TTT deel 134/2 nieuwe poging!

Zo, Klara is klaar. Ook wel een klein bietje met de Franse slag, maar het glimt wel weer. Heb ook al wat kerstkaartjes zitten schrijven voor het buitenland, dus ben alweer druk geweest.

@Raak: De Sint ook nog niet in Tilburg geweest? Ben jij wel lief geweest dan het afgelopen jaar? :paranoid:

@Toos: Je mag je schoen ook gewoon bij de voordeur zetten hoor. Wel wortel erin dan.

Maardan nog…al zijn er niet zoveul meer, wij kunnen we er ook wel wat van toch? Klep, klep, klep, bla, bla, bla.

Ga eerdaags mijn kerstpoes er maar weer opzetten.

Bedankt voor de tip, laat ik daar nou niet aan gedacht hebben:D

Nou ladies…ik ga ff werken. :kus: :dag:

@Toos: Graag gedaan weer.

@roanna
Een schoen en laars… dat is 1 teveel, dan krijg je niks! :smiley:
Gefeliciteerd met je kleinzoon.

@trl
Papa lekker weer thuis en gelukkig herkende C. hem nog.
Ik hoop dat de hoofdpijn snel zakt.

@bloem
De fotowedstrijd. Nu een moeilijke keuze, er zitten zoveel mooie foto’s tussen.

@linda
Dinsdag is het zover, spannend. Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Even een “vluggertje” !!!

Roanna : gefeliciteerd met je kleinzoon !

En ik ben C. zijn eerste verjaardag vergeten (sorry daarvoor !) Toch nog van harte hoor, grote, kleine man ! :kus:

Vandaag paps zijn verjaardag (75), maar dat vieren we morgen. Vandaag iedereen aan het werk, dus was wat moeilijk te combineren.

Verder niet zoveel te melden…

Vind de site van ADR niet terug (zoals vorig jaar … hellup !). Die ging toch aangepast worden ? Weet iemand het nog ? Ofwel wordt het hier op het werk geblokkeerd (zou me niet verbazen :unibrow:).
We kunnen bijna nergens op, enkel hier af en toe.

Cyn : geniet je nog wel een beetje met je askim :wub: ? Heel leuke foto’s trouwens !!!

Verder iedereen :kus:

@kaylo
Van harte met je vader.

@roanna
Lekker nachtje voor kokkie, gelukkig dat het nu weer over is.

Ik net de laatste pakjes ingepakt, dus ik ben er helemaal klaar voor… het feest kan beginnen!

@Kaylo: Jij ook gefeliciteerd met je vader. Mooie leeftijd al hoor!

Ik heb hier nog wel een actuele :confused: site bij mijn favo staan van ADR.

@MK: Oei… spannende dagen daar bij jullie thuis. Heel veel plezier.

Hallo, zit bij mijn dochter op de kids te passen.kan ze niet mee naar mijn huis nemen want daar liggen alle pakjes haha
Kaylo : een dikke proficiat voor je vader, fijne dag morgen
MK : ook al (bijna) alles klaar voor DE avond
Roanna :ook weer klaar voor het weekend?

@Raak: Ja hoor. Ben er helemaal klaar voor. Lekker een heel weekend niets doen.

Die ouwe man met baard komt hier toch niet aan mijn deur. :wink: Heb daar de kids en kleinkids al veuls te groot en wies voor, maar met kertst zullen er vast wel wat pakjes onder de minikunstboom komen te liggen. :dope:

Iedereen verder een heel fijn weekend. Ook de Blofgangers. Veul plezier straks. En natuurlijk voor diegenen waar Klaasje nog wel komt… geniet ervan.

:dag:

1 like

tjonge wat is het hier stil…

Zeker stil hier.

Had vandaag niet veel zin,een k dag gehad:crybaby: een terug val…

Is er weer iets nieuws,staat bij mij heeft bedankt en is bedankt??/

@mk: ja heb toch redelijk goed kunnen slapen, vandaag vond ik t best zwaar op het werk vanavond op werk erg misselijk en net voor sluitingstijd ging het mis, nu lekker thuis en alleen maandag nog werken, morgen thuis druk bezig en morgenavond de verjaardag van paps

Mss nog een bevalling vanavond?

@kaylo: hartelijk gefeliciteerd met je vader!

kom nog ff welterusten zeggen maar denk dat iedereen al op een oor ligt:kus:

Trl : is na de update van vanaaf bij iedereen neergezet, ik denk dat je mensen kunt bedanken voor iets en dat jij ook bedankt kunt worden !!!

:NETHERLANCyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal:NETHERLAN

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

En dan de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin

1 like

Goedemorgen all.

Nou, ik zwaai maar niet, want heb de pest al weer in, als ik hier naar buiten kijk.

Zo, weer een nieuw item erbij en heb mijn 1e bedankje al binnen, waarvoor mijn dank.

Verder even niets te melden. Had toch weer niks in de schoen en ik zet 'm gelijk niet/nooit meer. Maak wel een verlanglijstje voor de kerstman. Die is veel aardiger. :stuck_out_tongue: Ga denk ik dit weekend de kaartjes maar alvast schrijven. Echt weer voor.

:dag:

1 like

Mogge, hier ook donker en grauw, staat heel grote zak met pakjes dus denk dat die vandaag ergens bezorgd moet worden;)
Iedereen een fijne dag met of zonder de Sint:dag:

1 like

Goeiemorgen,
Weinig nieuws te melden, niks spannends gebeurd hier. Plannen voor het weekend… nog geen idee, morgen de kerstboom zetten.
Fijne dag en sinterklaasavond

1 like