TTT deel 29...!!

Net tegen askim gezegd dat het nog maar 40!!!dagen duurt. OW ik kan niet wachten.
Heb zo’n heimwee.

ik weet precies hoe lang 3 mnd nog duren… 12 weken… nog 70 uur werken :retard:

He, he weer bij gelezen, ben toch gauw een uurtje ofzo bezig geweest.
Ff kijken wat ik nog weet…
@Bep, ik wist dat je het kon, meid, gefeliciteerd…
@Besmile, fijn dat het een stuk beter gaat…
@ Bloem, kletskous!!!
@ Jill, wat naar dat je je zo snel weer K*** voelt. Mijn hub heeft hetzelfde, daar voelt hij zich gewldig, en in Nl. spelen al z’n kwaaltjes weer op. Had je trouwens nog gelezen dat ons hotel ook zeer geschikt is voor rolstoelers?*
en verder…ben het ff kwijt meiden.

Hier is de lucht weer aardig opgeklaart, gelukkig, en we gaan (voorlopig) toch samen verder…Ondanks dat de meesten van jullie niet precies weten wat er speelt, hartstikke bedankt voor jullie steun!

@ mierre, goed om te horen!! check ook ff topic over de meeting!!

@Miere,ja ik had het gelezen van het hotel,ik houd in mijn achterhoofd.
Heel veel sterkte miere!!!

owhhhh nu echt zo’n leuke aflevering van friends!! whoehoeeee

@Miere
O wat fijn dat het weer wat beter gaat thuis!!!

@Fransijn,dat gaat zo voorbij!!!aftellen dus maar.

@ bloem friends blijft leuk om te zien.

ja idd… volgens mij heb ik deze al 10x gezien, maar who cares!!

@roanna/bloem: vorige week vroegen jullie nog hoe het ging met die leuke jongen van de training, nou hier effe zoals het op dit moment is, eigenlijk is situatie nog steeds hetzelfde, maar vorige week wel weer effe een leuk momentje gehad, wil niet te veel gaan hopen maar je weet nooit wat de toekomst brengt. Ik ben nog steeds helemaal hoteldebotel van 'm. Het momentje van vorige week was als volgt: ik ben bezig mijn programma te lopen, hij is aan het uitlopen, dat doen we altijd in tegengestelde richting zeg maar dus hij komt me tegemoet lopen, hij kijkt me aan en zwaait naar me en zegt verder niets, ik zeg zwaai terug en zeg hai, hij zegt hai terug, je kutn nagaan mijn avond was weer helemaal goed kreeg weer dat heerlijke gevoel van binnen. Heb tijdens training ook regelmatig het gevoel dat hij kijkt waar ik loop en we kijken regelmatig dan tegelijk naar elkaar, mss is ie wel weer single wie weet, we wachten wel weer af, nog 2 dagen en dan zie ik m eindelijk weer…

Ik heb de alle laatste aflevering gemist.
de rest heb ik ook gezien

de laatste afleveringen gemist???
neeeeeeeeeeeeeeeee dat meen je niet!!

Ik bedoel de allerlaatste aflevering.

van seizoen 10

@Linda wat spannend,het kriebelt behoorlijk bij jou he.

@Besmile,wat jammer dan alle aflevringen gezien en dan de laatste missen,kun je die nergens op internet bekijken.

ik heb er wel stukken van gezien, maar niet de hele aflevering

@ besmile dat is misschien nog wel veel erger!! dat meen je niet!!
op zich kan het natuuurlijk wel, ze zijn amper nog uitegezonden daarna dusss… maar er zijn ook DVD’s en zelfs nog video’s!!
vreselijk, drama, gauw gaan kijken!!

toevallig heb van de week op tv zender E een hele stuk van de laatste aflevering zien, maar ga toch weer goed googlen voor de hele aflevering.

Bloem meen je dat nu echt dat je na je grote reis nog naar Turkije gaat?