TTT deel 134/2 nieuwe poging!

HAHAHAHAHA Cyn: AL zo ‘lang samen’ en nog niet gezoent ;)!!! ik gun het jullie van harte!!

@ Cyn, die van mij is nog hard op zoek naar een schaap om morgen te slachten, maar dat valt hier in Nederland niet mee geloof ik. Maar als hij het gevonden heeft neemt ie het mooiste stuk vlees hier mee naar toe om voor mij klaar te maken. Ik zie het wel, lust wel schapenvlees. Hij kan het goed klaarmaken iig!

@Cyn
Bereid je maar voor. Van dat schaap eten ze tot het op is dus misschien heb je zondag nog een stukje :wink:

@Miere
Jij ook aan het schaap … geluksvogel! Ik zou ook wel een stukje willen gaan halen maar dat kan nu ff niet he. Ik mag watertanden bij een foto of zo … haha

Ohhhh JAMMIEEEE(en ik heb toch al zo een ‘vreetbui’!!!)

Goed, alles bijgewerkt, nog alleen ‘de boerderij’ maar dat neemt nog 30 min denk ik. Rubbie en de meiden zijn ‘al naar bed’ dus… ik ook zo

Tot morgen(ik heb het nacht :idea: aangelaten)

:belgium:Kaylo : 28-29 november - weekendje Vlaamse Ardennen - St. Vith:BELGIUM:

:turkey:Cynthia: 29 november Izmir :turkey:

Cyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

En dan de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin

Goedemorgen, ik vrij he en dan weten juliie het al wel juist ja, veel te vroeg wakker.

schaap eten brrrrrrrrrrrrrrrrrrr moet er niet aan denken…

Nou voor iedereen een droge overkomst naar het werk, want het is weer bar en boos buiten.

Ik zo aan de vrijdagrituelen.

mogguh

Goede morgen …

@Beps
Nog laat aan het werk vannacht om de boel overal draaiend te houden.

@Viva
Hier (nog) droog maar ziet er niet naar uit dat dat lang gaat duren.

@Bloem&TRL
:kus:

Moggel all.

@Viva: Goh, jij ook al aan de rituelen? Ik ook zo, :hihi:

Ennehhh… hier ook zwaar, zwaar, zwaar k*t met het weer.

Schapevlees? Nou, geef mijn portie ook maar aan fikkie. Dan als het moet… toch liever truthahn. :tongue: Kokkie vind het wel lekker, als hij het eens bij anderen krijgt.

Nou, verder niet veul te melden. Iedereen zo weer een fijne werkdag en de rest ook nog een fijne dag en voor de zieken… beterschap.

Vast laters nog wel weer. :dag:

Hier ook K weer,bah niks aan.Verder een rustig weekend voor de boeg,vanmiddag naar collega op kraambezoek.Morgenavond eigenlijk een verjaardag maar daar ga ik niet heen,is van 1 van ons vrienden groepje maar die zien en horen we bijna niet meer en met een verjaardag mag je wel komen opdraven,nou daar trap ik niet in…En voor de rest nog geen plannen.

Bloem,:kus:

Viva,al weer druk aan de schoonmaak.

Roanna, Jij ook al aan de schoonmaak of doe je het rustig aan ?

Marion,al helemaal gewend in jullie nieuwe huisje.

Mk,heeft G ook griepprik gehad en heeft hij daar nog last van gehad?

Fijne dag allemaal

Mogguh!!

Nou goed ik ben er…wakker is anders, ga eerst eens even douchen enzo…tot straks

Goeiemorgen,
Het is hier nu even droog, zie de nieuwe buien alweer aankomen. Weinig nieuws hier, heb ook niks bijzonders te melden
@Beps: Nog niet wakker, moet je maar niet zo laat op de boerderie bluuven hangen he
@Schapenvlees: Bah, dat lust ik dus echt niet. Zou ook niet aan kunnen zien hoe een schaap geslacht wordt

:dag:

Schapenvlees: bah bah bah… Zal M. zo even smsen dat hij maar goed veel moet eten… zodat dat schaap op is voor ik kom… haha… Had wel een mailtje van zijn broer gehad… of ik wilde opschieten maar daar naartoe komen haha… :biggrin: Vet schattig!!

Nee serieus, ik zal me moeten aanpassen, en gewoon eten wat de pot schaft… Ik zal er vast niet dood aan gaan…

Beps: ja TE erg he! Straks kan hij helemaal niet zoenen… :wink: Haha nou ja… dan heb ik een week de tijd om het hem te leren :wink:

:wub: pffff sorry hoor… beetje ego… maar mijn hoofd zit zoooo vol!! :wub:

@Cyn: hahahahaha… hopelijk is hij een goede leerling…hahahaha

Of ik een goede leraar :wink:

Zo huis aan kant, vanavond werken, morgen naar Amsterdam, de Winner(grootste hondenshow in Nederland) en dan zondag een ‘dagje vrij’…

@Cyn: ach ik onthoud me maar van commentaar op ‘je liefdesleven’ toch…:wink:

Beps: :thumbsup: :biggrin:

@Roanna
Vrijdagrituelen alweer gehad en gaat toch liever voor de truthahn dan voor het schaap.

@TRL
Ja hoor, ik ben al wel gewend hier en het begint al ergens op te lijken. Alleen de puntjes op de i zeg maar. Morgen ga ik met N naar Ikia, had daar een mooi kastje voor op de badkamer gezien en een leuke keukentafel. Maar eens kijken of het in het echie ook zo mooi is als op de site. Dan nog wat lampen, een kapstok en dat spul maar dat kan wachten als het moet, ik zit niet in het donker. Ook de vouwgordijnen zijn besteld nu. Duurde een week of 4 maar ze zouden de gordijn voor in de kamer met spoed maken zodat ik niet meer zo te koop zit.
En verder gaat het hier gewoon zijn gangetje, ben wel moe moet ik zeggen, ik denk dat het geren van de laatse maanden er nu uit gaat komen. Ook een beetje mijn eigen schuld misschien, moet ik me maar niet steeds voor het karretje van iemand anders laten spannen. Maar das de aard van het beestje he! En soms kan het gewoon niet anders.
Jij vanmiddag op kraamvisite … veel plezier bij de kleine hummel.

@Beps
Inmiddels al een beetje fitter?

@Toos
Zit nog steeds in de buien. Ik moet het afkloppen maar hier valt het mee op het moment. Er komt zelfs een heel mager zonnetje door.

@Cyn
Gaat eten wat de pot schaft en is volgende week misschien de zoenjuf. Nou denk niet dat dat nodig is hoor :wink:

Marion: laten we het hopen :wink:

@Marion: Nee niet echt. Ik kom gewoon niet aan bijtanken toe. Al maanden aan het ‘vechten’ om mn ‘gedrag’ aan gepast te krijgen(en het gaat giga goed) maar… pffff Slapen gaat goed(met pillen, valeriaan en valdispert good night) maar we hebben we eea gehad.
Zou eigenlijk een week er tussen uit moeten, maar dat lukt nu niet met werk, en als het met werk lukt, zitten we met de puppies(waarvan ineens ook niet meer zeker is of dat door gaat…)
Je ziet het: tegenslag na tegenslag, en ik kan mn eigen motto: Stap voor stap even niet vinden