Denk het ook Jill, al kun je daar alleen voor 2 weken boeken en dan ben je nog geen €1000 kwijt met zijn tweetjes.
afdingen!!
€ 30 x 21 = 630 voor 3 weken + € 359
is dus € 1000 zeg maar, dan nog auto huren en eten en drinken…
denk dat je wel voor 22 € pp kunt krijgen… nog ff onderhandelen!!!
Morgen laat hij iets weten of het goedkoper kan zegt hij.
Zij krijgen van E.K. 30 euro per dag zegt hij maar dat lijkt me veel.
Pakketreis is 1200 euro all in
Inderdaad Bloem,toe we daar waren sprak hij zelfs over 20 euro per dag.
Ik denk dat ze blij mogen zijn hij vertelde net dat het zo stil was nog maar 8 kamers bezet.
Hij klaagde ook dat ze zo weinig verdienen nu,ik hoop echt dat het snel beter wordt voor die jongens
ik zou idd proberen om de prijs naar beneden te krijgen, € 20 is heel redelijk, ken het app. niet, maar is redelijk te doen op die manier… enneuhm… hebbie wel gezegd dat je 3 weken wilt?? misschien 3 weken boeken, 2 betalen…?
en nu kun je zelf de luchthaven van vertrek kiezen, met een pakketreis kun je denk ik niet zo makkelijk vertrekken vanaf luik denk ik, of wel??
Haha Bloem weet je ik wil ook niet het onderste uit de kan ze hebben het zo al moeilijk.
Nee bij pakketreis is het vanaf Eindhoven maar dat is ook OK voor ons iets meer dan een uur rijden,is goed te doen.
ja klopt, die jongens wel, maar denk je dat het daar naartoe gaat…? denk het niet, dat gaat naar de grote baas… hoe goedkoper je verblijft, hoe meer geld je kunt uitgeven om de lokale bevolking te steunen!!
O ja als ik die pakketreis neem zit er ook nog de annuleringsverzekering in moet je ook nog rekening mee houden.
hoezo??
je hoeft geen annuleringsverzekering te nemen he?
Ja klopt helemaal.
De dag van vertrek was een ober die we al 3 jaar kennen afscheid komen nemen.
Ik wist dat hij het financieel wat moeilijk had omdat de burgemeester van alanya 5 restaurants heeft gesloten voor 5 dagen omdat ze de mensen proberen mensen in het restaurant te lokken.
Hij had net geld naar zijn moeder gestuurd dus was het even moeilijk.
Hij had ons er niets van gezegd maar ik hoorde het van zijn vriend.
Nu geef ik uit principe geen geld maar we zijn even de straat over gestoken en hem wat boodschappen gekocht en wat sigaretten.
Die dankbaarheid,helemaal te gek.
Maar Bloem in mijn geval is het misschien wel nodig he,als ik een terugval krijg je weet maar nooit.
owh zo
maar heb je geen eigen annuleringsverzekering dan?
5 % van de totale reissom kortlopend, of iets van 60 a 80 € doorlopend per jaar…
Dat kennen ze hier in Belgie niet ik heb daar al navraag naar gedaan.
echt?
heb je al gekeken bij joho compagny of ooms? die doen ook verzekeringen voor niet NL-residents…
vind het wel erg vreemd hoor, maar goed…
bij elk ticket dat je afsluit kun je toch annuleringsverz. afsluiten??
Ik heb net even op de site van Elvia gekeken,maar het is altijd gekoppeld reis en annuleringsverzekering.
Wij hebben wel een doorlopende reisverzekering maar daar zit geen annuleringsverzekering in.
Maar ik denk niet dat een een annuleringsverzekering alleen niet MOGELIJK
nee, doorlopende annulerings verz. zit altijd aan een doorlopende reis, maar je kunt best een kortlopende annuleringsverz afsluiten, zonder doorlopende reis verz…
maar je zult toch ook een reisverz. moeten hebben? misschien ideetje om dat dan samen af te sluiten per eerstvolgende premievervaldatum van je huidige reisverz.?
hey dames…!!
ik kom ff goede nacht zeggen…morgen vroeg op…den inhalen…wordt gezellig!!
slaap lkkr allemaal…en tot overmorgen denk ik ![]()