@Jill: uhhhhhhh niks gebeurd
@ toos, ja ja!! hahahaaa
@ jill, zorg dat je het goed regelt, want als iemand er niet bij gebaad is om daar te staan dan ben jij het wel… helaas ben je niet zo fexibel dus zorg dat je het bevestigd krijgt!!
@ jill, misschien dacht ie wel dat jij speciaal voor hem komt, samen met hubbie, en heeft ie een kamer voor jou en hem apart geregelt :unibrow: :biggrin: :hihi:
@Bloem hij is van de receptie .
Wat ik een beetje raar vindt is dat ik als ik mailde elke keer meteen reactie had.
Gisteren geef ik de datums door en vraag om bevestiging maar had nog geen bericht.
Ik zei hem als ik geen kamer heb als ik aankom ik hem Kill.
Oh Bloem toch! :lol::lol:
Haha nou ik denk het niet hoor het kon mijn zoon zijn.
@ roanna… zal niet de 1e zijn!!
@ jill, strak plan, maar daarmee heb je dan nog geen kamer als je aankomt… dus zorg dat je het zwart op wit krijgt!!
@ jill… ja … dus?? nogmaals… je zult niet de 1e zijn
@Bloem,ik blijf zeuren tot ik een bevestiging heb.
Ik heb natuurlijk wel alle mails die over en weer zijn gegaan.
Oh is dat zo?
@Toos:Zeker weten van niet! :lol:
@Bloem nou die gast zou wel ziek zijn dan.
Nee hoor ik heb ook niks gemerkt toen we daar waren.
Ze hebben me altijd heel correct behandeld.
dan zal het wel allemaal goed komen, maar toch, zorg dat je een reserveringsbevestiging krijgt!!
nogmaals, jij van alle mensen bent er niet bij gebaad daar nog op zoek te moeten naar andere accomodatie!!
meiden ik ga slapies doen tot morgen…doei…
Trouwens die gaten krijgen de meiden op een presenteerbladje,dan gaan ze zich echt niet vergrijpen aan een oud vel.
Ha ha zie het al gebeuren.
@ viva, truste en succes op het werk morgen !!
Viva slaap lekker en sweet dreamsiiiiiiii
@ jill, ok zoals jij het wilt, maar nogmaals je zult de 1e niet zijn en ze zeggen altijd dat ze het op een mooie ouwe ros willen leren… :hihi:
@Viva: Succes morgen en welrerusten
Trouwens Viva jammer dat we elkaar in Alanya net mislopen anders hadden we misschien iets kunnen afspreken.
zo alweer op de helft van deel 29… beetje zuinig aandoen he meiden! de laatste keer twenty something… daarna alleen nog maar thirty something!