trl: sunexpress ıs ok hoor… zıt prıma… servıce ıs goed… nee zou wel wıllen maar kan nıet langer blıjven he… en volgend jaar komt wel goed hoor!!! ![]()
Cyn,daar ben ik ook niet bang voor hoor hoor na het bericht van je ;).Lekker genieten nu.
Thanks meıs!!!
@cyn: helemaal naar haar zin in met haar askim!!! GENIET ERVAN!!! zo ff foto’s op FB bekijken.
Het is hier rustig iedereen hard aan het werk!
Nou eet ze als jullie er aan toe zijn.
Hier gewoon lekker sla met gebakken aardappelen en kip. en nee nog net geen appelmoes.
Groetjes
goedemiddag…daar is ze dan, wel vandaag de visjes nog gedaan, maar geen tijd gehad om hier langs te komen…
cynnie geniet van askim
voor de rest iedereen druk met bezigheden buitenshuis zo te zien.
Even het lijstje aanpassen. Mini meeting in Alanya. >>>
:NETHERLANCyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal:NETHERLAN
Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
En dan de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
Ook ben ik hier even dan. Heb daarnet ff een weekje Alanya geboekt in hetzelfde hotel als Viva en haar hubs. Heb bij VK geboekt en was voor een leuke prijs.
Verder alles goed hier? Zo rustig is het he!!! ![]()
Ik ook best wel een bietje druk gweest Allemaal oude post aan het vesnipperen geweest en uitzoeken wat weg kan. Pfff… wat een werk. Maargoed, voor het goede doel ( verhuizen) zullen we maar weer zeggen.
@Cynthia: :dag: Lekker genieten hoor meissie.
Roanna hihihihi…wederom een minimeeting in turkije…:wub:…gezellie
@Viva: Oh, gelukkig vind je het wel leuk. Ik dacht eerst zouden ze het niet erg vinden…, dus daarom ook maar niet een hele week gedaan. Hi, hi. ( Geinjtuh) Was trouwens ook nog goedkoper dan met vertrek op de 21e. Nou, kep d’r weer zin an hoor!!! :slywink:
Roanna, ook weer in het lijstje lekker,nog even een vakantie voordat het appartement opgeleverd wordt,en ook weer een minimeeting,wie weet wordt het wel weer een grote meeting
Goeieavond,
Vandaag teruggeweest naar de ortho in belgie. Pffff was geen pretje, er zitten wat ontstekingen en waar bot weggehaald is, is het gewoon nog niet genezen. Hij heeft nu ontstekingsremmers in mn schouder gespoten, lekker met die naald erin zitten roeren. Het doet nu flink zeer, duurt even en als het goed is moet ik over een week of 3, 4 verbetering merken, anders moet er nog een keer in gespoten worden
@Cyn: Geniet nog lekker van :wub:
@Roanna; Geboekt… Wat lekker en gelijk met Viva. Leuk hoor:vak02:
@Toos: Hie jakki!!! Als ik het zo lees, voel ik het ook. Dat moet pijnlijk geweest zijn en nu nog dus. Nou, hopen maar dat het niet voor niets is geweest en dat dit zal helpen.
Ja, leuk he!!! :vak02: Niet helemaal gelijk met viva, maar we zitten wel een paar dagen samen daar.
@TRL: Ja, moet kunnen he, zo voor de oplevering nog. Dat wordt denk ik toch pas met of na de bouwvak.
Ik hoop het ook, was een soort van sm vandaag en dan bedoel ik geen supermarkt
Lekker hoor, wat om naar uit te kijken he. Enne als jullie terugkomen ga ik bijna, dus ik kom deze keer niet meeten in turkije
@Toos: Ik weet wat je dit keer bedoelt met SM. :kus:
Nee, een meeting zal het dit keer, denk ik, niet worden. Jij gaat lekker naar Jamaica. Ook leuk. :vak02:
Ja hartstikke leuk, heb er zin in. Trouwens ook in de VB
Zit trouwens naar een spannende film op SBS6 te kijken. O en morgen komt er een docu op national geographic over iemand in een gevangenis in Kingston, jamaica.
Oke Toos. Ga maar lekker ontspannen tv kijken dan. Even rust in je arm.
Als ik er aan denk, zal ik ook eens kijken.
Nou doeg :dag:
Ga verder met bankhangen, slaap lekker voor straks en tot morgen maar weer. Oh en doe kokkie de groetjes:kus::dag:
Nou Toos, lekker dan nu weer een prik in die schouder, nou doe rustig aan meis…
jammer hoor, geen verdere meeting in turkije, maar wie weet…
Ik zal ook nog ff naar Raak zwaaien die ik wel bijna de hele tijd online heb gezien.
Zou ze soms weer niet… eh, eh, eh…??? Nouja…Raak, mocht je het zien en/of meelezen:
:dag: :dag: