TTT deel 134/2 nieuwe poging!

Cynnie gewoon papierenzakdoekjes halen…maar begrijp dat het k.t is ik zou ook niet kunnen.

@Viva: Oh ja, je nieuwe kookplaat zou komen vandaag he. Hoef je de afhaalchinees niet meer te bellen. Kun je vanaf morgen weer fijn zelf achter de pannen. :so:

Nee, nog niet officiel ingedient. Heb nog wel even de tijd toch!!! Iedereen weet het nu wel, incl. de manager, want die zat erbij toen ik het in de groep gooide.

Zo, heb zojuist ook ff de eerste aanbetaling voor onze Turkijereis gedaan. Kan maar weer beter gedaan zijn. >>>

Jawel, maar vandaag uitgelegd dat dat nog even kan duren na de SM sessie van maandag

@Cyn: Ergens een bakkie koffie halen, een restaurantje binnenduiken en daar gaan. Alleen je moet wel op commando kunnen. Meissie geniet nog even van :wub:
@Viva: Nieuwe fornuis binnen, nog wat van de verzekering gehoord?

hahaha meıden komt wel goed hoor! zondag ochtend op de aırport ofzo haha…

Toos, kreeg bericht van de verzekering, helaas die valt niet onder de inboedelverzekering…

Jammer, had toch weer gescheeld toch

@Viva: Jammer, het was te proberen.

@Cynthia: Wat een probleem he? :wink: Hoe doen hun dat dan? Met een emmerje water mee naar de doos?

@Toos: Gelijk heb je. Probeer het maar zolang mogelijk te rekken, want voor je het weet, trek je weer alles uit z’n verband. Letterlijk en figuurlijk. Moet je ook niet aan denken.

tja, nou ja daar is dan een buffertje voor he, zonde maar niets aan te doen, heb nu wel een witte ipv een rvs, deze is breder, en past precies in het gat…staat netjes. Dat rvs is mooi, maar je hebt altijd en eeuwig strepen aan de voorkant van het fornuis, om gek van te worden.

@Viva: Dus eigenlijk dan een geluk bij een ongeluk als je er minder werk aan krijgt.
@Roanna; Begin ook niet eerder als dat het echt kan, heb geen zin in een 6de keer

@Viva: Je hebt gelijk. Dat zie ik hier ook. Je kan het niet mooi houden. In ons nieuwe huisje wordt het er ook weer gewoon een van emaille. Of inbouw of een losse naast het keukenblok. Even zien wat de kosten zijn!!!

Ja als je het zo bekijkt wel, maar ja 400 euro lichter…hahahahaha…duur grapje voor een paar strepen, nee zonder gekheid de hete lucht oven deed het ook al niet meer, en het was echt geen goedkoop apparaat,hij heeft het 6 jaar gedaan, maar nu was het einde oefening.

Tja Viva… zo houden we de economie draaiende toch!!! :unibrow:

@viva
Gelukkig alweer voorzien van een nieuwe kookplaat.
Alles weer nieuw en mooi, zonder strepen.

ık ga weer… :wub: ıs weer thuıs!!!

:dag:

Fijne avond samen he:wub::wub:

thanks!

Cyn :dag: Misschien is er vanavond nog wel ergens “markt”!!! :kus:

Genieten :dag:

Volgens mij krijgt Roanna weer koffievisite of gaat aan de 60+ leuterlijn beginnen:lol:

Allemaal bedankt voor de felicitaties,C is vandaag al lekker verwend en dan is zondag het grote feest…

Cyn,balen dat je niet kan,heb dat probleem ook altijd,maar meestal wel papierenzakdoekjes mee,maar net als roanna vraag ik me af hoe hun dat dan doen.

Marion,vandaag weer een betere dag gehad?

Viva,de nieuwe kookplaat binnen dus kan weer lekker kokkerellen.