op dezelfde plek een scheur?? ligt het dan niet aan de constructie van de onderbouw ipv aan het blad…?
@Toos
Gaat heel snel vooruit. Ze heeft geen IBS meer nu, is druk bezig met allerlei soorten therapie. Gesprekken met artsen en maatschappelijk werk. Ze krijgt steeds meer vrijheden en is het weekend zelfs al even naar huis geweest. Als alles goed is mag ze het komend weekend zelfs een nachtje naar huis. Ben benieuwd dus.
Gaat dus de goede kant op Marion,gelukkig maar.
Toos,balen zeg van je aanrecht,hoop dat het allemaal goed komt
Vandaag zou de zoon van me broer de uitslag van zijn examen krijgen weet alleen niet hoe laat zal zo maar eens bellen of hij wat gehoord heeft.
Oh, wat goed dan Marion. Er zit dus progessie in! Hopenlijk blijft ze zo door gaan.
@Bloem: Nee het ligt niet aan de constructie van de onderbouw, ze zagen het scheurtje al zitten voor het er in zou gaan. Hebben ze net gebeld met de leverancier, moet het hele blad weer terug en krijg ik een noodblad. Doen ze omdat er in graniet kleurverschil kan zitten
@Roanna
Hoop ook dat ze zo door blijft gaan, maar houdt wel in mijn achterhoofd dat ze een terugval kan krijgen. Gaat veel gepraat worden natuurlijk en wat komt er allemaal naar boven wat ze weer op een rijtje moet zien te krijgen. Afwachten dus … wij kunnen niets anders doen dan luisteren en er zijn voor haar als ze ons nodig heeft. Het overgrote deel zal ze toch zelf moeten doen.
yeahh, reispapieren zijn binnen
@ toos jeeeyyy wordt het allemaal nog echter!
@ marion, ja en bij dat praten komt er natuurlijk van alles boven wat ook nog in andere kringen doorwerkt enzo… i know! dikke hug voor haar EN voor jullie!
@Marion: Wel fijn dat er verbetering in zit, hoop voor jullie dat dit zo doorzet
Straks krijg ik nog een noodkeuken:D
@ toos hoe laat vlieg je! beetje te doen? vlieg je vanaf schippyholly?
good murink darlinks…
iedereen lkkr geslapen…ik sluit me bij roanna aan…ikke ook heerlijk geslapen:)
@marion…gelukkig dat het steeds beter gaat met je schoonzus…!!
@turkije-lover…tis toch wel lkkr zo een dag niet veel te doen op het werk ![]()
@toos…wat een rompslomp met een keukenblad…hoop dat je snel het goede krijgt!!
hmzz…vakantie/verveling…naja iedereen een fijne dag…en tot laterzz
THANX ![]()
Ja vlieg vanaf Schipholly met martin**r. Heen 17.30, terug 22.45
@ filiz: vakantie/ VERVELING??? nee!? dat meeeeen je niet
@ toos, mmm heen is ruk maar terug wel ok, igg een van de twee is goed he?
Heb vandaag ook Safe Parking geboekt. Zetten de auto bij de rai, busje pikt ons op en dropt ons voor schiphollo, dochter pikt als zij terug komt de auto daar weer op
Vind terug ook niet erg, hebben de verloren dag weer terug
Dochter heeft betere tijden, die vliegt met Tranavia, heen 5.30 terug 20 uur
Filiz,Ik heb eigenlijk liever wel veel te doen,dan gaat de tijd ook wat sneller,ben nu echt werk aan het zoeken tis rustig hier,zal zo de postvakjes maar eens nalopen