Toos wat zijn dat voor dingen ?
@Roanna: Joh hebben jullie een Blopper:lol::lol:. Leuk gevonden:D
Ik heb geen idee:paranoid:, misschien gebruiken ze die bij uhhhh 0900 bel me lijnen:unibrow:
Misschien iets voor bejaarde mannen met een poederblusser:tongue:
@Viva: Heb het even niet begrepen. Bij CorendAn en dan bij de vakantiekaa**t, of rechtstreeks bij henzelf?
@Toos en Viva: Ja, dat gaan we ook doen hoor. Ga eerst van de week even met de familie hier overleggen, maar bedankt voor de tips weer. :idea: Ben ik heel blij mee.
Wat ik weleens gehoord heb… vraag me even niet van wie, maar iemand vertelde me ooit dat dweilen in Belgie aftrekvoddekes worden genoemd Moet je toch ook niet aan denken he!!! ![]()
@Toos: Doe jij dat momenteel werken bij de poezenreklame via 0900 lijnen? Heb je geen last van je schouder zeker he?
@Roanna: Ja, kan heel goed met mn schouder:lol:. Verdient lekker hoor, vandaar jamaica;)
Bij die 0900 lijnen is het ook dweilen met de kraan open, vandaar de naam:tongue:
@Toos: Ik dacht ook al zoiets. Dat gaat maar steeds zo ver en zo vaak op vakantie… waar doen ze het van? Maar nu weet ik het dus. Nouja, moet kunnen he!!! ![]()
@Roanna: :D:crybaby:![]()
Ik heb inmiddels ondervonden dat shoppen voor een goeie prijs voor een vakantie loont. Zo hier en daar prijzen bij reisburo’s opgevraagd, allemaal voor dezelfde reis en er blijkt gewoon zo’n 250 euro verschil te zijn. Snap niet hoe het kan, maar het is dus zo.
@Toos: Wist je dat niet dan? Nou, als ik b.v. naar ADR zou willen… loop ik stad en land op het net af, om te zien wie en waar het voordeligst.
Zelfs bij mijn reisje naar turkije is shoppen een goede zaak, zat toch ook mooi ff 190 euro verschil tussen de een en de ander.
Ja ik ook, maar dan zijn het verschillende aanbieders/reisorganisaties. Nu exact dezelfde reis bij dezelfde reisorganisatie, alleen verschillende reisburo’s
Zelfs bij Blopper kan je de hele dag met een treinkaart voor 2 personen door het hele land reizen voor € 27,50. :vak01:Kijk, dat is nogeens leuk!!
Het is maar net hoeveel commissie ze willen vangen denk ik.
kun je nagaan wat een reisbureau er aan verdient, ik heb net nog ff gekeken…
bij sudto.rs is hij het duurste scheelt het 214 euro met corend.n.
Hoe kan dat nou? Bij wie heb je nu de optie dan?
Tussendoor ff met eten bezig.
ja echt wel, en bij jou is het nog een verre reis, bij mij een gewone eigenlijk.
Dames… een reisbureau is niet hetzelfde als een touroperator hoor!
Daarom vroeg ik me af hoe het kan, dat reisbureau’s zoveel verschillen, want het komt vaak van dezelfde touroperator.
D-reuzen zat gewoon €250,-p.p boven de prijs van de vlaai en ik betaal nu zo’n 140 minder dan wat ik bij de vlaai zou moeten betalen als ik daar had geboekt