TTT deel 134/2 nieuwe poging!

@roanna: ik heb de kaartjes vd week ook al geschreven, op een paar na

@toos: ik ga morgen ook de boom opzetten vind ik wel gezellig als ik eind volgende week uit het ziekenhuis kom

1 like

Goede middag meiden

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Ik heb gewoon een gat in de dag geslapen. En gisteren ook al, al had ik dat in de 1e instantie zelf niet in de gaten. We zitten net als anders op de taxi te wachten. Hij is wel laat he? Fijn zegt J, dan komt de andere. Soms is er andere en die is een dikke 30 minuten later. Ook rond die tijd niets. En dan schrik ik me rot als ik goede morgen op WW plaats, het is niet na zevenen maar al na achten, de school begint al bijna. O hoe stom kan een mens soms zijn. Vreemd begin van de dag dan, op en neer naar Nijmegen voordat je zelf, een heel stuk later, aan het werk kunt.

En dan nu maar eens updaten … ik heb een dag in te halen he!

@Viva
Je ziet het he! Ik doe het rustig aan. TE rustig soms :wink:
Jij gisteren op z’n frans gewerkt. Mag wel een keertje he, want zelfs dan ziet het er bij jou nog uit om door een ringetje te halen.

@Roanna
Te laat :crybaby:, maar toch nog gefeliteerd met de 13e verjaardag van je kleinzoon. Hebben jullie een leuk feestje gehad?
Ook een horrornacht met kokkie achter de rug. Waarom komen die spoken toch altijd in de nacht he? Heeft ie nog last gehad? Of net als een poos geleden weer eenmalig?

@Toos
Ik weet dat ik kan pb-en. Doe ik ook wel als ik het niet kan trekken hoor :kus:
Al wordt het minder, nog steeds veel last van je schouder. Moet maar eens afgelopen zijn he? :kus: erop.

@TRL
Paps goed naar de zin gehad in Surinam. Alleen die ‘tomorrow’ mentaliteit he! Zijn we hier niet gewend.
Een terugval gehad gisteren. Is en blijft moeilijk he? Vooral bij de 1e verjaardag ga je in gedachten heel vaak een jaartje terug. En … je weet dat je kan buzzeren he!! Ook doen als je het moeilijk hebt, promissed? Ook een :kus: voor jou.

@Raak
Moet erop uit om op de kleinkinderen te gaan passen want het huis staat vol kadootjes.

@Kaylo
Ook jou vader was jarig gisteren, gefeliciteerd en veel plezier op het feest vandaag. De site van ADR onvindbaar op het werk. Kan je hem thuis wel aan?

@Bloem&Beps
Gisteren naar Blof geweest samen. Volop genoten hoop ik. Jullie haar los gegooid en flink staan swingen?

@Linda
Zenuwachtig voor de operatie. Logisch toch? Heeft iedereen last van. Maar het gaat goed komen hoor!

@MK
Een fijne avond vanavond met de kids. Zijn ze al onrustig?

@Bedankjes
Nieuw op WW, wat zullen er veel over en weer gaan.

En dan … sinterklaasavond vanavond. Bij de een brengt ie een hoop bij de ander niets. En of ie nu komt of niet, wel of geen wortel, schoorsteen of geen schoorsteen. Een fijne avond allemaal!!

2 likes

Hallo,

@marion
En toen heel erg schrikken toen je doorhad dat het al een uur later was.

@toos
Morgen het huis al in kerstsferen.

@linda
Ook de boom al opzetten om er straks gezellig bij te zitten.

@beps en bloem
Naar blof geweest lees ik, leuk!

@raak
Heeft de zak met pakjes al klaarstaan.

@trl
Rotdag gehad :kus:

Ik weet niet mee wie het vroeg, maar het valt best mee met de kinderen.
G. ligt nu te slapen en M. ligt op de bank filmpjes te kijken en hopelijk zakt ze straks ook nog even af. Mams heeft een pan snert gekookt en die gaan we vanavond eten.

Hey meıden… pffff de tranen blıjven maar komen… Over een kleıne 12 uur moeten we afscheıd nemen van elkaar… Heb echt zoveel kadootjes gekregen van zıjn famılıe en van askım vorıge week al een kettıng en vandaag een gouden rıng… Zoo lıef!! Foto’s volgen later…

Zoals jullıe waarschıjnlıjk begrıjpen zal ık de komende dagen waarschıjnlıjk nıet zoveel langskomen… ben nu al kapot en dat zal alleen nog maar erger worden…

Ik neem aan dat jullıe dat kunnen begrıjpen!!!

:kus: :dag: Thanks!

1 like

Cyn,natuurlijk begrijpen we dat,heel veel sterkte de komende uren :kus::kus::kus:.

@cyn: tuurlijk begrijpen we dat, geniet nog met z’n tweetjes

Fijne sinterklaasavond allemaal

Goedenavond.

Iedereen natuurlijk aan de uitpak? :paranoid: Het wil nog maar niet lukken he, dat nieuwe deel!!

@Marion: Oh, wat een verhaal van jou met de tijd. Ik moest wel lachen hoor toen ik het las.

Verder harstikke mooie update, waar ik mij graag bij aansluit.

Onze dochter hier vandaag een tijdje geweest en zijn met z’n 3en even een bakkie wezen doen bij de zoon. Lekker weer even bijgeklets wat betreft de familiezaken enzo. Toen even schapjes wezen doen en weer even voor sinterklaas gespeeld en nu weer rustig met ons beidjes thuis.

Zo meiden en nu maar weer op naar de kerstsferen, bomen, ballen, stallen, sterren, kaartjes, kaarsjes, lampjes, vrede op aarde enzovoort.

:dag:

@MK
Ja dat was zeker schrikken. Liep nog in mijn dolletje want ga altijd pas de douche in als J weg is. Heb dan tijd genoeg over totdat ik moet beginnen. Deze keer niet dus, snel in de kleren, klant bellen dat ik later kwam, en de auto in.

@Cyn
Pff meis, ik krijg het al als ik je post lees. Is zooooo heftig he? Maar helaas, je moet terug en al weet je dat van te voren, dat doet pijn. Een kleine troost … je kan terug kijken op een fantastische week met je askim. En je weet het, yarın size düşünüyorum :kus:

Ik zag al dat je je kerstpoes al uit de kast had gehaald :tongue:

Hier de sint ook al geweest. Geen volle zakken meer zoals jaren geleden. Een klein kadootje voor het idee dus dat is snel gebeurd.

@Marion: Ja, die had ik gister weer even van de plank gehaald en gestoft om toch weer een bietje sfeer hier te creeren. :idea:

Dus toch nog een kleinigheid gehad van die goede oude man? Leuk hoor!!!

Oh ja en nee, we hebben nog geen feestje gevierd voor kleinzoon’s verjaardag. Dat komt nog wel, al zal dat wel weer een etentje bij de M*C worden. :tongue: Zoals je miss wel weet, wonen ze in het hoge noorden en komen niet elke week deze kant op, ( en wij niet daar) maar gister belde hij ons om te bedanken voor kaart met inhoud en moest werkelijk goed luisteren met wie ik sprak. Die jongen is echt al aan het puberen, zeg maar. Echt al een zware stem en dan ineens denk je weer… wat gaat dat hard. Pffff…

:NETHERLANCyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal:NETHERLAN

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

En dan de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin

Raak,hebben alle kado’s een bestemming gekregen? Hoe vonden de kleinkids het?

Mk,hoe hebben M & G het gehad?

Bloem,hoe was het sinterklaas met de nino’s vonden ze het leuk?

Roanna,dochter weer lekker verwend.

Beps,:kus:

Cyn,sterkte vandaag :kus:,denk aan je.

Miere,hoe gaat het,tijdje al niet gezien hier.

Fijne dag allemaal

Goede morgen meiden …
Ik ook wakker, en daar is dan ook alles mee gezegd :D. Gammel maar ik heb afgesproken voor de sportschool dus ga ik daar maar verder wakker worden. Tot straks!!!

de computer van Miere is niet meer…en ze zit nu te wachten op een andere. Waarschijnlijk zal ze vanaf morgen weer bereikbaar zijn!

1 like

Goedemorgen all!! :confused:

@Crazymar: Bedankt dat je dit even hier gemeld hebt. Ik en nog wel een paar anderen, maakten ons al een bietje zorgen.

Zo dadelijk even de hut een bietje strak trekken en dan naar eens even de stad weer in om te zien, of ik toch even een leuk kerstlampje voor op de keukenvensterbank kan scoren. Die van verleden jaren heeft het begeven.

Iedereen een fijne zondag verder. :dag:

Goedemorgen
Roanna : lekker ff beetje winkelen vandaag
Miere : komt waarschijnlijk morgen weer langs, hadden je al gemist hoor
Trl : ja hoor, alles was weer goed ontvangen en ze zijn volop in de weer met alle nieuwe spellen en speelgoed
Marion : gaat proberen heel fanatiek te zijn in de sportschool
Cyn : meisje heel veel sterkte vandaag:kus:
Ik een luie stoel/bank dag want heb een of andere ontsteking in mijn voet, heel pijnlijk en kan er niet op staan of lopen. Dus als het morgen niet over is maar ff langs de HA.
Fijne dag allemaal

Goeiemiddag,
Gelukkig Miere ook weer boven water, nou ja bijna. Maakte me ook al zorgen. Wij gister naar een introtuin geweest, was niet veel aan.Daarna mosselen wezen eten bij R. Hoop dat iedereen een leuke sinterklaas avond heeft gehad.
@Marion: Succes met wakker worden op de sportschool
@Cyn: Sterkte vandaag:kus:
@Raak: Een zere voet, iets bijzonders gedaan? In ieder geval beterscap ermee:kus:
@Roanna: Aan de shop vandaag
@Viva: Mag van hub niet meer over kerst met je praten, je hebt dure ideeen, haha:crybaby::biggrin:

Iedereen een fijne zondag:dag:

Thanks meiden… kan alleen maar zeggen dat het zwaar was… en nu ik hier thuis zit komen de tranen weer omhoog…

Pfff

En om dit deel dan nog af te sluiten met goed nieuws:

Mijn ouders gaan me helpen om een visum voor hem te krijgen om vakantie hier in NL te houden!!! :biggrin: