TTT deel 134/2 nieuwe poging!

Strak plan:nod:

:thumbsup: Ben ik voor…en blij mee…

Goedenavond. :dag:

Zo, wat gezellig weer hier!!! :biggrin:

Ik ook heel druk geweest vanmiddag. Eerst dus op de andere lokatie gewerkt :thumbsdown: toen naar de stad geweest en beiden even naar de kapper geweest. Kokkie bij de Turk voor een tientje en ik naar Knip to Go voor €12, dus we lopen er weer christelijk bij.

Tjee, ja wat een prijzen he!!! Nou gaat er nog wel VK korting af, maar dan nog. Cyn, bedankt he!!!En mocht ik bij VK boeken, denk ik aan jou!!!

@Toos: Voor zo’n kalender wil ik ook nog een poging wagen. Ik kom wel op de VB als ADR er is hoor!!! En natuurlijk even naar de Caribien voor de cocktails.

Enneh… tegen die tijd… voor Utrecht… ben ik ook altijd in , maar dat hoef ik ziet te melden he!!!

Dus jullie mogen S. niet zo? Toos toch, en hij had nog wel zoooo z’n best gedaan met je verjaardag laatst. :biggrin:

Oh, we hebben al gegeten hoor. Wat? Hutspot voor de verandering!:biggrin:

@Roanna: Tuuuuurlijk:evil:. Ik heb mn kalender op phototools met www ervoor en nl er achter;) gemaakt. Heb geen idee of ze goed zijn, maar vond het een prettig programma om mee te werken. Heb eerst de kalender gedaan en als het resultaat goed is maak ik daar ook een fotoboek. Bij mij staat er friet met sate op het menu omdat hub straks naar een vergadering moet

@Toos: Ook lekker.

Ga zo ook even op die site kijken dan. Enneh… heb net ff de vlaai voor ADR zitten kijken en moet zeggen… valt nog mee. Daar de VK korting nog vanaf, moet kunnen. Maar ik wacht ook nog wel ff tot er meer is.

Kokkie zou trouwens ook wel weer een keer richting Alanya/Antalya willen.

Heb nu ook echt de planning… dat als we ons huisje wel kunnen verkopen en we aan het eind van volgend jaar niet op vakantie zouden kunnen, ik wat geld opzij leg voor rondreisje Maleisie. :idea: Dromen mag he!!!Lijkt mij zo gaaf!!! Maargoed, we zullen zien.

Wij vanmiddag warm gegeten: tartaartje, gebakken aardappelblokjes(De Pan) en rommelgroente(uien/paprika/champions en sugersnaps) ERG lekker
Nu aan een broodje. Ga vroeg naar huis ben moe

@Roanna: Dat vind ik een nobel streven om geld voor maleisie te reserveren. Vind de prijzen voor ADR hoog hoor, geloof dat kras op dit moment de laagste is

Utrecht??? :biggrin:

Roanna: maleisie… :wub: mooi!!! En ook echt wel een land voor jou!! Met een kleine uitzondering dan :wink: Geen cameron highlands… :wink:

Nou meiden… hubbie is online… dus ik ook :smiley:

:dag: :kus:

Graag PB met prijzen!!(ben op mn werk…)
Dan ga ik zeker niet… komt nog een pupsel en wie weet wat nog

@Roanna: MALEISIE!!!(JAAAAAA) Dromen mag zeker!!!

Oh, jullie allemaal bedankt voor de aanmoedingen. Ja, kokkie wil beslist niet naar zijn geboorteland, maar Maleisie wil hij ook graag een keer doen.

Ik had ook de prijzen van Kros gezien en daar kan ik weer 10% korting krijgen via ik dacht de FNVpas. Oh, wat een mogelijkheden alweer.

@Toos: Ja maar ik wil dan naar een ALL.INN ( miss. ADR) ennnnn… naar Maleisie.

@Beps: Oke, maar jullie krijgen er volgend jaar ook iets heeeeel leuks voor terug.

@Cynthia: Jij ook weer bedankt voor de tip. Moeten geen al te hoge bergen in en door moeten he!!! :paranoid: Zo eng!! Veel succes met :wub:

@Roanna: Ja ik dacht, als vroegboeken nu niet ‘te’ duur is… maar goed ik wacht af tot iemand me iets stuurt, kan ik ook eens kijken… en anders… ach ja, wie weet een weekje ergens heen ofzo… in de zomer…als de baan blijft bestaan…

Beps: ik wil de prijzen morgen voor je nakijken… maar dat kan alleen als ik een datum heb :wink: Maar zo rond de 630 voor 1 week in juni :wink: (select)

@Beps: Gemiddeld zitten de prijzen van wat ik tot nu toe zelf heb kunnen vinden bij Arko, Kros en Neckervrouw zo tussen de €1100 en €1200 voor 2 pers. met vertrek ca. 15 Juni en voor 1 week en selectroom.

Ja, zou toch jammer zijn als de baan niet meer zou bestaan, maar jou nu een beetje kennende… of ze laten je daar niet gaan, of je vind wel weer wat anders.

@Toos: ik heb eigenlijk niets met sander. Had had de laatste vakantie goed geregeld! En ik heb hem eigenlijk alleen maar bij aankomst gezien. En tussendoor hoi en doei. Niet echt verder met hem gekletst ofzo.
Dus ik heb geen mening.
Ja ik wist dat die 2 kwamen op de VB. Maar om eerlijk te zijn ik ben nog nooit op de vb geweest!
Erg he!!! hahahaha. Dus omdat het hotel komt ga ik er maar gelijk een kijkje nemen.

Maar ik heb alle opties open!!!

Dat hebben we dit jaar voor 2 wkn betaald!!!

Neeee toch? Je hebt toch geen 1200 voor 2 weken betaald voor 2 personen???

@Jac: Je hebt niks gemist als je niet met hem gesproken hebt, wat hij vertelt klopt niet helemaal of helemaal niet, ook meegemaakt.
@Beps: Bij kros/vlaai ong 1150,- voor een week met zn tweeen, vertrek half juni

@Toos: oke dat is dan goed. Weet je voor volgend jaar!
Ben benieuwd trouwens naar het bruidspaar;)

@Jac: Is nog even niet aan de orde vertelde ze van de week, ze hebben nog steeds geen definitieve datum. Haar ouders zijn het er niet mee eens en het gaat het er daar anders aan toe dan hier he. Datum van de operatie staat ook nog niet vast

Nou luitjes, ik heb ook nog ff bij VK gekeken en die komt dan uit bij Corendos en betaal je met korting nog iets van € 1304, voor dezelfde reis en datum. Nou, aan me hoela!!! :disgust:

@Toos: Oh, is ze nog niet getrouwd dan? Zou ergens in november zijn. Ja, het zal zeker anders gaan dan hier, want zoiets weet je normaal toch al wel van te voren om alles te regelen enzo. Mocht je haar nog spreken, doe ff de groetjes van ons.