TTT deel 134/2 nieuwe poging!

zo rustig geweest vandaag

@ marion je huissie wordt steeds meer van jou en J. felblauwe stoelen, klinkt gaaf!

:NETHERLANCyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal:NETHERLAN

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

En dan de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin

Marion,lekker geshopt bij de Ik*a.Gelukkig geen schade aan de auto.

Roanna,trein ze vandaag.

Beps,vrij vandaag maak er een leuke dag van:kus:

Fijne dag allemaal

Goeiemorgen,
Gister bij introtuin in Dongen, is vlak bij O"hout, geweest. Was echt mooi gedaan daar en ze hadden zoveeeelll leuke dingen. Wil een nepboompje in de keuken zetten, daar hebben we paarse ballen voor en voor de boom in de kamer komen bruin/bronskleur ballen. Verder nog leuke dingen gekocht om neer te zetten. Gisteravond verjaardag, schoonzoon was vorige week 30 geworden, die dacht dat hij zonder gekkigheid ervan af kwam, dus niet. Hij kreeg Bob en Rita Marley op bezoek.
@Marion: Je huisje nog meer eigen gemaakt en ook lekker geshopt. Gelukkig dat jullie niks hebben na een aanrijdinkje.

@Roanna: Trein ze vandaag en veel plezier!

Goedemorgen all. :dag:

Nou, Cynthia zit als het goed is al in de plain, op weg naar haar :wub:. Spannend voor haar hoor!

@Marion: Oh, wat een leuke dingetjes heb je allemaal weer gekocht. Daar verheug ik me nu ook al een bietje op.

Verder niet veul te melden, dan dat ik me zo ga klaar maken, want zag op gister op de NS site, dat het lekker een rondje om wordt, waar wij naar toe willen/moeten wegens spoorwerkzaamheden. Maar och… of je met dit weer nu thuis, in de auto of zoals wij in de trein zitten :hihi: … dan maakt het ook niet zoveul meer uit.

Iedereen een fijne zondag verder en geniet er met z’n allen weer van. :idea:

@Toos: :dag: Morge, klinkt ook allemaal leuk zeg. Paarse ballen in de boom. Gaaf!! Tssss… en dan die verjaardag van schoonzoon. Had zijn gezicht weleens willen zien.

Jullie nog plannen vandaag? In ieder geval ook jullie een fijne dag. :dag:What ever you do, where ever you go.

@Roanna::dag:, met dit takkenweer kun je beter iets leuks gaan doen dan thuis blijven zitten

Onze plannen voor vandaag, vanavond gourmetselen bij vrienden. Al een poosje niet gezien, dus heb er zin in

goedemorgen kan nog net, ikke zo onder de douche…ben nog aan het bijtrekken van de verjaardag gisteravond…plannen voor vandaag, nou ik vind het pokkeweer dus blijf lekker binnen, kacheltje aan en voor de rest zien we wel.

Iedereen een fijne dag

cynnie eindelijk onderweg naar lover

Roanna treinse…

Toos, ook een leuke verjaardag gehad zo te lezen, en veel plezier met gourmeten.

fijne dag.

grrr weer verkeerde inlog…

Zo huis aan kant, Bloemmie wakker.
Rubbie naar de sportschool, dus eindelijk tijd om bij te kletsen…

Cyn op tijd vertrokken, had plek bij de nooduitgang…
Daar heeft ze internet bij :wub: thuis, dus… we zullen haar nog wel te spreken krijgen de komende week…

@llen een fijne zondag…

pfffff ben moe

het is hier rustig…
@ cyn: is lekker in turkije met haar M
@ toos: is aan het gourmetten met vrienden
@ kaylo: is aan het koken voor de mannen die aan het jagen zijn.

En ja toen was het blanco!
Ik was het helemaal vergeten te vertellen, maar had nog koopjes gedaan ben er zo blij mee!!!
ik heb 2 rokken gekocht.
van 139 voor 15 euro
en van 149 voor 39 euro.
bij E*LE
Die winkel stopte ermee en deed nu alles weg voor bodemprijzen.
Die van 15 euro was zo laag geprijst omdat het na een paar keer wassen de kleuren iets vervaagd. Maar dat mij niet uit. en die van 39 euro is een zwarte rok en ik dacht dat is mooi voor kerst!
Super he die koopjes! krijg er steeds meer een neus voor. hahahaha
Verder vrijdag naar een kliniek geweest en moet opnieuw een maagonderzoek ondergaan.
Nu wordt mijn slokdarm helemaal gecontroleerd
Ik wens iedereen een fijne avond!

Tot morgen!:slight_smile:

Goede avond …
Nog even hier binnen wippen vandaag. Vanmorgen al vroeg bezoek. Zus en zwager die hun zoontje kwamen ophalen. Zus mee aan de koffie en zwager weer aan het werk. Hij heeft de lampen voor me opgehangen. Ondertussen kwam mams ook nog even. Daarna op naar sinterklaas in B, daar blijven eten en later hier de bende opgeruimd, met M op msn en met N aan de telefoon. En dan is de avond al weer bijna om he. Moeten we ons weer op gaan maken voor de nieuwe werkweek. En dan bedenk ik me opeens dat ik helemaal vergeten ben mijn weekstaat te posten … muts die ik ben.

@Cyn
Al lekker bij askim.

@Toos
Ook lekker geshopt gisteren voor de kerst. Zag vanavond dat de buren de kerstboom al hadden staan. Ufffff wat vroeg.

@Roanna
Ja over even mag jij allemaal dingen uitzoeken voor je nieuwe huis. Heerlijk idee he?

@Viva
Lekker bij de kachel vandaag.

@Beps
Moe en moest nog bij kletsen

@Linda
Rokjes gescoord voor een prikkie. Nou … ik heb er nog steeds geen neus voor. Trouwens, ben voor mijn gevoel al eeuwen niet meer in een klerenwinkel geweest. Mijn neus staat ff een andere kant op.
Vervelend zo’n onderzoek of niet? Hopen maar dat er iets wijzer van worden.

Zo, wij ook weer thuis van weggeweest. Leuke dag gehad en hoop jullie ook.

@Marion: Volgens mij ben je even in de war. Die post was niet van Linda, maar van Jac. Nouja, je hebt ook al zoveel aan je hoofd gehad, dus nemen we het je niet kwalijk. :wink:

@Damber of Viva: Soms weet ik het even niet meer hoor. Zal ff :dag:

@Jac: Nou, jij kunt weer zeggen dat je goed gescoord hebt met je kleding Geweldig hoor!!! Sterkte met je onderzoeken.

Verder iedereen weer een hele fijne werkweek. :disgust: Weltrusten voor nu. :dag:

:NETHERLANCyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal:NETHERLAN

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

En dan de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin

Goede morgen …

@Roanna
Een leuke dag gehad gisteren, mooi zo.

@TRL
Ook al weer vroeg uit de veren. Jij ook een leuke dag gehad gisteren?

@marion: het was jac die vertelde over die onderzoeken en die rokjes ik mag morgen weer naar het ziekenhuis, gesprek met de anethesist en de verpleegkundige, nu van alles regelen vriendje heeft auto kapot hij met mijn auto naar werk en ik de auto van pa en ma de komende dagen pa en collega brengen zo de auto van R naar de garage

:wub: Hello ladies… Hıer even een berıcht van mıj vanuıt Turkıje… :smiley: Het gaat echt top al hebben we vannacht gewoon nıet kunnen slapen… We hebben bıj zıjn schoonzusje geslapen… onder jawel… de elektrısche deken… :wink: Al brande ık bıjna de tent uıt man zo heet… :smiley:

Gıster na een goeıe vlucht om 13.30 uur aangekomen op Izmır… en askım was al druk aan het smsen waar ık bleef… Dıe was bang dat ık nıet meer zou komen… Hıj stond keurıg voor de uıtgang met zıjn broertje met een bos rode rozen en een kettıng… Zo lıef… :wub: Hıj lıgt hıer nu naast me languıt op de bank… hıj slıep ook nıet dus hıj ook moe… :smiley: hahaha…

Nou meıden ık ga zo wat foto’s op mıjn FB zetten dus dan kunnen jullıe daar nog even kıjken ındıen gewenst…

Cıao!!!

:kus: :wub: :dag:

OWWW Cyn,klink geweldig allemaal super hoor.Ben blij voor je.Al lekker verwend door :wub: met een ketting en een mooie bos rozen.En volgens mij moet je je ticker ff aanpassen of heb je alweer geboekt voor volgend jaar:vak02: Hoe was het vliegen met Snxpr*ss?

Marion,ik gisteren onverwachts met vriendin naar Utrecht geweest.

Wat is het hier trouwens stil zeg