TTT deel 29...!!

Wie weet koop ik of download seizoen 10 wel helemaal.

owh ja, dat sowieso!! wat denk jij!
ff een weekie naar huis, hoi zeggen tegen mn ouders en dan ben ik weeeeegggg!! ik weet waar ik me thuis voel en ik heb nog veel te doen na de reis… dussss… wat houdt me tegen? nix toch? en als ik heel noord en zuid oost azie gezien zou hebben dan kan ik natuurlijk niet maar de helft van turkije gezien hebben…

is dat zo raar dan??

@ besmile… moet je doen! zo duur zijn ze tegenwoordig niet meer… ikke heb ze alle 10 op dvd… alleen helaas wel ver weggestopt in een doos op zolder bij mn ouders… nou ja, komt nog wel… zo is ook leuk, alleen die reclame’s blegh!

Nee natuurlijk niet meid maar omdat je wel vaker grapjes maakt wis ik niet of je het echt meende.

Je hebt gelijk als je de kans hebt moet je het doen,wat je hebt gehad dat nemen ze je niet meer af.

Zo net de bloopers gezien friends 10 op zender E (Amerikaanse tv zender) lachen

@ jill, ja ach, heb nog enkele verhaaltjes af te maken enzo… owh ja en de rest van turkije zien, ik weet nog niet hoe en wat precies maar dat komt HE-LE-MAAL goed!

Ik zie Diamond haast niet meer hier,of is ze misschien op vakantie?

Inderdaad is ze niet druk met haar baan???

Als wij in oktober gaan willen we naar cappadocie,dat lijkt me echt fantastisch

Zoik ga er vandoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor

Fijne nacht meiden

Ik ga misschien in sept naar Cappadocie.

diamond is idd druk met werk enzo, daarom is ze zo weinig geweest maar afgelopen dinsdag is ze vertrokken naar alanya

O.K dan ben ik gerust,bedankt Besmile

2008 voor mij!!

Dat meen je niet,weet je van waar ze vertrokken is?

Ik wil oooooooooooooook nu naaaaaaaaaar TURKIJE. Tja nog 12 weken wachten

VAn enschede is diamond vertrokken. dat denk ik

Slaap lekker Besmile,tot morgen!!!

Van Enschede