Roze surfplank in Happy Aquarium ![]()
@Roanna: Werk ze:dag:
@Miere: Wil je niet ontmoedigen hoor, dacht ook na 3 maanden weer te kunnen beginnen, wordt um dus effe niet. Ik kan gelukkig nu wel zelf weg, maar vlieg ook al aardig in de vouwgordijnen:frown:
goedemiddag:
@cyn: wil een roze surfplank
@Viva: te vroeg op, nu aan de gang, paps en schapjes doen
@roanna: werk ze
@ beps en bloem zijn moe
@Toos: is aan het oefenen voor een baan bij de efte**** met haar vouwgordijnen.
Ikke vandaag al een paar uurtjes gewerkt. diensten regelen zo leuk hahahaa
Ouders komen vandaag weer thuis, die had ik een paar dagen naar de moezel gegeven.
zijn vandaag 39 jaar getrouwd. En in hun verlovingstijd gingen ze vaak naar de moezel.
Dus lekker in een 8 pers huisje met zijn 2en in een vakantiepark.
Straks even nog een bloemetje kopen.
Jac (of is het nu koliboli …) : gefeliciteerd met je ouders !!!
nee hoor je mag me gewoon jac noemen is makkelijker.
En dank je wel!
@Beps
Jeetje hoe krijg je het allemaal bijgebeent, ik ben al blij als ik mijn bak schoon kan houden en de vissen op tijd gevoerd krijg.
Veel plezier met en op de visite vandaag.
@Roanna
De vrijdagse klusjes alweer aan kant. Vanavond aan de wandel met de buurt, lijkt me echt gezellig.
@viva
De turbo aan vandaag. Volgens mij heb je die altijd aan staan als ik je verhalen lees. Pffff … waar haal je de energie vandaan.
@Cyn
Met schoonmama aan het chatten geweest. Mooi mee genomen dat ze je lief vindt.
@Miere
Meer pijn, doe je er niet teveel mee? Is de bedoeling dat de pijn steeds minder wordt of zie ik dat verkeerd?
@Toos
Lijkt me niks daar in de vouwgordijnen! Op het vliegend tapijt lijkt me dan een betere optie.
@Jac
Gefeliciteerd met je ouders! Waren ze even terug in de tijd daar aan de Moezel, herinneringen ophalen. Mooi kado trouwens!
En nu nog even naar de vissen voordat ze op apegapen liggen. Dan nog 2 uurtjes en dan … weekend!!
@Cyn
Je rose surfplank is onderweg!
mogguh ladies
@ viva, de VB is bijna 5 dagen hoor! dus dat je die ene dag nie kan, da maakt nie uit !! ![]()
ik wacht geduldig tot Corendon hun rondreis verlengd tot na half maart… eens zien wat de prijzen dan zijn
@ Marion, misschien wel, ik hou me nu ook bewust wat rustiger, en veel met poot omhoog. Maar de pijn duidt er misschien op dat het nu juist aan elkaar gaat groeien, weet ik veel. Maar valt nu wel weer mee, nu ik me wat rustiger hou.
@ Bloem, wordt het geen tijd dat we foto gaan kiezen?
@ Jac, gefeliciteerd met ouders, gezellig voor ze. Die van mij zitten nu met een cruise in Italië, maar dat hebben ze niet cadeau gehad van mij, hoor!
@ Cyn kan de vissies laten surfen!
@ Toos, ga mee samen op vliegend tapijtje naar Turkije??? Jij in de gordijnen, en ik tegen de muren geplakt is ook niet alles!
:kus:
Had ik die vissen gevoerd, even op strooptocht geweest langs de schatkisten, kom ik terug, hebben ze weer 100% honger! Jullie wel eens gehad?
@Miere
Ja … dat jatten is zoooo spannend en dat vreet energie ;)!
@ miere, ja de foto-wedstrijd staat nu gereed
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=80501
moest alleen eerst de taalwedstrijd doen…
@mierre: dit was niet duur hoor. Ik heb geboden op vakantie****ingen.*l
Een midweekje voor 25euro. Maar goed dan komen de extra kosten er nog bij natuurlijk, maar dat mocht de pret niet drukken.
En de rest moesten ze zelf betalen zoals ze een lakenpakket als ze dat wouden. Maar goed ze hebben hun eigen dekbed meegenomen. Ja zei moeders dat is lekker warm.
Nu kreeg ik een berichtje ze zijn gelijk naar oberhausen naar die grote centrum. Kerstmarkt was gisteren geopend.
En nu was het waarschijnlijk niet zo druk. Ach ja laat ze maar lekker genieten.
Helaas het zonnetje is weg:(
Vond het net zo lekker!!!
zo even op een foto gestemd
heb nog eventjes op de kortingssite gekeken van mijn bond. Zelfde als roanna, maar dat schilt toch zo’n 100 tot 150 euro!
Dat is mooi meegenomen denk ik zo.
weer eventjes verder snuffelen op het net
zo ikke weer binnen, wat een weer zeg, wind en regen echt mijn favo maar niet heus.
Moet nog een was uit de:was: halen en door de :was:gooien, en dan even wegstrijken. En dan als laatste ff de stofzuiger van boven naar beneden laten rollen, maar eerst de strijk weg, anders kan je weer overnieuw beginnen.
De boodschappen in huis, en naar paps geweest, hij was eenzaam, opstandig en tegendraads dus ik was blij dat ik weer buiten stond, maar wel eerst zijn toko strak getrokken, er lag meer shag op de grond dan dat er in zijn pakje zat. Vriendin van hem is weer thuis, kan niks heeft geen hulp, dus paps gaat helpen geloof ik, hij heeft aangeboden dat ze bij hem kan komen wonen:hihi:…nou ja we wachten af.
Moet nog wel een tas naar binnen brengen maar het regent mij ff te hard dus die staat mij best in de auto.
De auto door de wasstraat gehaald, en zingen joh dat ze deed…kan nu weer zien wat voor een kleur hij had.
Toos dat zit toch niet lekker boven in de rolgordijnen,krijg je kramp van.
Prijzen voor aDR ik had een offerte gekregen 2 weken in mei was hij op de kop af 200 euro goedkoper dan Sunw.b.
Miere kijk uit, het mag niet meer pijn gaan doen, als je nu rust neemt en de pijn neemt af, houd dat in dat je teveel gelopen hebt.
Ja ik had vanochtend hetzelfde bij de vissen, aan een stuk door voeren, schoot ook van level 23 naar 25 binnen 10 minuten.
Zo ff een bakkie en een peukie en dan gaan we er weer tegen aan.
Regen?
Ik ben zelfs weer op de scoot naar het werk geweest. Nou en dat was al een tijdje geleden.
Ik zal ook eens een offerte opvragen bij S. Kijken wat me dat zo gaat kosten voor een weekje half Juni.
@Viva: Jij had toch ook wat ALL.INN gevonden richting Alanya voor een leuke prijs? Bij wie was dat ook alweer? Bij Zonweb? Wil daar ook eens weer een keer voor kijken.
Roanna pb.
Oke, gelezen en geantwoord!!! :dag: En bedankt!!
Meiden een verslag van mijn studiereis:
https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=bcu6gTZ6K5c
@Cynthia: Oh… wat mooi en zoooo herkenbaar, vooral de studio’s. Hele leuke reportage hoor!
![]()