@TRL: Ik moet zeggen dat ik van deze prik nogal lang zo een ‘schijf’ houd… (endat het zeurt…)
Ohhh meiden, heb ik een leuk ‘kort’ jurkje op een dikke panty/legging aan, kort laarsjes(ja dat kan nu allemaal met mn ‘nieuwe’ gewicht…) VAL IK OP MN SNUFFERT…op mn werk, in de kantine…zo de gang in…iedereen kijken PFFFFF(ok niet veel pijn, her en der wat beurs, en mn enkel gevoelig…niet echt iets mis hoor…)
@Beps: Had wendy ook na die prik. Koelen met een icepack helpt. Ik had niet meer bijgekomen als ik dat had gezien. Hub is ooit op rhodos in een gootje beland, hij lag bijna in katzwijm en ik ook, maar dan van het lachen @Miere: Zo zei ik dat ook hoor, was blij dat ik even uitgelaten werd
Zo ook ik weer wakker…(nou ja, ok ik ben er…) Vandaag dus de hele dag(en vanavond naar het theater, Veldhuis en Kemper ben benieuwd!) meld me vandaag nog wel
@TRL
Je nichtje de verschijnselen van de mexicaanse griep. Maar hopen dat ze het niet echt heeft he!
De prik op zich vond ik niet pijnlijk, wel daarna dat zeurderige, net zoals na de dtp-vaccinatie. Ik had de volgende ochtend ook een stijve arm toen ik wakker werd.
@Beps
Een schuiver gemaakt op het werk. Hoe is het met je enkel nu?
Vanavond er op uit … veel plezier!!
@Beps: Niets overgehouden van die schuiverd op je “snuffert” ? Geen stijve ledematen? Zag het wel in gedachten een beetje voor me hoor. Nee, ik lach niet!!!
@TRL: Zo, die is binnen en niet eens veel gehuild. Knap van hem hoor!
@Bloem:Thanks. Ik vind het zelf ook best spannend hoor! Voor maandag tekenen en dan… kan ik (nouja) niet meer terug. Laat dan alles in gang zetten en dan wordt het nog spannender.
@Marion: Ik denk al naar kantoor. :dag:
Oh ja, ik vond deze spuit pijnlijker in de arm dan de gewone griepspuit en had een paar dagen last van een wat stijve bovenarm, maar verder geen pijn of opgezwollen plekken. Dat niet en nu voel ik helelmaal niets meer en volgende week de 2e halen. :hihi:
@TRL: Nou, nog niet helemaal. Wel de standaardkleuren van de keuken en het aanrechtblad, maar over de extraatjes nog niet. We krijgen hiervoor binnenkort ook eerst nog een uitnodiging van Bruynz**l en dan kun je alles in de showroom bewonderen en heb dan denk ik meer inzicht hoe ik het zou willen hebben. In ieder geval alwel een hangend toilet i.p.v. een staand toilet enzo.
Ik spreek in de ik vorm, maar kokkie heeft ook enige inspraak hoor. :unibrow:
We zoeken het samen uit!!!