TTT deel 134/2 nieuwe poging!

Beps: :kus:

@trl
Ik laat de kinderen niet prikken.

Hallo allemaal,
Beetje laat, maar ik ben al uitgebreid bij de tandarts geweest vanmorgen. Had een lange afspraak, moesten 2 vullingen vervangen worden. Was wel grappig, mijn eigen tandarts is ook geopereerd, dus die doet het nu ff niet, maar z’n vervanger bleek een jonge knul te zijn. En na ff praten bleek het dus een vriendje van een van mijn jongens te zijn, woonde vroeger bij ons in de buurt, kwam ook wel op verjaardagspartijtjes enzo.
Daarna boodschappen gedaan, (Tandarts is vlak naast de SM[COLOR=green], haha*), en m’n moeder zou me weer thuis brengen. Moest natuurlijk eerst koffie komen drinken… Ik heb al een heel dagprogramma achter de rug! Maar goed, nu weer thuis, boodschappies opruimen, ff beetje straktrekken, en dan om 3 uur weer visite, en met poot omhoog!*[/COLOR]

Zo dan, het STORT!!!, en de zon schijnt?!?!?

@ Voor de niet-liefhebbers van schapenvlees, ik dacht er eerst ook zo over, maar ik moet eerlijk zeggen dat het me alles meevalt. A heeft het al op verschillende manieren klaargemaakt, gekookt, op de barbecue, als köfte, adana kebab, en het smaakt helemaal niet vreemd, eigenlijk zelfs wel lekker!
@ Beps, rustig an, meis, first things first!
@ Verder, prikken ja of nee?? Ik hoef niet te kiezen, dus das makkelijk. Die kleine van m’n zoon is wel geprikt van de week, geen last van.
@ En verder??? Kweenie meer, ga m’n boodschappies opruimen, doeidoei!!

Gekookt schapenvlees??? :retard:

Ja, hoor Cyn, gekookt, maar dan met van alles er doorheen, bamia(schrijf je dat zo??) en uien, paprika, tomaten, kikkererwten, en natuurlijk de niet te vergeten onvolprezen paprikasaus uit Adana, gemaakt door zijn zus! En allerlei kruiden natuurlijk.
**
Haha, belde hem net, maar hij is nog steeds op schapenjacht.

Jammieeeeee klinkt goed Miertje!!

brrrrrrrrrr… de rillingen lopen al over mijn rug… haha… nee is niet mijn cup of thea :wink: Maar goed… we will see… Insallah :wink:

Haha je askim nog steeds op schapenjacht… Misschien heeft M. nog wat over :wink:

En ik heb … WEEKEND!!
Ben zelfs al ijverig in de tuin bezig geweest. De voortuin is klaar maar achter ligt nog een berg blad. Helaas … de kliko is vol. En moest ook stoppen want mams belde dat ze erwtensoep gemaakt had. Teveel voor 2 personen, niet erg hoor want ik ben er wild op. Of we maar snel willen komen. Stap dus zo meteen in mijn pe*gotje en cross naar het eten.

@Beps
Kusssss … komt goed uiteindelijk!! Al is het dan, om in je eigen woorden te praten, stap voor stap. En dat duurt soms lang he?

@Miere
Maak me lekker zeg, met die schapengerechten. Bij M hadden ze het vorig jaar met de kurban op de BBQ liggen. Leken net spareribs.

En nu even omkleden, de witte hobbezak uit en op naar de erwtensoep!!

@marion
Eet smakelijk!

Zo vrij genomen va 20.30!!(ipv 23 uur!!)
Kan ik vandaag vast bijslapen.

@Marion: SNERT!!! LEKKERRRRR Geniet!!!

Goedenmiddag.

@Marion: Eet smakelijk hoor. Lekker hoor zo’n moeder. :wink:

@MK: Als je kinderen niet tot de risicogroep behoren, hoeft je ze ook niet te laten enten en het** moet** ook niet, het mag. Die kleinzoon van mijn schoonzus ( bijna 3) heeft wel een oproep gehad en ze hebben er ook gebruikt van gemaakt, omdat hij regelmatig benauwd is, maar als je het liever niet hebt, hoeft het natuurlijk ook niet.

@Beps: Toch nog een bietje met je eigen in de knoei. Komt wel weer goed. Echt!!!

@Miere: Kan zo heerlijk genieten van schapevlees. Bij kokkie’s familie wordt het ook regelmatig voor de BBQ gebruikt en dan vind hij het wel lekker. ( ik dus niet he! ) word je heet ( in de maag) van!! :wink:

@Cynthia: Hoelang nog? :wub: Nog lang?

@TRL: Nou, vanmorgen even aan de poets geweest. Maak me nu niet zo druk meer. Ook hebben we gister alle officiele papieren opgestuurd naar de WB.

Zo dadelijk even met eten bezig en dan weer ff een paar uurtjes tippelen met de buren en dan ff bij mijn schoonzus uit de straat op de koffie, want die loge van hun, gaat morgen terug naar (via weekje Parijs ) Australie, dus even gedag zeggen.

Latersssssssss :dag:

Goeiemiddag
@Marion: Geniet van moeders snert. Hier staat ook een pan te pruttelen alvast voor morgen
@Roanna: Straks weer aan de tippel, is het droog dan bij jullie? Hier niet dus. Leuke foto trouwens:dag:
@Beps::kus:

Roanna: nog 42 uur :smiley:

@Toos: Ja, hier is het momenteel droog maar wel een koude woei. Bah!!! Maargoed, dikke jas an en en tippelen maar. Krijg je het vanzelf wel warm van.

Ja, mooie was die foto he. Vooral die in Duitsland was opgenomen he!! :tongue:

Wat eten wij? Gebakken krieltjes, gemengde sla en een… ja, ja, kipfiletje voor mij en kokkie een tartaartje.

Eet smakelijk allen zo.

Oh echt??? Spannund. :wub: :wub:

Sorry… 43 :wink:

@Cyn: Spannend hoor
@Roanna: Hier op het menu…witlof uit de oven, aardappel in de schil met creme fraiche en een varkenshaasje

@Toos: Klinkt wel sejiek. Volgens mij lust ik dat ook wel.

@Cynthia: Zo kort nog maar? >>>

Het is dan wel gewoon hollandse kost en geen kipfilet, denk dat je dat wel lust Roanna,

Wij ook al gegeten, broodje tartaar speciaal met uitjes en een gekookt eitje. Vandaag maar even niet achter de pannen, af en toe moet dat kunnen.

Hier is het koud brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Cynnie in uren aan het tellen…schiet al aardig op.