TTT deel 134/2 nieuwe poging!

Zit te wachten tot hier de bui overgaat, want het regent pijpestelen…vreselijk wat een weer, nou ik heb nog ff toch, voordat we weer achter de pannen kunnen.

Hallo allemaal,
Zo, de visite weer weg, kort maar krachtig, zeg maar.
Hier weer wind en regen. Je zou idd bijna de kerstboom al neer gaan zetten, is er iig nog wat gezelligs! Maar beetje vroeg. Ik heb van alle kleuren bergen ballen en slingers, in de loop der jaren verzameld. Rood, zilver, goud, blauw…Maar een paar jaar geleden werkte ik op een lokatie waar iemand was die allergisch was voor kerstgroen, dus mocht dat niet in het pand komen. (voor 1 persoon!!!), maar de bloemenboer bracht toen allemaal cylinders met ballen voor op de tafels, in bruin en brons allemaal verschillende tinten, en goud, glimmend en mat. Maar na de kerstperiode mocht dat allemaal weg gegooid, dus ik heb toen tassenvol mee naar huis genomen. En daar doe ik nu de laatste jaren de boom mee, hartstikke mooi! (maar wel een “echte”)
**
@ Beps, gaat het een beetje? zie het voor me, wat voel je je dan ongelukkig, maar je wil niet toegeven dat het ook nog best wel pijnlijk is. Nee hoor, gaat best, zeg je dan.
@ Roanna, nu wordt het echt, hè. maar wel leuk, straks alles nieuw, en lekker makkelijk.
@ Bloem al wakker?
@ TRL, C grote jongen met de prik, vind het zo zielig altijd. Die kleine van mij gaat vandaag, het schaap.
@ Voor Cyn weer een dag voorbij. Ach, een beetje voorpret is ook leuk, anders is het ook maar weer zo snel voorbij! Maar wel dikkat met dolmussies daar, hoor!
@ En Jac gaat zwarte pieten, veel plezier!
**
En wat ga ik doen?? Geen idee, maar vissies trainen denk ik!
En ga straks maar eens proberen een brief in t Turks te schrijven, naar de familie. Laterssssssss allemaal:kus:

Miere: haha ben dol op dolmussies :wink: Maar goed… ze komen me halen met de auto… en hoop dat zijn broer wel gewoon normaal kan rijden haha… :smiley:

@ miere ik was om 7 uur al wakker hoor

ik heb alles nog staan van vorig jaar. wel in de bijkamer, maar had een zin om die 150 ballen weer uit de glazen buizen te halen en weer netjes in de doosjes te doen… dus… lui, heb het afgedekt en kan het zo pakken, stekker in het stopcontact en voilaaaaa

Heb even gegoogeld wat clusterverlichting is. Mooi!! Dat wil ik dus ook al lang, een boom vol lampjes. Meteen een shop gevonden waar ze in de aanbieding zijn, 55 euries voor een snoer met 1150 lampjes. Wij vieren eerste kerstdag met zn allen bij mn broer, tweede kerstdag ergens eten denk ik en derde kerstdag nog geen idee
@Miere: Kom je goedkoop aan nieuwe ballen. Belachelijk dat voor een persoon zoveel moeite wordt gedaan, beetje omgekeerde wereld.

Kerst: bah!!! Elk jaar weer vind ik het vreselijk… 24ste altijd AYNIL kijken… blegh… Nee van mij hoeft het niet!! Maar goed…

Ik vind kerst ZALIG!!! Hoe kitscher hoe beter ;)!!!
Dit jaar brons/bruin denk ik!!! 1ste dag werken, 2de vrij Familie bij mij, 3de weer werken…
Ohhhh bah… ik werk TE VEEL!!! hahahaha

Ouders zijn nu aan het boeken met Leckervrouw: 300 euro met 4 pers goedkoper dan waar ze een optie hadden…zelfde vertrekdag en hotel…ZOOOOWWWWIEEEEE dat is eht zakgeld dus

Cyn,dan kunnen we elkaar de hand schudden hahaha

Beps,wowww dat scheelt nogal zeg.

Beps: hoe kan dat nou dan?? Zelfde reisorganisatie??? Officieel moet een reis met dezelfde voorwaarden altijd overal gelijk zijn qua prijs…

Trl: ja van mij mag het januari zijn hoor :wink:

Nou, eerlijk gezegd hoeft die Kerstperiode voor mij ook niet zo, ben ook altijd blij als het weer januari is. Maar het is er nou eenmaal, dus doe er maar aan mee. Maar wel een “echte”, er is al zoveel nep aan die kerst!
Maar in de donkere tijd vind ik het toch wel gezellig, die lichtjes enzo.
Ik denk alleen dat er van “vieren” dit jaar niet veel zal komen, zal wel moeten werken, denk ik.
**
@ Bloem…uit bed, ja, maar wakker ook??? :slapen: Ik heb altijd nogal wat opstartproblemen 's morgens.

@Cyn: Dat is dus niet zo, heb het ook ondervonden. Heb wel een verschilletje, reis naar jamaica, zelfde datum, zelfde reisorganisatie… d-reuzen hou je vast …€3764,- en bij de vlaai 2666,-

jeetje wat een verschillen allemaal! daar kun je nog eens een keer extra van gaan!

@ miere ja nou ja, redelijk, ben al weer hard aan t werk hoor…

Toos: meen je dat nou??? waar slaat dan nou op?? Ik weet wel dat zij standaard altijd de duurste kamer aanhouden… Dus daar zal het wel mee te maken hebben… Boek je niet via de vk??

Volgens anvr mag dit dus echt niet!!!

@Bloem: Precies en ik betaal nog minder, het geeft aan dat het echt de moeite loont om prijzen te vergelijken.

@Cyn: Ja ik boek bij VK en dat scheelde nog behoorlijk wat.

Via Vmde trvel zeker??

Nee, hub had de offerte aangevraagd en kreeg hem uit zaandam. Die wist niet dat hij bij jou moest zijn

Toos: Z**ndam vinden wij niet erg… Die kennen wij wel heel goed… Travelshop of Toerkoop???
:wink:

Travelshop