TTT deel 134/2 nieuwe poging!

Roanna: dankje!!! En ik hou jullie op de hoogte hoor… Besiktas moet morgen voetballen… dus zal ik wel ff tijd voor jullie hebben!!!

Cynnie geniet…enne niet op het strand he, dat is te koud hoor…het zal vreemd zijn, zolang via msn, facebook en what ever, en dan nu in levende lijve…en je netjes gedragen he, geen dingen doen die ik ook niet zou doen…maar nogmaals GENIET

Viva: waar zie je me voor aan… :wink: Hij woont niet aan het strand he… dus dat scheelt :wink:

Nee meiden… zal me gedragen hoor… Dat doe ik toch altijd :wink:

Cyn ik weet niet waar jij aan denkt maar ik heb het gewoon over het strand:vak02::wub:…
Veel plezier:wub:

Ja ja… :wink: Nou ik dacht aan zonnen op het strand… Kom nou zeg… veel te koud momenteel :wink:

Al is het er gewoon 20-22 graden :biggrin:

Goeiemorgen,
Vandaag lekker uitgeslapen. Plannen voor het weekend, gaan straks naar een kerstshow bij een introtuin, vanavond feestje van schoonzoon.
@Cyn: Heel veel plezier, geniet van :wub:. Enne je gedraagt je wel he. In ieder geval een hele fijne week:kus:

Nou meiden… ik gedraag me altijd!!! Of willen jullie soms zeggen van niet… :wink: Was ik in ADR zo’n beest dan??? :wink: :tongue:

Toos: thank you!!! :kus:

Ik ga onder de grote regenbui en dan op stap. Iedereen een fijn weekend:dag:

:kus:

mogguh ladies

nog ff wakker worden hoor

Nou, we hebben je zo nu en dan weleens moeten corrigeren. :lol::lol:

Morge Bloem. :dag:

gaaaaap

@ TRL ik weet eigenlijk niet precies maar ze zijn er nu heeeeel erg mee bezig en dit jaar vieren ze het dus voor het eerst thuis. ik vind het wel grappig met die mannetjes

Cyn,voordat ik te laat ben,Heel veel plezier met:wub: en vooral genieten :kus:

Roanna,veel plezier morgen in de randstad,hoop dat het beter weer is dan vandaag.

Bloem,is altijd een spannende tijd voor de kinderen he,vooral nu ze het voor het eerst vieren…

Ik ben weg!!! :dag:

Tot snel!!!

:kus:

@cyn
Heel veel plezier en geniet van :wub:

@miere
Veel makkelijker toch om het zo op te lossen.

Iedereen een vol programma dit weekend.
Ik had vandaag naar het pietendorp gewild. Ze hebben dit weekend het zuiderzeemuseum in Enkhuizen omgebouwd. Alleen het weer zat niet echt mee dus zijn we maar niet gegaan. Volgend jaar beter.
Morgen Sinterklaas vieren bij mijn moeder. Er komen 2 pieten dus dat zal een feest geven :smiley:

Hopelijk ben ik nog niet te laat …

@Cyn
Ën dan is het bijna zover. Morgen ga je naar je askim :wub:
Spannend he? Na maanden msn-nen en facebooken ga je hem dan eindelijk weer in het echie zien. Een hele week voor jullie samen. En wat heeft die schat een best gedaan om leuke uitstapjes voor jullie te bedenken. Geniet er van meis, het is je gegund!!!

HEEL VEEL PLEZIER

http://media.reismee.nl/i/ils/ilse-in-turkije/header.jpg

IN SOKE

En dan even tijd om bij te kletsen. Ik heb flink geshopt vandaag, een keukentafel, soort van ‘kastje’ voor op de badkamer, lampen, een opbergmeubel voor op de logeerkamer, tv tafeltje voor J op de slaapkamer (kan hij met zijn wii naar boven), en nog wat frutsels natuurlijk.
Zwager kwam neefje brengen voor te logeren en hij heeft voor mij even de keukentafel in elkaar gezet. Even wennen, staat meteen een stuk voller, maar staat wel leuk vind ik. Nu de stoelen nog bestellen, had leuke gezien, fel blauw. Mag wel een beetje kleur in van mij en ben in een blauwe bui de laatste tijd :biggrin:
Och ja, ‘hub’ zou mee de zware dozen naar binnen dragen, ik had zijn auto mee omdat daar meer in kon. Knalt er nog eentje achter op ons. Wij gelukkig niets en aan de auto ook niet echt iets te zien. Dat was zo ongeveer mijn dagje.

@Viva
Op de verjaardag vanavond … gezellig. Veel plezier!

@Roanna
Niet veel te melden vandaag maar gaat morgen op pad naar de Randstad. Waar zouden we zijn zonder de trein he?

@Toos
Naar de kerstshow geweest bij introtuin. En … hadden ze mooie ballen? Ook al verjaardag vanavond. Veel plezier.

@Bloem
Heeft een gat in de dag geslapen vandaag.

@TRL
Jij nog iets gedaan vandaag?

@MK
Jammer dat het weer zo slecht was. Gelukkig komen de pieten morgen wel bij je moeder langs

Zo ik ook thuis, en het bloembedje is er ook weer klaar voor
Veel gekocht op de Winner, lekker gegeten nu doodmoe.
Zo eerst even bijkletsen enzo en dan naar bedje

(sorry ego, is weinig blijven hangen)