TTT deel 134/2 nieuwe poging!

Goeiemorgen,
Vannacht beter geslapen, nu aan de koffie. Straks naar de tandarts voor controle en om mn gebroken kies te laten repareren

Voor degene die moeten werken, werk ze en anders een fijne dag:dag:

Toos :suc6 bij de tandarts:kus:

Goodmorning all. :dag:

Nou, hier niet veul te melden. Vanmiddag na het werk naar de andere lokatie, voor werkoverleg, waar ik tevens mijn ontslagaanvraag per 31 Mei, in de groep ga gooien. :hihi:

Tussendoor even naar de HA voor de 2e Mex. prik. Auwie!!!

@Toos: Succes bij de TA hoor.

@Raak: :dag:

Verder iedereen ook weer een fijne dag. :dag:

Toos,sterkte bij de tandarts.

Roanna,dat zullen ze wel niet leuk vinden,is al best wel snel he,maar dan kan je je helemaal gaan richten op het inrichten van jullie appartement en de verhuizing natuurlijk

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

C net getrakteerd op het kdv,helaas was hij moe en wilde dus alleen maar bij mij op schoot,maar hij vond het wel leuk.

Roanna : sterkte met je prikkie en met je gesprekje in de groep, ze willen je vast niet laten gaan

Askımpjes!!!

Alles goed??? Hıer alles prıma hoor… Zıjn even mıjn camera aan het opladen… dus kan ık mooı even onlıne… Gaan straks naar de markt ın soke… En dan bedoel ık nıet DE markt he…

Verder wordt het alleen maar erger en zıe als een blok op tegen zondag… Maar goed… aan alles komt een eınde… en dan de volgende maar weer plannen!!!

Meıden… ık ga er zo weer vandoor…

:dag: :kus:

Cyn,je moet nog helemaal niet aan zondag denken.Dat is nog ver weg…Gezellig naar de markt in Soke en weer foto’s maken he.Hoe is het weer daar?

:kus:

Cyn : meissie geniet dan nog maar met volle teugen van de tijd dat jullie nu samen zijn he.dikke :kus:

Trl; weer ıs ok hoor… het zonnetje schıjnt en ook wel wat bewolkıng… maar gewoon lekker!!! En ja zondag ıs nog wel ver weg… maar toch gaat de tıjd zo enorm snel!!!

:wub:

Ook weer terug van de TA, kies hoefde niet geboord te worden, kon zo opgevuld worden. Moet in januari wel terug voor een gaatje. Maar das nog ver weg gelukkig
@Cyn: Niet aan zondag denken, geniet van iedere dag:kus:. Veel plezier op de markt

Goeiemiddag,
Kom nog maar even aanwaaien voor we gaan eten.
@Roanna: Viel de griepprik mee deze keer en hoe is er gereageerd op je ontslagbrief?

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah noodweer!!! Het onweert hıer echt als een idiıoot!!! blegh!!!

Lekker tegen elkaar aankruipen:wub:

:ninja::ninja::ninja:
iedereen een fijne avond!!!

Goedenavond. :dag:

Zo, lekker rustig geweest hier, dus hoef ik ook niet op veel te reageren.

@Cynthia: Heerlijk dat je het nog steeds naar je zin hebt. Joh, gewoon nog niet aan zondag denken en als je weer terug bent… weer heerlijk plannen maken voor de toekomst. Geniet er nu nog maar saampies ff van. :kus:

@Toos: Dit keer wat minder van de prik gevoeld, maar voel nu wel mijn bovenarm.:mad:

Enneh… kijk, sommigen had ik de wandelgangen al wel wat gezegd, maar voor anderen kwam het toch als een verrassing. Aan het einde van het werkoverleg mag je altijd vragen stellen en/of mededelingen doen. Nou en ik had een mededeling. Ik kreeg ook nog een leuke opmerking van zo’n doos van mijn leeftijd, of ik dan achter de geraniums ging zitten. Alsof ik daar het type voor ben. Kan nu al eens niet stil zitten. Hi, hi. Domme doos, dat mens!!! :thumbsdown:

Zo, verder iedereen een fijne avond nog. :dag:

@roanna
Sommigen snappen er echt niets van!

Hallo, kom even welterusten zeggen, fijne avond nog en tot morgen all :dag:

@MK: Pffff… nou, zeg dat wel he!!!

@Raak: Weltruste en ook jij weer tot morgen. :dag:

@Raak: Slaap lekker:kus::dag:
@Roanna::dag: