TTT deel 134/2 nieuwe poging!

Ja hoor, doe hartstikke rustig aan. Trouwens je foto’s op FB gezien:wub:. Kan me askim goed herinneren hoor, hij mij vast niet maar doe hem de groetjes maar

Ja het gaat prima hoor, maar helaas te weinig tijd om hier volop mee te kletsen.

Hıj kent jou ook nog hoor!! Dus de groeten terug!!!

Cynnie geniet…

Ik net lekker bezig zeg, ruim de vaat in de kast, valt er een kopje uit, zo bovenop mijn keramische fornhuis, helemaal een scheur in de glasplaat, die kan ik dus weggooien, heb al een nieuwe besteld, donderdag wordt hij bezorgd…:hihi:

Vıva: komt goed…

Viva :had jij even pech, kun je dat niet aan je verzekering opgeven?
Cyn :ook nog steeds tussendoor even piepen hier, samen met :wub:
Toos : pijn wat beter uit te houden nu ?

Raak nee helaas, dat denk ik niet…inboedelverzekering en ik heb het zelf gedaan. dus helaas pindakaas

Goedenmiddag.

@Viva: Oh, wat erg. Nou, daar gaat weer een weekje vakantie, maarja… je doet er niets aan. Kan gebeuren, alleen weer zonde van de centjes. En zeker een paar dagen niet kunnen koken. He bah… wat naar!!! :unibrow: Dat wordt eten bestellen denk ik he?

@Cynthia: Vermaak je je nog een bietje daar? :wub:

@Toos: Zo zie je maar, je bent er nog lang niet, dus ook nu weer… stap voor stap. :kus:

@Raak: Gelukkig ook vandaag weer ff tijd kunnen vinden om hier te posten, evenals MK. :dag: even naar jullie :dag:

@Raak: Ja, gaat redelijk nu
@Viva: Dat is balen, wist niet dat dat zo gevoelig was voor barsten

@viva
Wat een pech met je kookplaat. De nieuwe al besteld. Misschien toch de verzekering maar eens polsen want wie weet krijg je het vergoed. ‘Schoonzus’ was vorige week hier op bezoek en J vertelde dat ik per ongeluk zijn mobiel uitgewassen had. Bellen zegt ze, zij zit in de verzekeringen, want ik had pas een klant en die kreeg het vergoed. Nee heb je, ja kun je krijgen he.

@Raak
Op kantoor vandaag of vanuit huis aan het werk?

@Roanna
Blij te lezen dat ik niet de enige ben met zulke rare fratsen 's avonds laat. Maar J moest voetballen en ik ben de taxi he. Voor je terug bent is het 20.30 uur, nog even wat kletsen en drinken samen. Dan is de halve avond al voorbij. Maar nu ben ik er eerder bij, Bob de Bouwer is alweer aan het klussen, even een sigarettenpauze nu.

@Toos
He toch, slecht geslapen en nog last van de schouder. Vandaag maar genoeg pijnstillers nemen, geen pijn lijden als het niet nodig is. Kus erop!

@MK
TE druk om volop mee te kletsen nu. Snappen we wel hoor. Het valt niet mee om naast je werk en je gezin ook nog een studie te moeten doen. Petje af voor jou hoor!

@Cyn
Even op de cay vanuit Turkije! En M babbelt al net zo gezellig mee

@Viva: Je mag ook zeggen dat ik het was hoor;)

@Marion: Wat was je nu aan het klussen?

Heb de verzekering gebeld, gaan het uitzoeken, ik ga er maar vanuit dat het niets wordt. kan het alleen maar meevallen…

Heb de nieuwe al besteld en betaald, wordt donderdag geleverd…:hihi:.

@Toos
Ik had zo’n bergmeubel gekocht bij de I. Een kast met vakken die je aan kunt vullen met laatjes en deurtjes. Zijn dan blokken die je in zo’n vak schuift. Ik moest nog een blok met een deurtje maken. Fluitje van een cent hoor. Zo meteen ga ik aan de stelling voor in de kelder beginnen.

@Marion: Je hebt de smaak te pakken;)
@Viva: Je kan ook niet zonder zo’n kookplaat he

@Marion: Ja, leuk werk he!!! Hebben bij de zoon toen ook weleens meegeholpen met de bouwpakketen. Toen ze hier weer terug van Frankrijk kwamen wonen hebben ze bijna alles bij de Ike* gekocht en nu nog regelmatig trouwens.

Nou meissie, succes ermee en het resultaat staat eerdaags zeker wel weer op FB he! :wink:

Zo, ik nu even achter…:wink: het bord, want kokkie heeft nasi met alles erop en aan gemaakt.

Iedereen… eetze zo. :dag:

@Toos
Ja idd, jammer alleen dat het hierna al weer klaar is. Zou zo zaterdag weer terug rijden naar Eindhoven :wink:

@Roanna
Ja hoor, komen wel weer een keer foto’s op.
Jij als lekker aan de nasi. Wij eten later vanavond. J gaat zo trainen en als hij vroeg moet wil hij nooit van te voren eten. Krijgt ie steken van zegt ie.

Nee zonder kookplaat gaat niet, jammer dan kan 2 dagen niet koken…we redden ons wel, maar ik ben 2 dagen gevrijwaard van de pannen…

Viva : denk dat Toos bedoelt dat je ook kunt gourmetselen, bakplaten enzo, lekker aan tafel iedereen zijn eigen hapje klaarmaken, hmmmmm
Marion : jij weer aan het Bob de Bouweren, suc6 maar he. Ben vandaag thuis aan het werken geweest
Toos : gelukkig pijn nu wat minder, houden zo he voor de nacht.
Jouw suggestie aan Viva bedoelde ik ook maar wilde het niet zo
neerzetten :smiley:
Roanna : ja, probeer gewoon tussendoor wat tijd vrij te maken

Zo, dochter en kids weer naar huis nu dus ff tijd hier