TTT deel 29...!!

Nou, ik denk dat na de vakantie’s het wel weer goed zal komen. We hebben sinds 1 juni, erg veel veranderingen gehad en dat moet nog geevalueerd worden als iedereen weer terug is. Het is in ieder geval zo, het loopt nu voor geen meter (chaotisch enzo) en daar zijn de meesten het wel over eens. Even afwachten dus.

Komt ook wel weer goed, denk ik. :drugged:

Hoi meiden
Eerst toets…100% dus ik ben er weer door…tot vrijdag :retard:
Maar goed, nu nog 2 dus we zien wel

@Roanna: Dat eethuisje heet Tadim…loop alleen eens door, na het aquapark naar links, zit aan de rechterkant een onogelijk kippeding… maar lekker jammmmmmmiiiieeeeeeee

Niet bijgelezen, zal zo eens op de fotopagina kijken…
Kuss voor jullie allemaal

Eigenlijk vindt ik mezelf een beetje ondankbaar,ik ben heus niet de enige met gezondheidsproblemen.
Er zijn zoveel mensen die er nog erger aan toe zijn maar niet eens de kans hebben om een keer per jaar te gaan,dus jill,niet zeueren en klagen en wees blij met wat je hebt,toch?

@Beppie je mag trots zijn op jezelf!!!Goed hoor gefeliciteerd!!

@ jill tuurlijk maar hallo zeg? je kunt nu niet echt stellen dat je gezond bent, en als we ernaar vragen dan mag je best vertellen waar je last van hebt, anders zouden we er niet naar vragen, en als je het er niet over wilt hebben dan horen we het wel,… toch?

@ beps, goed ehj!!

@Bep: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Geweldig.

Oke, bedankt voor de naam en de tip. Ja we hadden het er tijdens de laatste meeting ook al over gehad, hoe die heette. :biggrin: Zie, zo hoor je nog eens wat!

@Jill: Snap je wel hoor, het is ook goed irri dat je dingen niet kan. Moet zeggen, nu ik bij de chiropraktor loop, ik nog nooit zo weinig last van mn nek gehad heb…alles zit op zn plek…gelukkig :biggrin:

Ja hoor Bloem als ik het er niet over wil zeggen dfan hoor je het wel.
Maar jullie merken het toch wel,slimme meiden hier!

@Bep: Ik zit in mijn gedachte ff die route af te leggen en ja hoor…
klopt, daar hebben we ook gegeten in dat kippeding.

@Beppie is dat een kraker?

kippeding… whahahahahaa.a… met een lekker kippig ding in de bedienING??

@Jill: Ja ik ben er echt van opgeknapt. Ging voor mn onderrug…en dat gaat beter(weet nu hoe ik dingen op moet vangen) maar mn nek is nu klachten vrij(wel nog dingen die ontstaan zijn door langdurige beklemming in het verleden, maar andere dingen GONE!!)

Trouwens ik weet niet meer wie,Roanna of Beppie maar een van de twee zei toen dat het appartement van ons achter de burgerking lag en inderdaad,ik geloof dat ze het de 35 meter straat noemen.
Ik vergat het steeds te zeggen.

ik skip me rot van ene onderwerp naar het andere… ben nie echt productief at this moment…! oepsss

@bloem: nee geen lekker ding in de bediening, man en vrouw, overjarige modellen

Nu Jill, wat ik zo knap van je vind, is dat ondanks je ziekte en pijnen, jij toch maar weer de moed en de energie hebt, om zo’n verre reis te maken en alles wat erbij komt. Daar heb ik bewondering voor! :thumbsup:

@Bloemmie: Hihi pas maar op, straks gaan ze je nog ontslaan…

@Jill: Was het wel goed te doen…dacht al dat het daar lag ja… de “nieuwe” grote doorgaande weg…

dus toch een kippig ding dus…?

@ beps… moest mn pop-formulier invullen… ikke: wil ik niet, ok is goed, hahahaaa

@Bep: Gefeliciteerd toppie:thumbsup: