Wat is het hier stil, waar is iedereen toch?
@toos: ik ben er wel hoor, maar waar de rest is, geen idee
ik was ff lekker tv kijken maar ik ga zo slapen denk ik…
Ik was de boerderij verzorgen…
@bloem: PB
@Toos: ja die Arkevlaai he… Ouders zaten toch nog even rond te kijken… maar het wordt wel ADR, alleen vliegt sunwip met Arkevlaai geloven ze… en daar hebben ze geen zin in hahahahaha, kennen de oudjes niet he,… ze doen maar wat voor hen prettig is…
En toen… ging ik naar bed denk ik…Rubbie morgen (illegaal) thuis… lekker dagje nietsen en daarna werken natuurlijk…![]()
mogguh deze morgen
ik weer richting werk, eens kijken hoe t daar is
ciaoooo
Cynthia: 29 november Izmir ![]()
Cyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
En dan de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
Goede morgen meiden …
Ik ben er ook weer even. Druk geweest de laatste dagen met van alles en nog wat. Veel visite gehad en nog steeds snotterig. Heb het 's avonds dan ook een heel eind gehad. Ik op de bank en J die mijn vissen traint. Toch handig af en toe, een computer verslaafde puber in huis.
Nog niet bijgelezen, 2 pagina’s maar …
@Cyn
Die naar Izmir gaat! Spannend meis … maar je gaat vast en zeker genieten
@Toos
Ook weer geboekt begreep ik. Weer naar Jamaica of zit ik er naast?
@Beps
Gaat in de kimono! En wij zijn natuurlijk heel benieuwd naar de foto’s van de Japanese girls!
Zo ik ben er weer… denk ik…
Rubbie dus een dagje thuis, wij aan het puzzelen of we over moeten stappen met de zorgverzekering. Maar ik denk dat ik voor die 3-5 euro pmnd maar blijf zitten(zooo wat en gepuzzel)
Iedereen werk ze
@Bloemmie: Sterkte weer vandaag…
Goeiemorgen,
Straks weer aan de koffie op mn werk, verder niks te melden
@Marion: Beterschap en doe rustig aan he. Nee nog niet definitief geboekt, staat in optie. Hub weet van de week pas wanneer hij precies vakantie heeft. En ja weer jamaica:wub:
@Beps: Wij vlogen in augustus ook met de vlaai, moet toegeven was niks mis mee. Eigenlijk beter dan met transovio, hadden meer beenruimte. Tja zorgverzekering, heb ook zitten kijken, maar blijf maar zitten waar ik zit
@Toos: voordeel(en nadeel) van Tran-saphia is dat ze vaak vroeg vliegen(en ook terug dus das het nadeel) voor de 2 oudjes is dat toch prettiger… en ach die 150(voor 2 pp) dat mag het ook niet meer zijn denk ik dan… ze moeten vooral boeken waar ze zich prettig voelen!!!
Ja wij ook, gaan zo eens praten over het verlaten van ‘de sterren’ heb ik ook genoeg aan, en bespaard ook ruim 30 euro pmnd(voor 2)
Goedemorgen…pfff hier zooooo druk…nu even de tijd om te reageren, had al wel tussen de bedrijven door meegelezen…
Debacel van ziektekosten, nou laat maar zitten ik zit waar ik zit, en al die toestanden voor een paar euro ik begin er maar niet aan. Hetzelfde met al die pensioenellende…hier wat, daar wat, waardeoverdrachten pfffffffffffffff bleeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhh.
Toos op de koffie
Marion die J. de vissen laat trainen.
Beps , pap en mam al weer aan het kijken voor adr…bevalt ze dus heel goed
Bloem aan het werk.
en toen toen was ik het kwijt.
Cynthia: 29 november Izmir ![]()
Cyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
En dan de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
ik mag in lijstje
Viva,zo niks te doen op het werk en zo weer stapels werk…En wat zie ik jullie ook al lekker geboekt en weer naar Alanya,all in of appartement?
Bloem,weer aan het werk:kus:
Marion,de pap op en laat J de visjes trainen.
Nou ik blijf ook lekker waar ik zit qua zorgverzekering,weet wat ik heb.Morgen C voor de mexicaanse griep prik,we mogen al lekker vroeg tussen 8 en 9.
@Viva: Weer lekker geboekt… in de periode dat wij ooit in een heeeel verrrr verleden de 1ste keer geweest zijn. Lekkere temperaturen, alleen in de avond vonden wij het wat koel…
Nou zo maar eens naar de zorgverzekerdinges
koel in de avond vind ik niet zo heel vervelend
in een appartement met allincl…nog nooit eerder gehad dus.
Dat is ideaal zeg een appartement met all incl. Mag ik vragen hoe het heet?
Zo langzaam aan begint het lijstje weer wat langer te worden
grand uysal family suite is de naam van het hotel/appartement…je kunt kiezen of een appartement of een hotelkamer, ik heb gekozen voor een appartement.
Oke dank je wel,zal eens kijken
@Viva: Geboekt, lekker hoor! Ook iets om naar uit te kijken, ziet er niet verkeerd uit trouwens