@ filiz, truste en jij een prettig weekend!!
Ben even weg…
ikke ben ook ‘even’ weg… :biggrin: ga de heerlijkheid van mijn bedje opzoeken!!
dusssszzzzzz: TRUSTE!!!
slaap lekker allemaal
Slaapwel iedereen en hopelijk geen onweer meer.
:storm::storm:
:drugged::drugged:
:idea::idea:
Zo zag mn nacht er ongeveer uit:lol:
Goedenmorgen allemaal
Ik was ineens gister doeppiepoeppie… ben in bed gaan liggen(met airco op de slaapkamer) en de lampjes waren uit!!!
Heerlijk geslapen, maar de spanning in de lucht heeft wel voor de nodige hoofdpijn gezorgd helaas. Komt wel goed niets waar een pilletje niet tegen helpt :hihi:
Zo kleine dingen regelen, hubbie naar Almere brengen om zn motor op te halen en dan door naar Breda…
Hopelijk doet het weer meewerken, dan is de dag nog gezelli-er!!!
@Jill: Wij hebben zo’n doorlopende reis en annuleringsverzekering…kijk eens of dat er wel is. Voor ik meen iets van €150 per jaar is alles klaar. Voor deze reis speel ik kiet(gelijk) en alles wat ik verder doe is meegenomen. Maar voor elke reis(weekendje of wat dan ook) als ik maar 1 dag niet thuis slaap ben ik verzekerd.
EN VANDAAG PARTYYYYYY
@Bloemmie tot straks
Goedenmorgen,
Hier weinig :storm: geweest.Heerlijk geslapen.
Bloem en Beps,veel plezier vandaag,zal voor jullie duimen dat het droog blijft.
Goedemorgen allen.
@Turkije-lover: Dan wonen vast bij elkaar in de buurt, want ook hier weinig of geen :storm: gehad. Beetje regen en onweer in de verte, meer niet!Het wordt ook vandaag weer lekker warm hier. Pfffffffff. Maar ik klaag niet!
@Bep & Bloem: hèèl vèèl plezier vanavond bij Blof en bij de rest wat jullie nog gaan doen. :biggrin:
Verder iedereen ook weer een fijne dag en een goed weekend gewenst.
Hoi allemaal,
Zit nu thuis achter internet.
Gisterenavond aangelegd. Deed het het eerst niet, dus ik vanochtend weer met ca**ma aan de lijn om het op te lossen. Moet nu snel naar m’n werk.
Zie jullie later.
Doei, doei.
Nog 42 dagen
@Fransijn:
eindelijk…en werkse voor zo!
Fijn weekend. ![]()
Goedemorgen iedereen!!!
@Beppie ik hoop dat je hoofdpijn snel over is.
Ik ga het eens navragen hier van die verzekering.
@Roanna ik dacht dat jij ook naat Blof ging?
@Bloem en Beppie veel plezier vanavond!!!
@Fransijn wat heerlijk dat je nu zelf internet hebt.
@Jill: Ik was op 19 Mei hier bij ons in de stad al geweest en dat was grandioos. ![]()
Goede morgen!
@Bep&Bloem
Een hele fijne dag, hopelijk werkt het weer ook mee. En heel veel plezier vanavond bij Blof!!!
@Turkijelover&Roanna
Hier ook meegevallen met het onweer. Een hoop kabaal, harde wind en een donkere lucht en een heel klein beetje regen.
@Fransijn
Hopelijk kun je dan eindelijk vanavond ook thuis internetten.
@Jill
Hoe is het vandaag met je? Gaat het weer een beetje beter?
morning!!
ik denk al, fransijn op zaterdag!! het is dus gelukt!! whiheeee!! hahahaa, alleen jammer dat je meteen weer weg moet, maar ja, kun je er strax van genieten.
nou ikke eindelijk uit bed hoor… pppfff… heb wel 500x gesnoozed. hier grijs, grauw enz enz… bah!! maar ja, het zonnetje komt naar me toe, dus dat komt vast wel goed
ikke ga douchen en naar de markt (= beneden)
@ marion, owh nog 3 berichtje en ikke sta 3e…hehehheee
:biggrin::retard::biggrin: Waar kan je dat eigenlijk zien? Eerst stond het onder VB plaza maar kan het nu nergens meer vinden.
als je ww opent helemaal onderaan, kun je zien wie er als laatste geweest zijn en ook de top zoveel van mega posters…
verdacht veel turkijefans!! :biggrin:
@ marion… ff nog een gokje wagen bij de foto??
:biggrin:
Had gisteren nog naar je foto gekeken. Ben nog aan het bedenken waar het kan zijn.