TTT deel 134/2 nieuwe poging!

ff egooooo

THAILAND STAAT DEFINITIEF!!!

Ja hoor, ik weet het wel, maar heb beloofd niks te zeggen. Doe ik dus niet. Tja en die prijzen bij sander, mijn ervaring is dat hij echt wel duurder is. In augustus vroeg hij 250 euries meer dan HI en die was al niet goedkoop. En buiten dat, iedereen weet hier hoe ik over hem denk, dus zou uit principe al niet bij hem boeken

Gefeliciteerd!!

Ik heb het voor mijn doen druk gehad, om de koffie geweest, kalender gemaakt, auto met de franse slag gewassen en stof gezwiept. Ga zo nog even wat te eten ritselen voor vanaaf. Oh ja en ook nog een afspraak gemaakt bij de ortho, want t gaat nog steeds niet zoals ik graag zou willen

Ik zou ook nooit bij Sander boeken… Stel dat er iets gebeurd kun je fluiten naar je centen!

@Cyn: Precies, hij zegt wel met zn gladde praatjes dat je geen risico loopt. Maar als er wel wat gebeurd, is sander echt niet thuis hoor

Je loopt altijd een risico met het boeken bij niet ANVR+SGR aangesloten organisaties… Het hotel hoeft niet failliet te gaan… maar ook alleen de ADRTravel kan omvallen :wink:

Sander…http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/lipsrsealed.gif

Beps: hihi

Beps: Volgens mij mag jij hem ook zooooo graag. Hij is, zoals ze dat hier noemen een gladjakker.

Volgens mij was het raak die een prijsopgave had gevraagd van iets, moet ze nog krijgen. Zeker geen e-mailadres gegeven:evil:

iedereen alweer in de ADR stemming…?
ben benieuwd naar het nieuws van Toos…

@ cyn gefeliciteerd

Bloem: ja thanks.

Zit echt een beetje te spacen… vorig jaar zo’n gedoe… en nu gewoon al definitief :smiley:

@Bloem: Nieuws van mij ??? Zou niet weten, ben niet zwanger, de meiden ook niet…geloof ik, de hond is een mannetje dus die ook niet en heb nog geen vakantie geboekt.

Ik lees het nu pas: GEFELICITEERD!!!

Zo noemen ze hem bij ons ook…:)!!!

@Bloemmie: :kus:!!

:idea:Je bedoelt vast wat ADR gaat doen op de VB, weet het wel, maar zeg niks. Surprise!! Nou vooruit, zal een tipje van de sluier oplichten, sander is er ook:lol:

@Toos: Denk dat Bloem hierop duid!!!

Je weet hoe ik hem noem he:finger::smiley:

Yusuf de GM komt ook, die wil graag aan hub vertellen hoe wij ons misdragen hebben daar. Nou ja wendy en ik, R. was de lachende derde, want die had geen kater de andere dag en mocht wel alcohol en wij niet:lol:

Hun oude personeel ook ??? :wub: