TTT deel 134/2 nieuwe poging!

@Toos: :dag: Truste :slapen:

Ik ga ook naar mn mandje, slaap lekker:kus::dag:

:NETHERLANCyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal:NETHERLAN

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

En dan de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin

mogguh

@ TRL van harte met kleine C! Alweer 1 jaar! Hoerrraaaa

@TRL
VANDAAG IS HET GROOT FEEST!!!
Een bijzondere dag, de 1e verjaardag van C … gefeliciteerd meis :kus:!!
Voor het eerst kaarsjes uit blazen, een slagroomtaart waar je ook nog in mag meppen (fototoestel in de aanslag) en dan ook nog allemaal kadootjes. Geniet van deze dag!

http://2.bp.blogspot.com/_FJhn6qPz7qs/SghABcF6npI/AAAAAAAAAvI/x7TeuIGrOo0/s400/juf_wassenaar_1_jaar.jpg

Trl: hartelijk gefeliciteerd met de eerste verjaardag van C. Een fijne dag

Goede morgen …
Meiden ik had gisteren een pesthumeur, ik heb uren lopen stomen en wilde dat er een circus in de buurt was dat op zoek was naar een levende kanonskogel. Want ik had er eentje in de aanbieding. Gelukkig kwamen er gisteravond 2 vriendinnen op bezoek, een beetje afleiding en ik kon mijn ei wat kwijt.
Maar een nieuwe dag vandaag … nieuwe ronde, nieuwe kansen he?!

@Roanna
Willen ze je zo maar achter de geraniums zetten? NO WAY he? Wat een gans. Je zou toch denken dat je collega je beter zou kennen.

@Cyn
Onweer in Soke. Wat kan het er te keer gaan he? Een heel ander Turkije dan. Ennuh … nog niet teveel aan zondag denken, het is nog niet zover, de vrijdag en de zaterdag zijn er ook nog :kus:

@TRL
Ja ik was ook aan de knutsel. Maar het zit er op nu. Jij ook crea bezig geweest. De traktaties zien er gaaf uit zeg. En dan zeggen dat je niet creatief bent! Jammer dat C moe was maar genoten heeft ie in ieder geval wel.

@MK
G een beetje bang van de zwarte Pieten. Vond dat altijd zo grappig. Het ene moment vol branie maar als de stoet dan binnen komt zouden ze het liefst onder de rokken van mams kruipen. Jammer dan … mams draagt geen rok. En het geloven is hier ook voorbij.

@Toos
De kies weer gemaakt en gelukkig zonder boren.

Goedemorgen all en met name TRL en C.

Als 1e TRL, van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van C. Maak er een leuke dag en een leuk feest van samen met je familie.

**Hieperdepiep Hoera!!! :king: :king: :king: **

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/j/jarig/42.gif

Goedemorgen. :dag:

@Marion: He bah, wat vervelend dan he zo’n dag off. Was er wat bijzonders gebeurd of kwam het zomaar even op, na en door al je drukke werkzaamheden en geregel? Zou ik helemaal niet vreemd vinden hoor!! Tis ook niet mis waar je allemaal door heen moest de afgelopen tijd. Nou, hopenlijk is er momenteel geen circus in jullie buurt. :kus: Sterkte ermee en probeer even tot rust te komen!!!

Verder iedereen weer een hele fijne dag. :dag:

Goeiemorgen,
@Trl : Gefeliciteerd met de verjaardag van C. Maak er een mooie dag van samen met je familie
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verjaardag/16.gif

@Marion: Kun je soms wel eens hebben he zo’n dag dat de stoom uit je oren komt. Hoop dat het vandaag over is:kus:

Ik moet zo weer om de koffie. Fijne dag vandaag

goedemorgen all,
Marion : dat klonk niet al te vrolijk he, hoop dat het vandaag beter zal gaan meisje, dikke :kus:
Trl : van harte proficiat met de 1e verjaardag van C. een heel fijne dag toegewenst

http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/570/990/20071123/dyn008_original_391_400_pjpeg_2570990_0b425eb2c811b60fa8e260991697e5e2.jpg

Trl, van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van C.

trl: nogmaals gefeliciıteerd met de kleıne C!!! Wat gaat een jaar dan hard he!!! Ook namens de famıly hıer :wink:

Nou meıden… het regent nog steeds… zıjn gıster maar vroeg maar bed gegaan… Is het lekkerste om vroeg naar bed te gaan met zulk rotweer!!!

Gıstermıddag nıet meer naar de markt gegaan vanwege het weer, maar op de bank beland… :wub:

Ze zeuren allemaal wel een beetje dat ık meer moet eten enzo… maar vanmorgen bıjvoorbeeld gıng ık om 11 uur ontbıjten om 1 uur lunch en dan om 4 uur weer bbq… Dus jullıe snappen wel dat ık ınmıddels op ploffen sta… En dan tussendoor ook nog fruıt en noten… pffffffffffff… En dan nu komt M. weer aan met chocolade en chocolademelk… pfffffffffff

En dan ook nog eens te bedenken dat ık nıet naar het kleınste kamertje kan… ık haat dat gat… Dus sta op ploffen als ık thuıs kom haha…

Nou meıden… we gaan weer even verder met genıeten enzo :wub:
:dag: :kus:

cyn : fijn te horen dat je het daar zo leuk hebt ! Markst ging dus niet door vanwege het rotweer ! Is hier net hetzelfde !!
En ploffen hoef je niet te doen hoor, lekker mikken in dat gat ! Haha !!! (sorry …)

En heerlijk toch dat ze je daar zo verwennen ! En nu lekkere warme chocolademelk !!!
Geniet er nog maar van meid !!! Dikke :kus: voor jullie allebei !

Goedenavond :dag:

@Cynthia: Wat leuk dat je je weer even meld vanuit Turkije. Leuke foto’s weer gezien op FB hoor. Zo te zien heb je het fijn daar en verwennen ze je tot en met. Alleen… je kunt het weer zo moeilijk kwijt. :tongue: Ik herken het een beetje. Had ik vroeger ook zo erg. Kon echt niet bij anderen en hield het dan ook zolang op. :hihi:

Nu zou ik zeggen, ga er boven hangen en la je gaan. Hi, hi.

Nou meissie, vermaak je nog ff, want voor je het weet is het weer voorbij, dus geniet er nog lekker ff van.

:dag:

En Toos? Missen ze je al? Vragen ze niet steeds wanneer je weer begint?

Hello meiden.

Tlr. nogmaals gefeliciteerd met de grote man…
Marion een betere dag voor jou hoop ik
Toos op de koffie geweest
Roanna, en je ontslag al ingedient??

Ik mijn nieuwe fornuis binnen, en de boel aan kant gemaakt…nu lekker bankhangen.

Roanna, tıs nıet dat ık nıet durf ofzo… maar kan nıet boven zo,n gat… en ze hebben geen wcpapıer… dus zou nıet weten hoe ık dat moet oplossen hahahahaha