TTT deel 134/2 nieuwe poging!

Zo ben ook weer thuis van een lange dag werken, nog een lange dag te gaan en dan lekker drie dagen weekend

Juppie mijn eerste ster weer verdiend.

Ben trouwens wel blij als ik weekend heb. Voel me de laatste maanden niet goed. Eigenlijk zijn de klachten twee jaar geleden al begonnen, maar de laatste tijd worden de klachten steeds erger. Al paar keer naar HA geweest, maar zou maag/darminfectie zijn en kreeg ik tabletjes voor de missleijkheid, maar deze hielpen helaas niet. Eind september weer naar HA geweest. Dit keer wilde ze het tot op de bodem uitzoeken. Via HA diverse onderzoeken gehad en tot de conclusie gekomen dat ik 5 a 10 galstenen heb. Ben doorverwezen naar de chirurg. Ook via hem weer diverse onderzoeken gehad. Er blijkt dat een van de stenen voor een uitgang zit en ik dus op korte termijn geopereerd moet worden. Zoals het er nu naar uitziet ongeveer half december. Zie daar erg tegenop, met name tegen de narcose. Op werk waren ze niet zo blij met de maand waarin, maar helaas mijn gezondheid gaat voor. Sta nu zelfs iets hoger op de urgentielijst, omdat dus een van de stenen voor een uitgang zit. Ben vrijwel hele dag misselijk, buikpijn en heel erg moe. Werk wel, maar is wel heel zwaar. Maar een voordeel heb daardoor wel vrij met de kerst.

ik kan nie slapen… was zo moe om 9h, dus lekker in bedje gaan liggen, maar helaas, kan de slaap nog niet vatten…

@bloem: dat is dan vaak het gevolg he, heb ik momenteel ook wel soms, probeer er nu niet aan toe te geven

weltrusten allemaal tot morgen

Hoi allemaal, heb even bijgelezen, maar gaat hoofdzakelijk over VB, vakanties bedenken en boeken, en daar kan ik (helaas) nog niet over meepraten. Nog geen concrete plannen voor volgend jaar, hangt zo af van Askim, of hij eindelijk weer naar Turkije mag/kan. Maar we hebben het er wel over gehad, hij wil wel eens een x naar Frankrijk, stel dat we volgend jaar nog steeds hetzelfde probleem hebben. Ook wel leuk, als we maar samen kunnen gaan.:wub:

@ Maar CYN, gefeliciteerd met Thailand, heb nog niet goed opgelet wanneer, maar wel gaaf!
@ Linda, sterkte ermee, ik ben 3 weken geleden geopereerd, simpele ingreep, maar ik word gek van het thuiszitten! Nog 3 weken!!!(minstens, maar dan gaat het gips van me poot af)
@ Roanna, gefeliciteerd met huisje, of had ik dat al ooit ergens gezegd?
@ Bloemmie, tatli rüyarlar!
@ Cyn in gesprek met schoonmoeder, spannend! Wat vind ze van jou?
@ Beps, lekker uitrusten…
Verders…weet niet meer:kus:

goedemorgen meiden…

vb voor mij niet weggelegd dit jaar heb die dag een feest en ik moet helpen met de hapjes ect klaarmaken dus volgend jaar beter.

Linda een operatie nou dat is wat minder, maar daardoor wel met kerst vrij dat is dat een geluk bij een ongeluk.

Ik veel te vroeg wakker, nou ja is de dag lekker lang, dus zo boven even aan de gang en dan naar paps en boodschapjes dus ik vermaak me wel

Iedereen een fijne dag.

:NETHERLANCynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal :NETHERLAN

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

En dan de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin

Miere,kan nog geen plannen maken voor de vakantie,waarom kan je askim nog niet naar Turkije dan,je hebt het vast al wel een verteld,maar ben het ff kwijt.

Bloem,balen zeg dat je niet kon slapen…:kus:

Viva,vroeg wakker een lange dag voor de boeg.

Beps,lekker vrij vandaag,bijkomen.

Kadin,ook al een tijd niet gezien,zou ze in Turkije zitten?

Fijne dag allemaal

Goede morgen meiden …
Schande maar ik heb maar half bij gelezen. Gisteravond kwam broer op bezoek met de family. Gezellig, wij buurten en de kleine aan de laptop. Leek hier wel zo’n internetcafe want J ging er natuurlijk met de zijne bij zitten toen hij thuis kwam van het voetbal.
Kreeg ook nog een sms van vriendin uit Turkije en dan moet er gebeld worden natuurlijk. Mijn turks is niet goed genoeg voor de telefoon en haar engels niet. Gelukkig is daar dan haar man die voor tolk speelt. Een heel gedoe maar de moeite waard. Dan het dagelijkse gesprek met M op msn. En later aan de telefoon met N, haar moeder was helemaal niet goed gisteren. Door de sondevoeding houdt ze teveel vocht vast. Ontzettend dikke benen daardoor dus er moest dmv dialyse extra vocht onttrokken worden. Doodziek kwam ze thuis. Bloeddruk veel te laag en iedere keer viel ze weg. Dokter nog geweest, het blijft sukkelen daar.
Moest me ook nog aanmelden voor een nieuw online programma voor het werk, moet je volgend jaar online je uren registreren. En natuurlijk kun je daar dan weer niet inloggen. Van alles geprobeerd maar niet dus. Vandaag maar eens even bellen.
En toen was de avond alweer voorbij. Hopelijk vanavond meer tijd om hier eens fatsoenlijk bij te beppen.

Moge weer

visjes verzorgd, eten uitgeserveerd en nieuwe in de oven, alle boerderijen ook bijgewerkt
Nu zo visite, dan naar mn zus…

heb hopelijk morgen een vrije dag(als het lukt) en anders morgen weer werken(maar gelukkig niet vroeg)

Doeggie tot morgen
(lekker btje egootje)

Goedemorgen all.

Ik zoals gewoonlijk weer de BK incl. KD boven poetsen en verder een dag als alle anderen, denk ik. Vanvond weer tippelen met de buurtjes + de laatste roddeltjes horen, dus kom de dag ook wel weer door.

@Marion: Druk, druk, met van alles en nog wat. Vervelend weer dat bericht over N’s moeder. Doe haar maar ff sterkte wensen.

@Beps: Alweer druk geweest op de boerderie en het andere beestenspul. En als bijverdienste, ook nog een restaurant draaiende houden. :unibrow: Wat haal je de energie vandaan?

@Viva: Ook druk vandaag. :nod:

Nou, verder iedereen al dan niet op het werk, een fijne dag verder. :dag:

Zo ik zover klaar in huis…nu naar de boodschapjes en paps, vanmiddag de laatste was wegstrijken en klaar is klara…
gisteren de kamer een goede beurt gegeven en gisteravond nog alle bedden verschoond, dus was vandaag boven een makkie, en de badkamer is ook al gedaan…ikke turbo aan dus.

goeiemorgen iedereen !
Even nagelezen over ADR :

Prijsofferte van Sander : 2493 euro voor 18 dagen + 1 euro per persoon / per dag voor verzekering = 2529 euro

Wij hebben bij S…j…s 2392,30 betaald met alles erop en eraan.

Scheelt toch wel hé ? Maar Sander beloofde zijn prijzen aan te passen.

weet niet of jullie hier iets aan hebben ?

Goeiemorgen :dag:

Schoonmama: haha ja geen idee… Ze doet wel heel lief tegen me… en M. zegt ook dat zijn moeder mij leuk/lief/mooi vind… haha… dat zal dan wel he :wink: Heb volgens mij ook zijn opa gezien gister… big papa… dus zal wel :wink:

ADR: Tsja… ik moet eerlijk zeggen dat er niet echt een prijsverhoging is naar mijn mening op basis van vorig jaar… Bloempje en ik hebben vorig jaar €816 betaald voor 12 dagen…(officiele prijs dan he… ging wel nog wat korting af :wink: )

Nou ik ga maar eens aan het werk… Ohhh meiden… Wie wil me een roze surfplank sturen? Die van Beps komt steeds niet aan :wink: thanks!

x

Is deze goed Cyn ???

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/surfen/1.gif

Cyn,wil hem je wel sturen maar zie je er niet meer tussen staan …

Goeiemorgen,
@Marion; Druk met van alles en nog wat. Wens N sterkte
@Miere: Aan het aftellen tot het gips eraf mag, dan ben je er nog niet denk ik.
@Cyn: Klopt wel wat je zegt, het waren de kortingen die het zo aantrekkelijk maakte. Heb inmiddels wel prijzen gezien van dik 1000 euries voor 2 weken, vertrek laatste week juni. Enne de roze surfplank, laat ik die nou net op MP hebben verkocht

Goeiemorgen, Net wakker, ik word zo lui als een ouwe aap van dat thuiszitten.
**
@ Toos, nee, ik ben er ook bang voor. Had er op gerekend dat het 6 weken zou duren, maar denk dat ik er minstens nog 1 week bij moet trekken. Pootje doet trouwens de laatste dagen meer pijn, maar ik hoop/denk dat dat het genezingsproces is.
@TRL, zonder al te veel uit te wijden, het heeft met militaire dienst te maken, dus dan snap je het wel, denk ik.
@ CYN, roze surfplank???
@ Marion, gezellige drukte, maar rot voor N, haar moeder loopt al zo lang te sukkelen, en knapt maar niet op, wens haar maar sterkte.
**
*Die prijzen voor ADR vind ik wel hoog, hoor! Ik zou zoveel niet uitgeven voor een vakantie, heb het ook niet, trouwens. *
**
Jeetje, ik vergeet de vissies, ga gauw voeren!

Goh Toos, jij ook alles al in de uitverkoop op MP? :lol: Zo komt je schuurtje wel leeg he!!

Ladies. Ik ga. :dag: