TTT deel 29...!!

Een ECHTE maandag dus vandaag … hier schiet het ook niet echt op, de tijd wel maar de huishoudelijke klussen niet. Ach ja … de dagen komen op een rij :nod:

pppfff same here!!

@ turkijefan… google??

nee bloem geen google
het moet ergens op de pc te vinden zijn

ik heb net het spelletje van raad de foto gezien. leuk spel, maar denk niet dat ik veel zal weten

gewoon een gokje wagen alleen nu wachten we op viva om definitief ok te geven, zodat marion een nieuwe foto kan plaatsen

@ turkijefan, al geboekt? ikke heb nix meer van die vriend van me gehoord… helaas

@ beppie :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: ben je het al beu?? :retard:

@Viva,tja als wij gaan uiteten eten we vaak eerst een voorgerecht,hoofdgerecht en soms alleen hoofd en nagerecht.
Met drank en zo zijn we gemiddeld 50 TL kwijt.

Maar je maakt het zo duur of goedkoop als jezelf wilt he,we zijn ook al in een typisch turks restaurant geweest.
Daar heb je een soort buffet met turks eten,ook heel lekker en kost maar een vierde van de prijs.

Jilll ikke lust dat niet hoor turks eten alleen al die bladeren gevuld met vlees of rijst brrrrrrrrrrrrrrrrrrr

rechtermuisknop op start en dan zoeken op deze computer…als je maar weet hoe het heet

Lekker!!!
Je moet in Alanya maar eens in restaurant La Luna (aan de haven)gaan eten,heel lekker.
Vergeet Kees (Ahmet)dan niet de groetjes te doen.
Hij spreekt een aardig woordje nederlands trouwens.

Tegenover de nieuwere Bur*** Ki** (zijkant, vlakbij het waterpark)) zit ook een typisch turks eethuis en daar kun je ook heel lekker en voordelig eten. En ook zulke lieve mensen. Ik dacht, vader en allemaal zonen in de (open) keuken en bediening. Ik onhoud die namen eigenlijk nooit. Wel jammer achteraf. :hihi:

Hoes,t Jill. gaat het een beetje?

Hoe was het vandaag op je werk Roanna

ik had het al gevonden

Bloem
nee ik heb nog niks geboekt. wil eind augustus gaan, maar mn vriend zei van de week dat hij 15 juli in Gumbet ging stoppen en naar Kusadasi wilde gaan. ik heb hem al gesmst waar ik heen moet. Gumbet of Kusadasi, maar geen antwoordt terug gehad :frown:

@Toos: Erg druk en allemaal nieuwe gezichten, oftewel uitzendkrachten. Ik doe gewoon me eigen werk en vermijd zoveel mogelijk de leiding. Na mijn vakantie als de vasten weer terug zijn, ga ik wel weer “normaal” doen. :stuck_out_tongue:

Is niet leuk werken zo, kan me voorstellen dat je met frisse tegenzin gaat

@Roanna,ik ben nogal ellendig van de pijn het heeft dus zeggen en schrijven een week geduurd en ik ben weer helemaal terug bij af.
Maar ik heb wel iets om naar uit te kijken he,en eigenlijk bof ik maar dat het zomaar kan om alweer naar Turkije te gaan dus mij hoor je niet klagen.

@Roanna,jeetje je zult er wel elke dag tegenop zien dan dat is ook geen pretje om zo te werken.

Oh, wat ben je toch een heerlijke meid Jill. :biggrin: Enneh…wij steunen je wel hoor op alle fronten. Houd de moed erin en inderdaad weer iets leuks om naar uit te kijken.

@ jill, kan ik me voorstellen maar aan de andere kant weet je zelf hoe je je voelt als je je goed voelt en dan kom je hier en dan doet alles extra pijn… frusti!!

@ roanna, nou gezellig zeg! je zult wel aan het aftellen zijn

@ turkije fan, lekker is dat! turken…tututututtt