TTT deel 30...!!

Ja hoor meid daar zorg ik voor ,slaap lekker en sweet dreams.
Als je wakker wordt ben je alweer een dagje dichterbij je vakantie.

Ja ben daar wel bang voor, maar ja heb op dit moment even geen keuze. Voel me soms zo rot en ga dan 's nachts liggen tobben, is nu de beste optie.

Ben echt aan vakantie toe, even alles achter me laten. Mn broer neemt even de verkoop van het huis van onze vader over zodat ik daar niet mee geconfronteerd wordt

Ja dan kun je niet anders,ik wens je heel veel sterkte hopelijk voel je snel beter.
Misschien gaat het beter als je op vakantie bent geweest.

Ja dat hoop ik ook, kan ik even mn hoofd leegmaken, ik weet wel dat er niks is veranderd als je terugkomt, maar kan er dan beter tegen

Weet je emoties doen meer met je dan je soms zou denken,en teveel is teveel.
Ik hoop dat het een beetje lukt met de verkoop,heb je nog iets van die mensen gehoord?

Inderdaad als zich alles maar blijft opstapelen moet je nog oppassen dat je geen lichamelijke klachten krijgt.

Lieve Jill: Ik wens je toch een goede nacht toe, hoop voor jou dat het morgen ook weer beter gaat, minder pijn. Gun het je zo want je lijkt me een tof mens

Luister naar je lichaam,geen mens die dat beter kan dan jezelf.
Neem op tijd je rust,dat is heel belangrijk.
Ik weet er alles van,luisterde ook niet en werkte 16 17 uur per dag.
Ik kon de hele wereld aan en op een dag ging de lamp uit.
Dus als je de kans krijgt genieten!!!

Ja precies, probeer er voor te waken maar ja lukt niet altijd. De mensen die 2 weken geleden deden het niet omdat ze hun eigen huis niet verkochten. Hebben de 18de weer een bezichtiging van mensen die nu huren en een huis zoeken in onze prijsklasse en daar zijn er niet veel van. Dus wie weet

Ik hoop echt dat je vakantie je goed doet,leer genieten en heb er geen schuldgevoelens over want je verdient het.
Iedereen in je omgeving zal er net zo over denken.
Slaap lekker Toos,en tot morgen!!!

Je hebt helemaal gelijk. Probeer te luisteren naar mn lichaam, dat zegt dat ik moet stoppen met stressen en zwaar werk. Maar ja het is nu eenmaal mn werk en kan niks anders en vind het ook nog leuk.

Jill je bent een schat, dikke knuffel voor jou

Ik hoop dat het lukt,dan ga je toch nog anders op vakantie he.
Ik duim voor je!!

Maar ik ga er nu echt vandoor, de luikjes vallen langzaam dicht

ja dat zou helemaal te gek zijn, vooral ook omdat we de as van mn vader net na onze vakantie in noorwegen willen uitstrooien. Als dan ook het huis verkocht is kan ik het boek sluiten en beginnen met verwerken

Haha nou ja schat?
Dat durf ik niet van mezelf niet te zeggen hoor.
Trouwens is wel heel belangrijk dat je je werk graag doet,misschien wat meer delegeren? Ik weet niet of dat kan natuurlijk.
Nou meid hup je bed in anders ben je morgen gebroken.
Slaap lekker!!!

Welterusten

Slaap lekker iedereen en sweat dreams!!!
Een fijne dag voor iedereen!!!

:idea:
Zo traditioneel doe ik de lampjes weer eens aan…

Nu bijlezen