leest een stuk makkelijker met het licht aan idd! :biggrin:
een nieuwe dag voor allen, het licht piept door de gordijnen (lamellen) en iedereen staat op: doe alle dingen vandaag met plezier en een lach op jullie gezicht, dan komt het allemaal wel goed.
ps: @ jill, 's nachts slaap je 3 uurtjes ofzo, maar als je gaat rusten overdag? slaap je dan, of lig je dan, of zit je dan gewoon ff zonder iets te doen? en zou dat helpen? 2x 2 uurtjes slaap verdeeld over de dag? zoiets?
@Jill: Klinkt idd beter…paar keer, maar minder dan 3 uur zodat je lichaam het ook prettig vind… Ik weet dat ik ook zo weinig sliep met de zware killers(morfine, tramadol ed) maar dat kwam echt omdat zij me op de been hielden, pijn kwam, pilletje poppen pijn weg en energie was er ook weer…
Haha hetzelfde ik ben al weer wakker,nou ja wakker.
Soms ben ik overdag opeens zo moe en als ik dan even indommel een half uurtje of nog minder dan ben ik klaarwakker erna EN FIT;
Ik ben gewoon een raar mens Bloem.
Ikke weer op het werk,maar is niet veel te doen.woensdag de week doorzagen.
Bloem,als je eraan denk het flesje openen als je nog niet onder de douchestaat:biggrin:
Zit vandaag inderdaad in de rotzooi. Aanrecht bestaat uit 2 delen, zit er op dezelfde plaats als bij het oude ook een scheurtje. Dusssssssss, nu voor een paar weken een tussen oplossing. Is net bij het gasfornuis, zei al dat als ik niet kon koken ik het geen punt vond om te gaan eten zolang het duurt. Trappen ze niet in, jammer hoor