TTT deel 134/2 nieuwe poging!

:dag:

Alles goed??

Beps: hihi sorry maar zag het wel voor me… Ben blij dat je “niets” hebt! :kus:

Zo meiden weer een dag voorbij… :wub: Nu weer aan het werk… Vrijdag begint het offerfeest, dus val zondag weer met mijn neus in de boter… haha…

:dag:

@Roanna: Toch wel leuk als je straks alles nieuw krijgt. En kokkie zal er ook vast wel blij mee zijn.
@Cyn::dag:

@Toos: Ja, vast wel. Toch? Ik hoop het in ieder geval van wel.

@Cynthia: Oei… ook spannend hoor!! Nog maar een paar dagen. En dan >>> naar :wub:

Roanna: :wub: jaa brrr heel spannend!!!

goedemorgen meiden…

wat een woei hier zeg, je wordt van de weg afgeblazen…pffff.

Beps ik zie je zo languit gaan, gelukkig geen ernstige dingen, voor hetzelfde geld heb je een wit voetje.
Ik heb ooit ook eens zo’n schuiver gemaakt, was toen ik voor de medische keuring moest van de post, was ik 3 weken daarvoor bevallen en moest een potje urine vullen, kom ik terug op de gang ligt er water op de grond, nou ik schoof zo met potje pies en al door de gang…was ook lekker voor mijn buikspiertjes maar niet heus, zakte als een drilpudding op de grond.
Tlr. C alvast de prik gehad
Roanna leuk hoor kijken in de showroom, krijg je allerlei ideetjes van wat handig en makkelijk is.
Toos blijven bij jou de pannen nog wel op het huis liggen??
Cynnie volop aan het aftellen, sunexpre. ik heb er nog nooit mee gevlogen, maar vind alle turken wel goed.

Viva: tsja ik hou niet zo van een buitenlandse maatschappij… maar goed… Komt vast wel goed :wink:

Ladies…i am going now. :dag:

Iedereen een fijne dag verder.

@Viva: Ook weer zo’n mooi verhaal van die uitglijder. hi, hi.

:dag: :dag:

@Viva: Het waait hier ook behoorlijk hard. Ja hoor de pannen blijven wel liggen, die zijn verankerd als t goed is. Het zijn l*llige dingen als het je overkomt dat je een schuiver maakt, maar ik vind het altijd wel komisch. Ik heb het een paar jaar geleden op schiphol gehad ,op de
band naar de gate. Zag dat de beautycase niet goed dicht was, wilde dat doen en ging dus ook onderuit. Het duurde even, maar kon er wel om lachen

hahahaha, Toos, mind your step dus…alleen had je het niet gehoord, …ach iedereen heeft wel zo’n verhaal van uitglijders…of ff snel naar de bus rennen door de regen en dan op het zebrapad, op het witte gedeelte helemaal plat op je bakkes gaan, heb ik ook gehad, kon zo weer terug naar huis, was helemaal verzopen en onder de blubber…

zo ga ff verder en dan even naar het tuincentrum, moet nog een bon halen en haardgel…dus ik trotseer de wind straks, maar eerst nog ff stofzuigen, en de pot schrobben…

• Of in Manavgat van de stoep lazeren, bijna onder de dolmus vallen en daardoor je enkelbanden scheuren… Toen niet zo leuk… nu erg lachwekkend… :smiley: *

Wij gaan morgenavond naar een tuincentrum, daar hebben ze een x-mas shopping avond. Zaterdag willen we naar introtuin in halsteren, die hebben altijd een mooi kerstgebeuren

Heb jaren een rood/zilveren boom gehad, wil dit jaar brons of paars. Maar eens kijken wat voor ideeeen ze hebben

ik ben begonnen met een zilveren boom, toen rood en zilver, toen helemaal rood, toen roze met paars en nu al sinds jaar en dag goud, roomwit en brons. Heb al wel clusterverlichting, is zo mooi, maar wel erg aan de prijs…zitten nu 2 strengen in en die krengen kosten 80 euro per stuk.

Wat is clusterverlichting? Zijn dat van die strengen lampjes die je aan elkaar kan maken? Zag van de week een boom met diep paarse ballen, vond dat ook erg mooi

@beps: heeft gestrekt gelegen! Gelukkig niet ernstig!
@ Toos: haar dakpannen zijn verankerd en gaat kijken welke kleur boom het word. Wij hebben al jarenlang brons met een bruinige tint. Klassiek zeg maar. Maar blijft hem ieder jaar super vinden!
@ Viva:gaat de wind trotseren voor schapjes.
@cyn: helemaal in de wolken!!
En toen werd het zwart!

hier ook veel wind, moet straks ook even voor hulppiet spelen en nog even wat cadeautjes in slaan voor mijn neefjes en nichtje!
iedereen een fijne dag! tot later denk ik maar!

Toos,gaat op jacht naar nieuwe ballen voor de kerst,succes.

Cyn,de koffer al weer tevoorschijn gehaald?

Kerst heb ik echt niks mee,nog nooit een boom(pje) gehad ook,voor mij mogen die dagen snel voorbij zijn,en dan valt het dit jaar ook nog eens op vrijdag en zaterdag dus ook nog eens de zondag erachteraan

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon8.gif

Zooo even rustig… wat een drukte…
Wel een stijve arm, pijn in mn enkel…maar komt wel goed

@Cyn: SPANNEND!!!

TRL: nope… nog niet… doe ik pas vrijdagavond denk ik… Of misschien zelfs wel zaterdagavond… haha…

Beps: pffffffff JA!! :wub:

Ik vind de kerstdagen altijd wel gezellig, maar hou absoluut niet van al die verplichtingen, maar relaxed vind ik het wel. Deze kerst 1e dag naar zoon en schoondochter, de 2e eerst op de koffie bij paps (voor het eerst haal ik hem niet op). en dan lekker uit eten met Damber en hubs.
De 3e kerstdag languit op de bank, wat te knabbelen op tafel en een goede film. heerlijk…