Dat bedoel ik dus, denk dat het met commissie te maken heeft
Dat heb je dan heel keurig gedaan Toos.
Beter zelf bij de touroperator boeken, of een van hun Arkowinkels.
Ja, de prijs die ik nu moet betalen is een mooie prijs. Zelfs mn broer heeft in oktober meer betaald voor een week dan ik nu voor 2 weken
zo dan, dat is niet voor de poes zeg Toos.
Nee gewoon bij een reisburo en geen vlaaienshop
krijg jij orkanen erbij??? voor dat geld
hihihihi
Ladies… ik ga ff eten. Stampot boerenkool met kipfiletje. ![]()
Iedereen eetse en misschien wel tot latersssss :kus: All
Verschil met ADR select en jamaica is 365 euries, hoef ik niet lang over na te denken toch
Ook goed Toos. As ze je ma nie een poot uittrekken. :lol:
Ik doe alles via internet en heel geen reisbureau meer. Al jaren zo.
(Sorry Cyn)
@Viva: Ja gratis en voor noppes:p, nee het is dan geen orkaanseizoen, in oktober wel, maar geen orkaan gezien
@Roanna: Eet smakelijk
Hoi Allemaal,
Was vanmorgen begonnen aan jullie te schrijven maar toen kwam er onverwacht iemand langs, dus ging ff niet door. Ik heb ook niet zoveel te vertellen, heb er een nieuwe hobby bij: kijken naar de regendruppels die langs het raam naar beneden storten. Blèèèèh.
Vanmiddag even met Crazy en dochter boodschapjes gedaan, en ff in een lunchroom bakkie met wat lekkers gedaan, dus ik ben weer uitgelaten voor vandaag.
Heb nu een cake in de oven zitten, krijg morgen Manager van werk op bezoek, met een collega, dus ik dacht, laat ik me eens uitsloven. En nu maar hopen dat ie lukt, anders heb ik alleen een droog spikkulaasie bij de koffie.
Straks aan de prak, is weer dinsdag, dus zoonlief komt weer eten, zuurkool dit keer.
@ Er wordt alweer volop aan vakanties gedacht, leuk voor jullie allemaal. Geen betere pret dan voorpret!
@ En Roanna steeds verder met het huis, leuk hoor, je zal zien dat Kokkie straks nog enthousiaster is dan jij, maar eerst het belangrijkste, huis verkopen! Maar ik begrijp dat jullie gaan huren? Zit je iig niet met een dubbele hypotheek, als het niet direct lukt!
Verder allemaal :kus:, en eet smakelijk voor straks!
Is ook goed te doen, behalve als je eea geregeld moet hebben(zoals bij mn ouders…hulp op de luchthavens ed… BAH!!) Dus voor hen is het wel het makkelijkste om ‘hulp te hebben’ …
Zo op het werk, plotseling morgen werken overdag!
Nu … nu tot 20.30 dus…
Hmmmmmm, ff wat recht zetten. Net onder het piepers jassen bedacht ik me dat het niet zo aardig klinkt, van dat uitlaten. Want het is hartstikke lief van d’r, ze komt elke dag wel even langs, haalt me op voor boodschappen, soms naar haar huis voor een bakkie, gaat met me mee naar ZH…wat moet je zonder zo’n vriendin?? :king:
@Miere: Oh meid toch!!! Om gek van te worden he!!! :disgust: Ennehhhh…over dat woordje uitlaten… we weten wat je bedoelt hoor. Zo zat Toos laatst ook als een van haar kinderen of hubs haar even meenamen voor een uitje. De bedoeling is vast goed. :slywink:
Nu maar hopen dat de cake lukt, anders heb je je weer uit de naad gewerkt voor niets. Ha, ha.
Ja, we gaan van koop naar huur. Kieken maar hoe alles loopt. Hebben vanaf nu, ruim een half tot driekwart jaar de tijd.
@Beps: Dat is ook wel weer zo hoor. Als een reisbureau dat ook voor jullie verzorgd, dan liever zo.
Ik zo weer koffievisite, dus dacht…snel nog ff posten hier.
@Miertje: Waar die vriendin je allemaal niet heen brengt…;)!!
@Roanna: Daarom: paps en mams zitten altijd met die rollator, rolstoelbegeleiding op de luchthavens ed… ze regelen het maar :D!
Zo nog 45 min…en dan naar huis. Dus morgen overdag. Een vestiging is morgen dicht(vergadering) en dus… 4 man/vrouw nodig…
:wub: ik weer online… Kan niet wachten… zijn moeder kwam net ook nog even heel blij voorbij… :wub:
Ik weerr thuis, zo rustig ben maar iets eerder gegaan… morgen tenslotte toch extra uren
@Toos
Is ook zo, nu weet je in wat voor hotel je terecht komt. Ze hebben tenslotte niet overal een likeurbar op de kamer he ![]()
Nee, J hoeft nog niet te worden ingeent. Eerst de risicogroepen en kinderen tot en net 4 jaar. Hij valt er buiten.
@TRL
Als het allemaal net zo vlot verloopt als hier ben je zo weer thuis morgen.
Jammer dat het trainingskamp niet door gaat in Antalya. Was toch een lekker uitje geweest voor je en Zuid Afrika ligt niet aan de deur he.
@Cyn
Niets mis met Sonexpress hoor! Zijn er het laatste jaar ook verschillende keren mee gevlogen. Lekker luxe, in de meeste gevallen leren stoelen.
@Roanna
Druk bezig met puzzelen voor het nieuwe huisje. Leuk om te doen he?
@Beps
Gewandeld iin de regen. De zon is lekkerder natuurlijk maar die meiden moeten er toch uit!
@Miere
Zachtjes tikt de regen … en jij telt de druppels. Dan is het ECHT vervelen. Gelukkig is daar dan Crazy die je oppikt voor een uitje. Klint vriendelijk genoeg he ![]()
@Cyn
Een blije mams … ze ruikt de stroopwafels al waarschijnlijk!!
@ Beps, ja ik geloof dat ze me van het weekend ook al ergens mee naar toe gaat nemen.
@ Toos, mmmmmmm lekker, likeurtjes…jammer dat (ik in ieder geval) je er zo dik van wordt!
@ TRL, jammer, geen excuus om even naar Turkije te gaan voor je cluppie, was toch een goede reden geweest.
@ Cyn, hoeveel uur nog??
**
*Kind weer weg, zuurkool had gesmaakt. Ik dacht dat hij er niet van hield, maar hij zei dus van wel, en ik vind het heerlijk, dus das mooi meegenomen. *
Ga maar ff wat ruimen in huis, morgen hoog bezoek!
:kus:
Miere: nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veel!!!