TTT deel 29...!!

@ Viva succes!!! Ik heb het even niet meegekregen maar ik heb het vermoeden dat je morgen een gesprek hebt op je werk?

Viva weltrusten en werkse morgen weer. :wink:

nee, ik wenste dr gewoon sterkte op het werk omdat ze haar werk nu niet zo leuk meer vindt met al dat gedoe enzo

tis hier trouwens nu ook stik donker :lol: :lol: :lol:
hehehehe :hihi:

@Bloem: Kep de filmpjes net gezien hoor.

Ik heb wel do foto`s gezien,je stond er wel echt heel dichtbij he.

ikke kan ze nu dus helemaal niet meer zien zelf en via you tube ook niet meer!! denk dat mn lepteppie ze niet wil weergeven ofzo…?? ik weet het niet…
als ik dat topic wil openen duurt het echt 10 minuten… heb jij dat ook? ik heb nu 3x ww openstaan! :biggrin:

@ jill, hahah… zoiets heet zoooooom
en roanna bedoelde de video’s bij het video topic waarmee ik al heel de dag aan het rotzooien ben!

De filmpjes krijg ik ook niet bekeken.

Nee echt niet. Ik klik 2 keer op het midden en voila ze doen het meteen.

Ik kan al de drie de videos zien en alles gaat supersnel.

@Bloem ja duhhh ik ben wel blond maar zelfs in belgie kennen ze dat haha.
Maar ze zijn toch wel erg duidelijk,je ziet dat je er niet ver vanaf staat.

Ja, bij mij ook Besmile.

@ filmpjes… nou moeeeehhhh ikke ben dus wel blond en duurt echt super lang voor ik het topic kan zien… kan bv nog steeds niet zien wat roanna gepost heeft… ikke zie alleen een oranje vlak en die links werken bij mij ook niet…

Huh?.. Dan heb je een probleem.

zal dan wel aan mn laptop liggen denk ik…
vind het raar dat jullie ze alledrie kunnen zien, want via my account op you tube, geeft ie ze nog niet volledig weer… nou ja… als de rest het maar kan zien, blijkbaar toch iets goed gedaan :hihi:

Oooo wat zielig!!!
Start je pc eens opnieuw op.

@ roanna, ja maar da wist ik al! :biggrin:

Ow gelukkig dan maar! :smile:

hehehee…
nou ja, ik laat het maar voor wat het is
als jullie het kunnen zien en ikke niet, dan zal het wel hiero liggen denk ik…
ikke krijg langzaam een beetje vierkante oogies :retard: maar heb ook nog geen zin om te gaan slapen…