@ turkijefan raar dat ze maar 1 keer langskomen, bij ons komen ze 3 keer langs.
@viva: sterkte met je kiespijn
@Besmile: Fijn voor je dat de kaakchirurg in ieder geval goed werk heeft gedaan
@Turkije fan: Vind het een vreemde gang van zaken. Je moet toch op eerlijke manier beoordeeld worden
Grrr…
Staat trouwens leuk al die blokjes
… hij was er niet wel effe stiekum langs zijn huis gereden
Oei Linda is het niet gegaan zoals je gehoopt had?
Zo, ben d’r weer. Kreeg weer ff koffievisite. Ja, die komen hier in de buurt boodschappen doen en denken dan van, kom laten we ff kijken of ze thuis zijn. Dus onverwacht, maar ach, niet minder welkom. Vind ik altijd wel leuk hoor!
Belt me schoonzus tussendoor nog 2 x op over of ik weet wat parkeren op Schiphol kost.
@Bloem:Ja, zo kun je ook vakantie vieren als jij doet. Ook gezellig hoor! s, Nachts lekker baila, baila. :biggrin:
Verder alles goed met iedereen? Ach Viva toch! Kep zo met je te doen Da’s niks pijn in de mond. ![]()
Hoe kom ik nu aan al die blokjes hier? :lol: Staat nu ook een andere titel bij. Hoe werkt dat dan?
Dat was toch eerst niet he Toos?
@Linda::crybaby:
nee had igg hem vandaag weer te zien tijdens training maar ja maar weer een weekje wachten
@jill: hij schijnt bezet te zijn, althans 2 maanden geleden net een relatie maar zoals cyn zegt alles kan kapot
@Roanna de prijs van parkeren op schiphol staat op de site van schiphol.
Al die blokjes, nee. Leuk he. moet je op ww account kijken zie je van wie je er gekregen hebt
Beps: bedankt hoor
@Jeetje Linda,als hij in een relatie zit geef jezelf dan geen valse hoop he.
Ik zou het erg vinden als je op iemand wacht aan wie zijn hart aan iemand anders toebehoort.
Safe parking is goedkoper dan schiphol. Auto staat bij de Rai, je wordt met een busje voor de deur opgehaald en voor de deur afgezet. Busje gaat dag en nacht, ieder half uur
Ow Toos, ik heb dezelfde titel als jou! :lol: Alleen heb ik nog meer punten. Nouja, je kan ook niet altijd alles hebben he? Bijna nieuw aanrechtblad en jij gaat ook al naar ADR. Wanneer ook alweer? :lol:
Je kan dit rechtstreeks boeken op de site van *- reizen
Aha Meiden bedankt he,je weet wel wie he
Ja wanneer ook weer, tijd om het lijstje weer op te zoeken
http://www.safeparking.nl/dreizen.php?mode=R&PHPSESSID=c7eed199a3641956ccc3770877bd6060 kan je schoonzus zien wat het kost en hoe het werkt
Nog even en we zitten alweer halverwege deel 30.