Nee joh, moet vannacht pas beginnen.
Was even bezig hier thuis. Ligt wat onder mijn bureau en kan het niet vinden.
Hoi meiden heb vanmorgen te horen gekregen dat ik komende dinsdag geopereerd wordt, sorry maar reageer binnenkort uitgebreider, want ben eigenlijk beetje van de leg zeg maar sinds het telefoontje, dit omdat ik best wel opzie tegen de operatie
wat een rust hier vanavond!
ik ga ook proberen te slapen, kijken of dat een beetje gaat lukken, ben nog erg onrustig, slaap lekker allemaal en tot morgen
Goede avond meiden …
Een betere dag gelukkig. Ik hoefde nergens anders heen dan naar het werk en dat scheelt he ![]()
@Roanna
Ja er is iets gebeurt, een aantal weken geleden eigenlijk al. Niet echt iets om hier openbaar neer te knallen, onverantwoord gedrag zullen we maar zeggen. Daarbij ook nog egoistisch gedrag en principes die opeens overboord gegooid worden. Maar het zal er wel allemaal bij horen denk ik.
@TRL
Een leuke dag gehad vandaag. Ook paps weer thuis inmiddels. Hoe heeft ie het gehad? Kende C hem nog met zijn witte wenkbrauwen? Hij zal best vreemd gekeken hebben. Een onbekende, bruine man met een bekende stem.
@Viva
De nieuwe kookplaat al binnen. Kan je weer achter de pannen he! En … ook zo klaar met poetsen.
@Cyn
UUUUFFFFF, toiletproblemen. Erg he?! Ik kan dus ook nooit op een ander. Ga ergens uit eten meid en gooi het er daar uit. Is niet prettig want het gaat echt in de weg zitten.
@Toos
Hoe gaat het nu? Is de pijn al een beetje minder?
en toen wist ze het niet meer …
Goedemorgen
Marion : wat een goeie update meissie, daar hoef ik nix meer aan toe te voegen. Blij te lezen dat het weer een betere dag was:kus:
Iedereen weer een fijne vrijdag toegewenst:dag:
Goede morgen meiden … :dag:
Goedemorgen meiden,
Ja alles staat hier er nu netjes bij, heb gisteren eigenlijk al de vrijdag rituelen gedaan, dus vandaag gaan we ff op de franse slag.
Marion mooie update, en doe rustig aan…
Iedereen een fijne dag.
Goedemorgen all. :dag:
Tis alweer vrijdag… dus.
@Marion: Precies, niet alles kan en hoeft je hier neer te knallen, maar je ziet wel, een half woord hier zegt genoeg. Maargoed, je hebt je stoom toch even afgeblazen :kus: en gister was je dag weer goed.
@Linda: Ook aan jou wilde ik niet voorbijgaan, want dat is natuurlijk ook weer niet niets en kan me best voorstellen dat je er tegen op ziet, maarja, denk maar weer… ik doe het ergens voor, want zo is het ook niets. Heel veel sterkte ermee.
Mijn kokkie heeft ook vannacht liggen spoken. Gisteravond laat kreeg hij ineens heel erg maag/buikkrampen en het koude zweet brak hem aan alle kanten uit. Dacht eerst dat het miss wel van zijn hart afkwam, maar dit waren toch wel andere symptomen.
Hij naar benenen, warme melk drinken, maagremmer ingenomen, maar hij wist niet hoe hij liggen moest, zo’n pijn. Toen weer naar de doos en het kwam er aan alle kanten uit en toen vroeg hij om een molletje en eindelijk zakte het af en nu nergens last van. Pffff… het was geloof in 2.30 uur voor ik sliep. Wat een nacht!!! :hihi:
Nou, verder iedereen weer een goede vrijdag.
Onze oudste kleinzoon is vandaag jarig en is alweer 13 geworden. :king: Yeh!!
Goeiemorgen,
@Roanna: gefeliciteerd met jullie kleinzoon. Kokkie de halve nacht aan het spoken geweest, is niet zo mooi, maar in de gaten houden
@Marion: Gelukkig dat je dag gister beter was enne mocht je je ei kwijt willen…je mag me pben hoor :kus:. Heb nog wel behoorlijk last van mn schouder, maar het wordt minder
@Viva: Met de franse slag door het huis vandaag. Het is takkenweer, misschien met een dvd op de bank?
:NETHERLANCyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal:NETHERLAN
Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
En dan de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
Roanna,gefeliciteerd met je kleinzoon.
Marion,:kus:.Gelukkig herkende C me vader nog wel,keek eerst wel raar,maar was snel weer vertrouwd.Hij heeft het goed gehad,maar tis er wel erg crimineel,en hij zat in een klein plaatsje en de kennissen hadden geen eigen auto dus afhankelijk van de bus,maar ja dat was ook altijd maar afwachten of die komen zou. Me vader is ook wel een man van afspraken,iemand had hem beloofd om mee te gaan naar Cola Creek,maar diegene moet nu nog komen hhahaaa.Maar hij heeft zich goed vermaakt hoor,heeft al een aanbieding van iemand gekregen voor maart,om daar wat te tegelen
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
Vandaag lekker vrij,proberen het huis op te ruimen,maar heb hoofdpijn dus kijken hoe ver ik kom.
Fijne dag allemaal.
@Toos: Dank je wel.
En ja, natuurlijk houden we dit in de gaten. Hij heeft weleens vaker last van de maag en is ook bekend bij de HA hierom, maarja dit was wel heftiger dan anders. Maargoed, hij is weer opgeknapt dus… Miss heeft ook nog wel met de Mex.griepspuit te maken. ![]()
Maargoed, ik ga aan de rituelen beginnen, des te eerder ben ik er weer klaar mee. :hihi:
Zijn al bijna weer aan een nieuw deel toe he!!! :wereld:
Latersssssssssss :dag:
Leuk plaatje Toos. Nou, heb al net als andere jaren mijn schoen en laars gezet… maar net als alle andere jaren…nada, nothing, niente, niks erin hoor. Zal wel weeeeer niet lief zijn geweest. ![]()
@TRL: Ook bedankt en leuk verslag over je vader.
Ik gaaaaaaaaaa :dag:
@Roanna: Poets ze!! Enne nieuwe deel kan nog wel even duren, het is nogal rustig hier de laatste dagen:disgust:
Heb ook helemaal niks in mn schoen gehad, heb ook geen schoorsteen:crybaby:
O Roanna helemaal vergeten…gefeliciteerd met je kleinzoon, en balen zeg kokkie de hele nacht in de weer, gelukkig is het nu weer over, misschien toch iets te veel/vet/gekruid gegeten…
En jij weer aan de rituelen.
Toos goed idee met een dvd op de bank, maar moet nog eerst even boodschapjes halen, en even een dweil door de kamer knallen, maar dat is zo gebeurd.
Tlr. hoofdpijn, neem een molletje, schiet niet op he een vrije dag en dan scheel zien van de hoofdpijn.
Schoenen zetten, ik doe niet anders, het enige wat ik er in vind, is stof en een speeltje van de hond…
Viva : vandaag alles een keertje met de franse slag : moet ook kunnen he meissie
Roanna : echt rot geslapen en kort ook, hoop dat kokkie zich weer wat beter voelt. Gefeliciteerd met jullie grote kleinzoon
Toos : helemaal nix in je schoen gehad? ik dacht al dat ie alleen tilburg overgeslagen had
Trl : vader weer terug en goed gehad en alweer nieuw reisje in de planning
Dacht misschien vind de sint me te hebberig met een laars, dus schoen geprobeert, ook niks, zelfs als ik mn teenslipper zet, niks noppes nada. Zelfs geen speeltje van de hond:crybaby: