TTT deel 134/2 nieuwe poging!

Roanna : :dag::dag: zie dat je ook weer geboekt hebt, fantastisch hoor meisje, lekker genieten he
Toos : dat klinkt nu toch weer als een echt gruwelverhaal
Viva : ja, wie weet he

verder zo stil hier dat er weinig te reageren valt
welterusten all, fijne avond verder:kus:

@Raak: Waar zit/zat je toch??? Ik dacht… die is al dood en begraven. Geintje hoor. :biggrin:

Had je weer storing?

Roanna : nee hoor meis, ff met andere dingen bezig, alles goed?

Oh, gelukkig maar weer dan. Ik dacht ook al. Druk met de business zeker. :wink:

Oh ja… hier alles okidoki hoor!

Nou, dan zeg ik ook een ieder maar alvast, weltrusten en wie weet , tot morgen weer.

:slapen: :dag:

:NETHERLANCyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal:NETHERLAN

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

En dan de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin

Goede morgen …
Ik had gistermorgen de slaap nog niet goed uit denk ik, ik had Linda en Jac door elkaar gehaald. Nu maar beter kijken he, valt ook niet mee op de vroege morgen .
Gister ook nog laat aan de gang geweest. Ik had de spelletjes van J opgeruimd en toen dacht ik laat ik maar eens kijken of de nieuwe kast moeilijk in elkaar te krijgen is. Viel mee zo te zien. En dan wil je natuurlijk meteen zien hoe hij staat he? Was al laat (waarom wordt ze ook zo laat aktief he?) en het werd nachtwerk maar Bob de Bouwer heeft de klus geklaard. Kastje staat, kijkt mooi. Over een poosje nog maar eens naar IKia voor deel 2. En voor de liefhebbers, de badkamer staat op FB :wink:

@Cyn
Een stralende Cyn langs geweest vanuit Soke, superfoto’s meis!!! En spannende verhalen ;). Geniet er van :wub:

@TRL
Onverwacht uitstapje gehad naar Utrecht!! Altijd gezellig he!

@Viva
Ook druk geweest.

@Roanna
Druk aan het ruimen geweest. Groot gelijk meis. Kan maar gebeurd zijn voor de verhuizing. Ook weer in het lijstje en dan nog wel voor een minimeeting in Alanya … TOP!!

@Toos
Gevild in Belgie, een spuit in de schouder gehad. Getver, het zit weer even niet mee he. Hopelijk gaat het helpen en blijft het bij deze ene :kus:

@Raak
Gelukkig ook weer op de thee. Ik had je gemist meis :kus:

Marion,de slaap nu nog niet uit denk ik,dubbele post

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

.Ga zo gelijk kijken op fb ikke nieuwsgierig.

Oww zie dat je het al heb aangepast…

@TRL
Ja, ik dacht al … heb ik zo veel geschreven

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

, daar gaan de ogen dan wel van open he?

Goedemorgen meiden…
Ik weer achter mijn bureau, en maar zien wat er vandaag allemaal komt.
Raak, gelukkig je hebt weer heel even tijd…tja andere zaken gaan voor nietwaar.
Marion aan de klus geweest, alleen jammer dat je dan zo laat pas op gang komt, nou ja het resultaat mag er zijn nietwaar…vanavond dan maar wat vroeger je mandje in.

Goedemorgen
Marion : jij gister nog laat aan het klussen geweest, maar gelukkig met goed resultaat, zal zo ff naar je foto’s kijken hoor
Viva : ook weer aan het werk, zo te zien niet te druk:hihi:

Ook goedemorgen all. :dag:

Geeft toch wel weer een vertrouwd gevoel hoor Raak, dat je je weer even meld. :wink:

@Marion: Oh, heb jij dat ook? Ik dus ook. Soms komt het dan zo ineens in me op, om dit of dat nog even te doen en voor dat je het dan weet, lig je midden in de nacht in je nest. Maar het resultaat mag er vast zijn, in jou geval!! Zal straks ook een kijken naar je BK.

Nou, verder iedereen weer druk aan de werkzaamheden al of niet op het werk, dus werkse allen. Verder niet veul te melden.

Fijne dag allen. :dag:

Goeiemorgen,
Vannacht niet zo goed geslapen en vanmorgen weer vroeg wakker.
@Raak: Ben blij dat je weer langs komt hoor, heb je echt gemist hier:kus:
@Viva: Weer aanwezig in de bezemkast
@Marion: Laat op de avond nog een kast in elkaar gezet, dat moet dan effe beuren he. Je hebt wel eer van je werk, want hij staat mooi. Ga op FB naar je badkamer kijken

@Toos: Toch nog last gehad van de schouder?

@Marion: Pico bello hoor die BK van jou. Ook wel een beetje mijn smaak. :wink:

Ik kreeg net de officiele boekingspapieren binnen via de mail, van een reisbureau hier in de buurt, die door VK aangesteld is, denk ik, en mag het eerste bedrag al over maken. Hiep hoi!! :finger: :vak02: Het begin is er.

Ik ga.

Laterssssssssss :dag:

zo… vannacht beter geslapen… verder geen nıeuws :wub:

Toos : niet lekker geslapen door je arm. Was geen leuk bezoekje dus gisteren. Dikke :kus: voor jou
Cyn : en jij vannacht goed geslapen ???!!!:stuck_out_tongue:

ja super goed!

@cyn
Helemaal in love…

@raak
Weer terug van weggeweest :kus:

@marion
Mooi hoor, kun je trots op zijn!

@toos
Balen joh dat er nog ontstekingen in je schouder zitten. Hopelijk werkt de spuit :kus:

@roanna
GEBOEKT!!! gezellig hoor weer een meeting!

@linda
Vandaag naar het ZH, succes!

@jac
Ook weer onderzoeken, maar wel rokjes voor mooie prijsjes gescoord :slight_smile:

MK : ook weer ff lunchpauze en tijd om hier op de thee te komen ?:kus:

@Cyn::wub::dag:
@MK: Alles goed bij jou?
@Raak: Ja had last van mn schouder, nu een molletje erin en zak ijs erop en dat gaat het wel weer

Toos; doe je wel rustıg aan met je schouder???