TTT deel 134/2 nieuwe poging!

@Viva: Ook lekker. :redface:

@Toos: Vast wel he!!! Alleen… mocht ik een keer ( stel dat ) met kokkie komen… die eet geen varkensvlees hoor. Ik zo nu en dan wel hoor!

Nou meiden, ik ga ff tippelen. Heb de wandelschoenen al aan.

Tot laters op de avond. :dag:

@Roanna: Verzin ik toch wat anders, no problem. Wandel ze!!
@Viva: Lekkerrrrrr. Heb ik al een hele poos niet op

Ik had vanmiddag het ‘gebruikelijke’: gebakken krieltjes, sla biefstukje(gelukkig kunnen ze ons daarmee bedelven, zo lekker!!)

Op het werk is het rustig, dit is mn 6de werkdag, dus ben er ook klaar mee… maar ja moest iets he, om mn ‘onnodige’ vrije zondag te compenseren,… pffffff ben doodmoe

Beps: :kus: werkse… en klinkt weer lekker dat eten van jullie!!!

Zo askim weer offline… moet werken… dus nu ga ik hem pas weer zien in het echt!!! waaaaaaaaaah!!!

Ga me koffer maar ff pakken denk ik!!! :wink:

@Cyn: Hahahahaha sterkte met de komende uren

Dankje!!!

Shit man… koffer is al klaar… :wink:

:dag: ik ben er weer.
Lekker soepje op en nog ff voor mams geklust op de laptop en de scanner. Ik ben zo af en toe secretaresse voor het zangkoor. Ze kan al een hoop zelf maar nog niet alles.

@Beps
Een beetje eerder naar huis vandaag. Kan wel voor een keer he.

@Roanna
Aan het tippelen geweest vanavond.

@Toos
Heeft ook een pannetje snert aan staan.

@Cyn
Heeft de koffer al klaar staan en telt de uren af. De dag zal morgen voorbij kruipen denk ik.

En nu naar de vissen want heb zo het vermoeden dat de vissen op apegapen liggen en mijn bak groen uitgeslagen is.

Zo lekker thuis, mn vissen, boerderij, poezen en weet ik veel wat voor onzin nog meer gedaan… En nu een borrel, heb ik verdiend

Morgen dus naar amsterdam, dan lekker bij mn ouders eten(daar parkeren we ook, gewoon 15 euro he, parkeren bij de evenementenhallen daar…PFFF :retard:) MOSSELEN!!! JAMMIE…alleen Rubbie is er minder gek op dus eten we het hier niet vaak…verheug me er dus extra op…

Ik denk niet dat ik nog langskom voor ik naar bed ga dus:

@llen: Een fijn weekend

@Cyn: HEEL VEEL PLEZIER!!!

En tot morgen avond(in het echt of hier geen idee…)

Zo, was ik ook weer.
*Ff genoten van Popstars, weet ook niet waarom ik dat zo leuk vind, maar ik zit echt te genieten. Vond verleden week over het algemeen wel beter. *

@ Roanna lekker gewandeld, en op de koffie geweest.
@ Cyn bijna, bijna, bijna…kweenie of je nog langs komt, Maar…
*:wub:*HEEL VEEL PLEZIER EN LIEFDE DE KOMENDE WEEK!!!:wub:
@ Beps als dierenverzorgster, jammer dat het zo slecht betaald, hè? En morgen lekker mosselen, heerlijk. Ik heb ze ook niet meer gegeten sinds ex-hubs het huis uit is. Zit weleens te vissen(??), kook je nog wel eens mosselen? Maar krijg weing respons. Beetje jammer, hij kan het zo lekker! Mosselen koken, bedoel ik, hè?
@ Marion en Toos aan de snert, dat kook ik dan nog weleens zelf, en deel dat dan uit aan iedereen. Is ook wel een idee eigenlijk, kan ik ergens de komende weken ook weleens gaan doen. Moet ik wel de soeppan weer terug vragen, want die delen we, haha.

Ik ben benieuwd hoe het met het schaap is, ga hem straks bellen. Word er eigenlijk niet goed van! Wat een gedoe! Ik heb hem nu voorgesteld dat hij (symbolisch) een schaap geeft aan z’n familie in Tarsus, die mensen zijn hartstikke arm. Maak wat geld over voor ze, en ze kunnen een maand eten kopen. Hij vond het eigenlijk wel een goed idee, en als het vanavond nog niet ging lukken met dat arme schaap ging hij dat ook doen, geloof (hoop) ik.
Wordt vervolgd…

*Nou, niemand meer hier. *
Hallooooo, het is vrijdagavond, hoor! Geintje…
Net askim gebeld, en ja hoor, mijn plan heeft gewonnen. Hij gaat maandag geld overmaken naar zijn arme familie in Tarsus, en daar wil ik nog wel aan meewerken ook, ik ben er geweest, en heb gezien hoe arm die mensen zijn. Volgens mij vind A. daarboven dat ook een beter plan.
Pffffffffff, gelukkig, een arm schaap gered…

ellowwww

ik ben moe…
morgen ff wat dingen regelen want dit weekend weer heel t weekend de hort op
's avonds naar Utrecht voor het schaatsen en dan weer slapen in t bloembed
zondag lekker thee leuten en eventueel wat schaatsen kijken, we zien t wel

volgende week toch sinterklaas vieren, ja ik, en de kerst planning is geloof ik ook rond… hihi… leuk leuk
truste!!

@ cyn gewoon adem blijven halen en vooral genieten!!

@Beps
Jij de beestenboel al gedaan. Ikke nog steeds niet, te lang op msn gehangen maar geen schaap gezien dit keer :wink:

@Miere
Is een veel beter plan toch? Kunnen ze in Tarsus wat extra’s doen met de bayram. Hier komen we niets te kort toch?

@Bloem
Je gaat het vast leuk vinden, de sinterklaas volgende week met de kids erbij.
Veel plezier bij het schaatsen en lekker slapen in het bloembed!!

:turkey:Cynthia: 29 november Izmir :turkey:

Cyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

En dan de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin

Cyn,morgen om deze tijd zit je op schiphol en al in het vliegtuig…

Bloem,veel plezier met het schaasten en theeleuten.Geloven de kids van de vriendin van je broer (nog) in sinterklaas?

Beps,lekker naar paps en mams mosselen eten veel plezier en eet smakelijk.

Miere,een oplossing gevonden voor het schaap,had hij zelf ook wel kunnen verzinnen toch

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Roanna,weer lekker gewandeld en de buurt roddels weer gehoord.

Marion,lekker erwtensoep gegeten en gelijk mams maar even geholpen

Viva,hoe gaat het je bent zo stil :kus:

Mk,ik heb ook getwijfeld om C te vaccineren uiteindelijk dus wel gedaan

Kaylo,veel plezier in de ardennen.

Fijne dag allemaal

Goede morgen …
Pfffff wat was het bed toch lekker. Maar we moeten op pad, op naar de lampenstad want ik ga Zweeds shoppen vandaag.
Jullie ook allemaal een fijne dag :kus:

Goedemorgen, moest zowaar bijlezen…wat een regen en wat een wind hier bah…

even kijken wat ik nog weet

Marion is hulppiet bij mams achter de pc
Cyn zit op hete kolen
Beps gaat mosselen eten bij paps en mams
Miere een schaap gered
Toos aan de snert vandaag, die doet zijn naam eer aan
Bloem de hort op
en toen wist ik het niet meer.
Hier vandaag rustig aan, en vanaaf naar een verjaardag…dus we komen de dag wel door.

Heey meiden…Tuurlijk kom ik nog langs… moet gewoon werken vandaag hoor!!! Gelukkig maar wat anders kruipt de tijd helemaal!!! :wub: Ben er klaar voor… of nou ja… mijn koffer is klaar… Ik ben nog steeds hyper aan het zijn… dus ikzelf ben er nog niet klaar voor… Zo mijn vlucht nog even controleren… En dan een uurtje eerder naar huis denk ik… Vanavond naar oma… haar even vertellen dat ik morgen naar :wub: ga… Eens kijken hoe ze reageert haha… :wink: En dan… vroeg naar bed maar… Morgen om half 6 gaat mijn wekker, moet om 7 uur op schiphol zijn en om 9 uur vliegen… brrrr… M. kon volgens mij ook niet slapen… die belde me om 6 uur vanmorgen al… terwijl hij tot 2 uur had gewerkt… Nou ja… hij zei gisteravond dat hij morgen om 12.00 uur al op de luchthaven zal zijn… zodat hij niet te laat is… :wub: Dus ook dat komt wel goed…Zoals jullie weten heeft hij gewoon internet thuis… dus kom vast wel even langs vanuit daar!!! (Misschien morgenavond wel… Besiktas moet toch voetballen :wink: ) :dag:

*Mogguh…Bed uit maar nog niet wakker. *
@ Cyn, Hyperderpieper…Dat blijkt wel, wor al moe als ik je relaas lees… maar lekker hoor.
**
Pffffffff, eerst maar nog een bakkie…

Morgen all. :dag:

@Cynthia: Oh, gelukkig nog werken vandaag. Gaat de tijd wat sneller he. Mocht ik je niet meer spreken… wil ik je een hele fijne tijd met je :wub: wensen en ga er met z’n allen daar van genieten. Maar je weet het he… niet op te glad ijs he!!! :biggrin: Hele leuke week toegewenst met askim en zijn familie. Ook een goede reis gewenst en als het kan… hou ons op de hoogte.

:vak01: :vak01: :vak01: >>> :kus:

@Miere: Hele goede oplossing en lang niet zo intensief. Wij doen dat ook regelmatig voor “arme” familieleden in Indonesie, zoals nu ook weer met Kerst.

Verder ook niet veul te melden. Hier ook weer ktweer. Om gek van te worden. :mad: Vandaag even wat schapjes doen en morgen met de Blokerkaartjes naar de randstad, naar een ooit verschoven afspraak.

Iedereen een heel goed weekend en tot ziens. :dag: