@MK nog een dagje ? succes op je laatste dag.
Het aftellen kan beginnen!!!
@Linda
Allemaal goed gekomen hoor, zet ze maar tussen de lammetjes en alles is ok :biggrin:
@Jill
Gaat het nu weer een beetje?
bijna iedereen naar bed
Ja hoor Marion,maarik heb vaak dat me opeens een extreme vermoeidheid overvalt en dan lukt het typen niet meer.
Snap het. En dan kan je er weer eventjes tegen en dan ligt zowat iedereen hier op 1 oor :frown:
Maakt niet uit hoor is ook een uur dat normaal iedereen gaat slapen maar ik heb dan nog een paar uur te gaan.
Je zal het vast al eerder verteld hebben, maar waarom blijf je zolang wakker
Als ik langer dan 3uurtjes slaap is smorgens alles zo stijf en pijnlijk dat het echt uren duurt eer ik een beetje mens ben.
Ik kan dan de morfine wel verhogen maar dat doe ik liever niet.
maar dan moet je toch wel doodversleten zijn, dan kom je toch niet aan je nachtrust
Eigenlijk aks ik niet slaap ben ik fitter s´morgens;
Nee dat valt eigenlijk goed mee je lichaam went eraan denk ik.
Als wij ergens heel vroeg moeten zijn bv als we op vakantie gaan of zo,dan ga ik niet slapen en blijf op.
hoe is het mogelijk, dan stort je toch wel in halverwege de dag
Nou meiden, duik ook mijn bed in. Moet morgen vroeger op, mijn kantoordagje voor deze week. Truste!!!
Nee hoor,ze hebben al van alles gedaan slaappillen,slaaptest,spierontspanners noem maar op maar geen enkele pil die mij aan het slapen krijgt.
Slaap lekker Marion,sweet dreams!!!
Jullie ook!
Thanks!!!
vind het heel wat. Ben van nature ook een nachtbraker, maar ging toch zn tol eisen. Kwam ook door de omstandigheden. Slaap nu met pillen maar voel me een stuk beter overdag.
Ja heel soms slaap ik langer een uur of 5 maar daar heb ik dan al snel spijt van s´morgens.
Ben je niet bang dat je straks niet meer zonder kan?
Jill: ik ga je toch verlaten voor vandaag. Wens je voor straks welterusten.
Doe jij het :idea::idea: uit en de deur dicht