TTT deel 134/2 nieuwe poging!

Viva: lekker toch!!! :smiley:

Graag gedaan hoor! :smiley:

de boom zet ik eigenlijk standaard de dag na sinterklaas op…6 december dus.

@Viva: Nou, misschien ga ik wel een weekje met jou mee tegen die tijd. Weer een keer wat anders. Moeten we het maar eens een keer over hebben. :idea:Zit je met 2 van die ouwetjes opgescheept. :tongue: Moet je ook niet aan denken!!!

Roanna: hahaha 2 oudjes? Kom nou! Jullie zijn nog hartstikke jong!!!

Ik ben nu eenmaal zo’n traditie trut, 5 december gaan de kerstkaarten op de bus, en 6 december gaat de boom de kamer in wel een echte hoor, ik vind een kunstboom dus helemaal niets, overal lampjes guiliandes met lampjes ect…gewoon traditie een kerstcd aan en een grote bende overal, dan staat alles en is alles weer opgeruimd en dat vind ik heel gezellig…
maar na de kerst ben ik het zooooooooooooooo zat al die troep overal…dan pletter ik de hele boel naar buiten, hou gelijk grote schoonmaak in de kamer, en dan komen de vazen met bloemen erin, want dan vind ik het vreselijk kaal. hahahahaha hoe gek is een mens.

je bent zo oud als je je voelt…en soms als mijn wekker gaat denk ik zo oud als ik me nu voel wordt ik nooit:kus::kus::wub:

Roanna ik weet niet wat een weekje kost naar waar ik heen ga, geen idee. Maar ik betaal net 1066,50 voor 2 weken en voor 2 personen, allincl. met alles erop en eraan…

Haha dat van na de wekker ken ik haha… Soms voel ik me ook 90 als ik wakker wordt…

Roanna vertek 29 mei 1 weekje rond de 829 euro voor 2 personen.

@Viva: Heb 2 snoeren besteld voor 55 euro per stuk en geen verzendkosten. Niet slecht he. Ik vind jullie vakantie supergoedkoop:thumbsup::thumbsup:
Ik zet de kerstboom 2de week december en pletter hem 2 januari buiten en ook overal guirlandes. Heb niet echt wat met kerst ,maar vind een boom enzo wel gezellig. En als de boom weg is zijn er volop voorjaarsbollen te krijgen, zet ik overal neer.

@Viva: Oke. Vraag me alleen af waar jij dat ziet, want ik kom bij Curendin niet verder dan 1 mei. Wel prijzen gezien bij Damstad, (€847) per 2 pers voor een week, maar vind dat altijd een bietje vage bureautjes.

bij Dämstad is idd de prijs 847 maar als je cordinges belt hebben ze wel de prijzen die liggen ongeveer hetzelfde als bij damstad scheelde bij mij geloof ik 3 euro maar bij cordinges krijg je nog weer eens 20 euri extra korting, dus kom je rond de 827

keek even op zonneweb, die heeft hem ook zit er een fout op de pagina, kun je 12 dagen voor 54 euro p.p. hahahahaha ben benieuwd als je hem boekt zo of je niet bericht krijgt dat dat helemaal niet kan.

hahahaha 10 dagen voor 80 euro met zijn tweetjes hahahahaha

Meteen boeken haha

ja en dan de factuur uitdraaien en zeggen: voila, misleidende reclame, what you see is what you get!

Ja maar ze mogen er binnen 8 uur op terug komen :wink:

hahahaha, je kunt zelfs voor 9 euro op vakantie en dan maar hopen dat het druk is en ze morgenmiddag pas kijken hahahahaha…zit je voor een bak koffie in turkije allincl. Je zou het voor de gein moeten proberen.

12 dagen voor 40,50 voor 2 personen in hotelkamer, vertrek op 21 mei. 9 euro p.p, de reserveringskosten maken het “duur”