TTT deel 134/2 nieuwe poging!

nee dat dacht ik dus ook…hij wordt ook heel goed beoordeeld.

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/6973/grand-uysal/

@Beps
Een heel gepuzzel, en waarom voor een paar euro overstappen als je tevreden bent? Nu weet je wat je hebt, bij een ander moet je het maar afwachten.

@Toos
Weer op de koffie bij de collega’s. Is het gezellig dan of heb je zoiets van moet dit nou?
Vakantie weer in optie, nu maar afwachten op hub vrij kan krijgen, in ieder geval is jullie plekje dan al gereserveerd. Weer naar hetzelfde hotel of nu naar een andere plaats?

@Viva
Ook weer in het lijstje. Kan maar vast staan he! Werd ook tijd dat het wat aangevuld werd want het was wel erg kort.

@TRL
De kinderen worden hier vandaag ingeent. Een hele organisatie, 2990 kinderen krijgen de prik. Overal wegwijsborden waar het te doen is want ook van een andere gemeente komen ze naar hier. De ‘grote’ parkeerplaats is speciaal gereserveerd voor de happening en alleen op vertoon van de oproep mag je de parkeerplaats op.

@Marion: Is wel gezellig een beetje bijkletsen met collega’s, maar zie er verder geen nut van in. Willen naar hetzelfde hotel omdat het het meest centraal ligt als je dingen wilt ondernemen. Hebben wel gekeken naar andere hotels, maar afgezien van de prijs (duurder) weten we nu wat we krijgen.
Moet j. ook voor de griepprik?

Viva,ziet er zeker niet verkeerd uit.

Marion,hier morgen allemaal naar de grote sporthal,ben blij dat we vroeg moeten.

Lees net dat me cluppie toch niet op trainingskamp gaat naar Turkije

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif

,speelschema komt niet zo uit,nu gaan ze waarschijnlijk naar Zuid-Afrika.Ach ja hou ik weer centjes in de zak voor juni ofzo

:dag:

Viva: lekker!!! :smiley:

Ik vandaag vrij… beetje wezen shoppen voor in Turkije… allemaal NLe zooi :smiley:
Vlieg met Sunexpress… schijterd die ik ben… Wil eigenlijk helemaal niet met een t*rkse maatschappij… hihi :smiley:

Cyn,ik vlieg ook altijd met Snexpress nooit geen problemen gehad en eten aan boord.Vindt het fijner dan Trns*via. Voor de hele familie inkopen gedaan?

Goedenmiddag.

He, he, daar was ik ook weer eens. Ja, heb het momenteel thuis ook een bietje druk met uitzoekwerkzaamheden. Nee, niet voor de ZV, want ook ik blijf lekker bij de Men**s. Bevalt ons goed en coll. korting ook weer via FNV.

Wij zijn vanmorgen dus naar de woningbouw geweest en alles is zo’n beetje nu in kannen en kruiken. Krijgen nog uitnodiging voor het bij plaatsen van eventuele extra’s bij Bruyn**eel, als we dat natuurlijk zelf ook willen en daar ben ik me nu dus over aan het buigen, samen met kokkie. Wat zullen we er wel en niet bij nemen. Dat wil ik dus even op mijn gemak uitzoeken.

Maar het ziet er allemaal zooooo leuk uit. Krijgen zelfs een aparte lift vanuit de kelderbox voor de fietsen. Nu moeten we voor a.s.maandag definitief beslissen en de rest komt dan later. Het is waarschijnlijk ook wat eerder klaar dan de geplande tijd volgend jaar, dus heb ruim een half jaar tijd om het huis te verkopen. Zal niet meevallen, maar het begin is er. Verder maar even goed voor laten lichten, hoe nu verder enzo.

Zo, lekker ego!!! :unibrow:

Wat weet ik nog?
@Toos: Een vakantie in optie. Gaaaafff!!!
@Cynthia: Aan de inkoop geweest voor zooi om mee te nemen naar :wub: en familie.
@TRL: Vind Sunexp*s best goed en kan het Cynthia aan raden.
@Beps: Nog steeds druk op de boerderie en uitzoeken van ZV. Succes daar mee.
@Bloem: Weer een poging wagen om te gaan werken. Hopenlijk gaat dat goed!!
@Marion: Beetje snotterig nog en daarbij ook heel druk gehad met visite.
@Raak: Die zie ik maar niet!!! Zeker druk met de voddekes zien kwijt te raken. :unibrow:
@Viva: En dan die Viva he!!! Ja hoor, zij staat alweer in het rijtje. Ik heb ook even gekeken Viva en dat ziet er zeker heel fraai uit. Goede keus en lekker weer in de buurt van Oba. Nou, wie weet… >>> Mei wel een mooie tijd. Zijn ooit vanaf 12 Mei daar geweest en zalige temperaturen. :zon02:

@Roanna: Mooi… weer een stap!!!

Ik ben naar het ZV geweest, blijkt dat we hier ook die collectieve korting krijgen: KLAAR!!!
hahahaha Rubbie had m al, alleen ik was niet ‘gekoppeld’ aan Rubbie(te kort bij elkaar denk ik ;))
Daarna de schapjes saampjes gedaan, met de meiden in het bos gewandeld(regen maar ach, was ff lekker) gegeten en nu:

Nu omkleden en naar t werk

@Roanna: Nou is een felicitatie waard hoor. Kan kokkie al een beetje wennen aan het idee? En dan je huis gaan verkopen, maar hopen dat het een beetje snel wil gaan lukken

Pffff… ja meiden… we zijn er nog lang niet en dat besef ik ook wel degelijk, maar ja, ik zeg nog steeds… het begin is er en hopenlijk gaat de rest dan ook een bietje soepel. Iemand hier thuis moest toch de eerste stap zetten en dat was ik… en… och kokkie… pffff. Loopt niet over van enthousiasme, maar doet het ook wel weer een beetje voor mij. We komen er wel uit!!!

Ennehh… ja dank u hoor!!!

@Beps toch!!! Wist je niet dat je qua ZV aan rubbie was gekoppeld? En ZV heeft jullie daar ook nooit op attent gemaakt? Je blijft nu zitten waar je zit, neem ik aan?
Oh en werkse zo!!! :dag:

O Roanna spannend allemaal, en alles nieuw en anders en en en…laat je ook goed voorlichten of er soms subsidie verstrekt wordt.

Roanna,leuk hoor en spannend ook natuurlijk.Straks jullie huisje in de verkoop zetten,hoop dat jullie het snel verkopen.Is het wel bij jullie in de buurt,want anders moet je een stukje verder wandelen.

Beps,werk ze

Dat wordt vanavond dus aan de koffie met gebak he, om het een beetje te vieren…

Ja ik ben helemaal blij, de prijzen bij c.rendon waren niet op de site, maar wel bekend, dus toen ook nog een extra korting van 20 euro (is toch bijna 2x een visum) en toen moest ik het gewoon doen, kan ook nog gratis wisselen wat betreft luchthaven van vertrek, staat nu op rotterdam, maar kan ook nog voor het eind van het jaar gratis als service omzetten naar amsterdam, als daar soms betere tijden zijn.

Roanna wat je huis betreft gewoon 2x een makelaar laten komen, en dan oplevering in overleg…is altijd een mouw aan te passen, en weg is maar weg, en kwijt is maar kwijt.

Nogmaals bedankt!!!

@Viva: Nee, voor huurtoeslag komen we voorlopig niet in aanmerking, vanwege opbrengst eigen huis en dat zal dan teveel zijn. Maargoed, deze huur is nog wel op te brengen met wat we nu hebben.

Enneh… dat van meerdere makelaars ( waardebepaling en dergelijke) die tip had ik bij de woningbouw en later op het werk ook al gekregen. We gaan het zien. Moet eerst een bietje opruimen hier. :tongue:

Bij wie heb je nu dan wel geboekt Viva? Niet bij Senwub?

Wij hebben ook verschillende makelaars laten komen en… zijn 2 keer de mist in gegaan door een verkeerde keus te maken. Dus geef het in handen bij degene bij wie je een goed gevoel hebt en een die niet heel veel huizen in de verkoop heeft. Onze makelaar nam niet meer dan 50 huizen aan om te verkopen en kon hij op die manier alles blijven overzien

Kan me voorstellen dat je er blij mee bent Viva, lekker gevoel hoor

@TRL: Nou, in buurt niet. Lopend is het niet te doen van hier af, maar echt verder weg is het ook weer niet. We gaan nu meer richting centrum en dan in het oude Zuid gedeelte van A’doorn. Woon nu in het nieuwe Zuidgedeelte.

Ook hier is een best wel groot WC met Hemo en alle bekende winkels als Blopper, Zeevrouw, Wibro, Appie en Dirk… enz… op loopafstand. En niet ver van het centrum dus!!!

Heb ook geen idee waar Raak is, zie ze soms online, maar ze zegt niks:crybaby:. Zal het inderdaad te druk hebben met, hoe zeggen ze dat in belgie, de aftrekvoddekes

c.rendon