TTT deel 134/2 nieuwe poging!

@ toos dat bedoelde ik idd.

@Cyn: Zou je denken? Mn vriendinnetje mag ook niet mee:crybaby:

ah… :frowning:

Ze kan niet eens mee, want volgende maand wordt ze als het goed is aan haar kakementen geopereerd

SANDER ER!!! Ik hoef niet naar de VB :wink:

Ik ga zoiezo niet naar de VB… valt me steeds meer tegen elk jaar…

@Beps: Ja hoor, je gaat wel :wink:

@Cyn: Weet je niet hoe gezellig het is in het caribisch gedeelte, hebben ze hele lekkere cocktails:tongue:

haha… maar caribbean trekt me niet zo… Al wil ik wel heel graag naar Cuba… en krijg inmiddels paps en mams ook zover… :biggrin:

Cuba trekt mij nou weer niet, krijg dagelijks mail met aanbiedingen cuba. Als ik nu die kant op zou gaan, zou ik het liefst naar puerto rico of de dominicaanse willen

Alhoewel…bahamas, barbados of kaapverdische eilanden lijkt me ook wel wat

Cuba moet echt enorm mooi zijn… maar wil daar dan wel een rondreisje maken… En zou ook heeeeel graag naar Costa Rica gaan…

Kaapverdische eilanden?? Meen je dat nou?? Waarom??? Er is daar echt geen z*k te beleven… Al zijn de RIU hotels wel erg mooi!! :smiley:

Costa Rica heeft ook een prachtige riu, is sinds dit najaar open

Ik heb gekeken naar de kaarverdische eilanden, zag er ook wel mooi uit. Witte stranden, wuivende palmen:wub:

Barbados!! dat lijkt me zoooo mooi… alleen jammer van al die engelsen :stuck_out_tongue:

Toos: ja dat wel… maar verder is er dus echt vrijwel niks he :wink: Alleen maar zon en strand… Als is dat ook best lekker :biggrin:

Ik naar huis… Misschien tot zo!!! :unibrow:

Zou ook graag nog eens terug willen naar Vancouver en Vancouverisland, rocky mountains, VS, pfff nog zoveel te wensen

@Cyn::dag:

Maken we er een dagje utrecht van met elkaar :wink:

Die kant zou ik ook wel eens opwillen…
Maar ook nog naar het Oosten… en nog… OHHHHH die 27,5 miljoen… die zou ZOOOO welkom zijn… :lol: