TTT deel 134/2 nieuwe poging!

Ok :smiley:

Is die ook van jullie?

Ik wilde dat voor mn ouders ook doen… maar die ‘vertrouwen’ al die dingen niet haha(VK) maar goed, ze zijn nog minder kwijt dan verleden jaar, zelfde vertrekdatum, zelfs in het weekend!!!
Nee ze hadden iets van D-reizen gekeken…en daar een optie… Nu via Lekkerdekker,… (TC direkt bij een vestiging van hen) en daar dus minder dan 1000 pp, voor 2 wkn,…

Wanneer gaan ze nu?

Toos: nee is niet van ons… maar we kennen de eigenaar vrij goed :wink:

5 Juni, met De Vrienden… Ze hebben er toppie zin in!!!
(en ach wie weet, gaan wij ook nog. MAAR NIET DAN ;))

Ze hebben gelijk, zolang ze het nog kunnen doen. Begin juni zijn de prijzen voor ADR nog redelijk te noemen, daarna wordt het fors duurder. Zag bij zonwip eind juni 2 weken select voor 1189 p.p. Dat heb ik er gewoon niet meer voor over, ik vind de prijzen echt uit zn verband getrokken. Toen wij de eerste keer naar ADR gingen betaalden we zo’n 650 p.p. Als ik kijk naar toen en nu dan is het kwalitatief minder geworden. Neemt niet weg dat ik er 9 keer met heel veel plezier ben geweest en ook vast nog terug ga

Zo ist Toos. Het is er prima, maar ik kan me voorstellen dat jullie doorvliegen ;)!!! Wij willen ook liever volgend jaar niet, en dan het jaar erop misschien weer naar iets ver weg. Veel kijken en zien, en dan weer het jaar daarop naar iets 2 wkn neits doen…

Toos: over het algemeen is een hotel wat relatief “nieuw” of recent geopend is vaak voordeliger, zij hebben geen vaste klantenkring en moeten daardoor met lagere prijzen komen…

Neemt niet weg dat ik 1200euro voor 2 weken p.p. ook een behoorlijk bedrag vind, en het (sorry) het ook niet waard vind voor deze accommodatie…

Voor dat bedrag kijk ik ook verder, maar zoals gezegd, dat hebben wij er ook niet voor betaald. Verleden jaar dus 1029 (of zoiets) dit jaar is het dus zelfs voor die periode minder!
Ik denk alleen dat de vakanties dit jaar vroeg beginnen, en dan is het hoogseizoen dus eerder…

Goedenmiddag. :dag:

Zo, weer thuis van schapjes doen. Ook hier takkeweer.

Oh en jullie alsmaar over de kerst en de vakantie.

Nou, net als vorig jaar zeg ik ook nu weer… heb er echt niets mee. Het zal wel weer gourlemetten worden hier met de kinders en dat vind ik ook best gezellig, maar vind dat ook leuk als het geen kerst is. K*(n)tboompje van vorig jaar maar weer op het bijzetfafeltje en voila. Klaar is Klara. Was het maar vast Januari. :wink:

@Beps: Waar kun je de prijzen van Neckerdinges zien dan? Ik kom niet verder als 1 hotel daar ( yasmine ) en daar wil ik niet naar toe. Ik zie daar nog geen prijzen voor ADR in Juni. Wel bij anderen. Wat doe ik verkeert, of hebben je ouders die prijzen via een reisbureau?

@Toos: Jeetje… wat een verschil dan. Nou, goed dat je verder hebt gekeken.

@Cyn: Dat is ook zo. Ik zou het niet erg hebben gevonden als de kwaliteit net als de prijzen naar boven zou gaan. En ik vind het niet slim, ze weten dat het crisis is, hebben er ook last van en dan het hoogseizoen naar voren schuiven door het behoorlijk duurder te maken. Ze denken misschien dat wij hollanders toch wel blijven komen, maar dat zou heel goed anders kunnen zijn. En dat zal niet alleen het beleid van ADR zijn, er zullen vast nog veel hotels zijn die er ook zo over denken

Ik kwam de factuur tegen van wat we dit jaar hebben betaald, was 870 euries. Nu dus dik door de 1000 euro, groot verschil dus.

Maar goed, het is effe droog, dus maar gauw de boodschappen halen

Toos: ja dat bedoel ik… :wink:

Roanna: de prijzen staan nog niet op i-net… maar wel al bij ons in het systeem.

Toos aan 1 streng met 1150 lampjes heb je dus niet genoeg, ik heb er 2.
maar je bent wel spekkoper hoor, ik heb ze verleden jaar gekocht, en toen waren ze 79 euro per stuk

mag ik vragen wanneer jullie die *****-boom opzetten?? hihi… Wij zetten hem gewoon niet… houden allemaal niet van kerst :smiley:

Zo ik weer binnen, al wat boodschapjes gedaan en een kadootje voor buuf heb ik zaterdagavond verjaardag van.
Brandgel gehaald en nu weer binnen, het halve haagse bos ligt bij mij in de voortuin, dus zo maar even een bezem daar door want als je de deur open doet, ligt het gelijk in de gang…

Ja ik vind die prijzen en het verschil echt crimineel is toch niet gewoon dat je meer dan 1000 meer betaald bij een ander, terwijl je dezelfde reis hebt, en dezelfde touroperator.

Ik betaal echt een beetje voor mijn vakantie, ik vind het altijd een sport om zo goedkoop mogelijk met al mijn eisen van dicht bij het strand niet in het centrum ect. Betaal nu minder voor 2 weken allincl. in een aparthotel, kon kiezen of een hotelkamer, of een appartement voor 2 weken, dan verleden jaar voor 1 week naar ADR.

ik hou wel van kerst en ik zet juist geen boom ;-D hahahah

@Cynthia: Oh, terima kasi. :chin: