, ja klopt en ik moet alles zelf meesjouwen
ze raden aan 4 broeken (lang en kort) 4 shirts… nou… uhm!!! hoe gaan we dat doen?!
hihihih…
zien we nog wel!
@ marion, J.'s wil is wet he? lekker de jongens elkaar laten vermaken
zo… ik ben echt letterlijk en figuurlijk suf geluld dus ik ga eens eventjes rustig aan richting huis en lekker een beetje chillen!
lijkt me zaaalllligggg
tot laterz
@bloem: tot later
Tja Bloem niet gemakkelijk,ik zou het niet kunnen maar als je die shirts moe gezien bent dan koop je toch gewoon een nieuwe!
… nog iets minder dan twee uur en dan…
Zo, ik ben er ook weer. Twas wel weer ff bijlezen he? Zowel hier als daar.
@ Jill: ik wil er verder hier niet over praten, maar zullen we ons vanaf nu alleen maar HIER bezig houden, als je begrijpt wat ik bedoel? Tis hier altijd zo gezellig en dat willen we zo houden toch?
@Toos: Hoe zit dat nu met je aanrecht? Kun je nu wel koken dan? Kom je maar hier eten hoor! Wanneer ging je ook alweer weg? :lol:
@Linda: Ohhhhh vanavond weer he? :wub:
De rest weet ik even niet meer. Ga zo weer ff boodschappen doen dus tot vanavond. ![]()