TTT deel 134/2 nieuwe poging!

Ja dat waren ze van plan ja, maar vooral pa was het er niet mee eens zelfs voordat hij kennis heeft gemaakt met surfarie. Ze zei ook dat ze het liefst zou willen dat ze het wel eens waren, vandaar dat het wat later is dan dat ze gedacht heeft. Maar trouwen doen ze toch. Maar als ik haar spreek doe ik de groetjes

Wacht even… gaat ze met surfarie dan? Da wis ik nie!!! :confused:

Dat meen je niet, wist je dat echt niet??

Nee, eg nie. Ik dacht met iemand van verder weg. Nou, vind het best een leuke gozer.

@Toos: hmm dat is jammer! Nou ja afwachten dan maar!! Meer kunnen we toch niet doen. Ik dacht dat haar moeder er wel eens mee was. Maar dat vaders moeilijker zou worden. En jammer dat de datum van operatie ook nog niet bekend is. Ze was er zo vol van toen ze het me vertelde!
Heb net met sander geklets ik vond hem aardig! Maar goed meningen verschillen en dat is goed toch! Als iedereen het met elkaar eens was kan ook zo stikkend overkomen. En dan bedoel ik niet gelijk dat je ruzie moet maken! Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd!

:wub: ik ging net met zijn moeder praten… :wub: zooo schattig!

@ ik vind hem ook aardig. Ik kon altijd lachen met hem. elke dag liep ik er even naar toe en ook naar jetskieboy alleen die kon nauwelijk engels. Maar ach ik kan turks met mijn boekje wel te verstaan. En hoewel het soms voor lachwekkende situaties zorgde. Ik kon me begrijpbaar maken!
ik en mijn boekje!! och och. Zelfs op het strand was mijn boekje niet veilig!

Leuk cyn!!!

even wat berichtjes versturen …ben zo terug hoor

@Jac: Ja devrim is echt een aardige vent enne gelukkig maar dat meningen verschillen. Ben niet van plan om ruzie te maken hoor

@Cyn: Heeft ie een leuke moeder?

Toos: haha echt zo’n lief klein turks vrouwtje… :smiley: :wub:

Lijkt :wub: op zn moeder?

Nee… gelukkig niet haha

hahahahahaha lol

voor mij is het bedtijd! Tot morgen allemaal!
Welterusten voor iedereen die er straks aan toe is!

Weltrusten Jac. :slapen: :dag:

Cyn… oh leuk zeg!!! Je schoonmoeder al even gezien. Hoe vind ze jou?

Cyn,leuk thailand al definitief,gefeliciteerd

Oh meiden, heb ik het weer verkeerd gelezen…nee voor ons was dat pp…(ik kijk altijd naar prijzen pp…) maar goed… geen ideee wat het dit jaar was dus…(iets van 650-700 pp staat me bij…of dat was voor 10 dgn…)
Pers vind ik het redelijk te betalen, ik weet nog dat Roanna in OKTOBER in de superruiming 500 kwijt was pp…(480…) dan is 1100-1200 voor 2 pers in juni niet overdreven duur(niet goedkoop maar ach jullie begrijpen me wel!)

Ik lekker thuis, visjes bijna verzorgd. Ik neem even vrij…morgen, misschien zaterdag ook…pfff ben doodmoe…

Beps,:kus:

Allemaal al weer druk aan het kijken voor de vakantie volgend jaar,heerlijk he…