@Toos: Oh, super de puper. >>> Zijn jullie zo’n beetje gelijk met ons weg!!! :zon02:
Jammer voor je dochter en nu weer verder solliciteren. Ze zit nu, neem ik aan, nog bij VT.nl?
@Toos: Oh, super de puper. >>> Zijn jullie zo’n beetje gelijk met ons weg!!! :zon02:
Jammer voor je dochter en nu weer verder solliciteren. Ze zit nu, neem ik aan, nog bij VT.nl?
Nee, ze zit bij sjieptickets. Ze vond het jammer dat ze niet aangenomen werd, maar goed ze mag blij zijn dat ze werk heeft
Ach ja, dat is ook zo. Neem me niet kwalijk. Even weer last van de DDDD. ![]()
Ja, tegenwoordig mag je uberhaupt blij zijn dat je werk hebt, maarja, als je ergens met tegenzin werkt, ga je toch verder zoeken en proberen. Ik wens haar succes.
@Toos: lekker hoor… gewoon weer iets in t vooruitzicht!!! Kan er wel jaloers op worden…
@Roanna: Ja ik ga ook zoeken naar een ochtendjas/kimono… brede rand en klaar denk ik…
En dan mn haar opsteken met brede lange pennen…ogen in de streep make-up, en dan slippers erbij
@beps: gaaf dat jullie zoiets gaan doen, komt t ook ergens in te staan?
@Beps: Je kunt je haar opsteken met chinese eetstokjes
@Roanna: Zal het tegen haar zeggen:kus:
@ toos wow das spijkers met koppen slaan! gaan jullie met z’n tweeen of gaat er nog meer familie/vrienden mee…?
@ beps klinkt echt super! ben zeeer benieuwd naar het resultaat
De bedoeling is dat we met zn tweeen gaan, wendy gaat zelf in oktober op huwelijksreis en R. heeft nog geen idee wat ze gaan doen.
@beps: me too!
@Beps: Op de ZM keus zat in kimono’s , maar dat wist je al wel he!!! ![]()
@Toos: Oh, hoe romantisch met z’n beidjes op vakantie. :wub: Hoe bevalt het jullie eigenlijk nu zo met z’n tweetjes thuis, nu alles de deur uit is?
@Linda: Trouwens… leuk fiets op je avatar. Is dat de jouwe?
@roanna: nee haha heb deze foto gemaakt tijdens een bezoekje aan de orchiedeenhoeve, waar mijn schoonzusje nog werkt tot 4 dec, daarna heeft ze haar eigen winkel
@Roanna: Bevalt goed hoor. Heb er erg aan moeten wennen, vond het stil in huis. Maar heb nu wel mn draai gevonden. En de meiden komen allebei regelmatig aanwaaien. Ja romantisch he, heb er alweer zin in. Hebben echt wel gewikt en gewogen vandaag, doen we het wel of toch wat anders. Verschil met de dominicaanse was klein en jamaica is maar 1.5 uur verder vliegen. Plus er zijn nog dingen op Jamaica die we nog graag willen doen
@Toos: Oh zo ja. Nou, ik ben weer helemaal bij en als je dan toch nog wat meer wilt zien van Jamaica is de keus niet zo heel moeilijk he!!
Ja, vreemd is dat in het begin he!! Zo stil in huis. Vond ik toen ook, maar ben het nu ook gewent hoor!
@Linda: Oh, op die fiets!!!
OHHHH ROANNA!!! Toppertjeeeee
Helemaaaaal niet aan gedacht!!! Dus daarheen binnenkort!
@ toos leuk hoor, lekker weer in het lijstje!
@ beps op naar de ZM!! weet je al meer over dit weekend?
@toos: wat is de totale vliegtijd naar Jamaica?
@Linda: Heen met tussenlanding in de dominicaanse zo’n 14 uur en terug rechtstreeks ong 10
Maar ja het is arkevlaai je weet niet zeker of alles op tijd gaat. Soms kan het ff wat langer duren