volgens mij is kr.s ook van box oaaaad en hotolplan
zekerheid voor alles dus…
@Viva: Nee, kros is onderdeel van tiu samen met de vlaai en holland Int, box en hotolplan van aod
Meiden ik ga iets leuks doen(volgende maand…)
Iemand van het hondenforum(voeding) die volgt de vakopleiding fotografie… en zoekt ‘modellen’ maar dan alleen als het baas MET hond(en) is…
En dus volgende maand met de 2 meiden… en in een japanse kimono(enzo… heeft iemand er nog 1 voor me ???) gaan we op de foto(s… haha een shoot) en ik krijg dan natuurlijk alle foto’s op DVD… haha… haha… ikke met de meiden…hahahahah
Hello ladies!!!
Alo: Welkom hier!!! En tsja “even” naar Izmir… Heb er lang over na gedacht… Iedereen hier zei steeds: gaaaa dan!!! haha dus ga ik maar he ![]()
Beps: wow gaaf!!! Sorry heb ook geen kimono ![]()
Trl: nee slecht geslapen… kan niet eten, ben misselijk en heb hoofdpijn… Fijn he een “vakantie” plannen hahaha…
Outlet shoppen in Söke??? MEEN JE DAT NOU!! ![]()
Ohhh meiden… ik kan jullie niet in woorden uitdrukken hoe blij M. was op msn/webcam gister… Echt… het was zo schattig om te zien… Hij vertelde dat hij mij met zijn broer met de auto komt ophalen… dus ik vertelde hem dat ik om 13.30 al landt… haha en toen werdt hij helemaal gek… Hij wist niet dat ik ook meteen maar een ticket had gekocht… :biggrin:
Ik heb er zin in, vind het wel super spannend allemaal… Maar goed… ik laat het wel over me heen komen
Hij heeft inmiddels al allemaal dingen bedacht… moeten naar Kusa, Izmir, Söke, Aydin (oh oh, ben blij dat Y. in Antalya werkt :biggrin:) en naar Efeze… haha… en dat allemaal in 7 dagen
Kreeg vanmorgen alweer een smsje: askim… 6 nachten duurt nog zo lang… haha…
:wub:
Nou meiden… sorry hoor… maar ben gewoon een beetje overdonderd ofzo…
:unibrow:
@Cynthia ik weet een beetje hoe jij je voelt. Ik ben afgelopen zomer zo naar Turkije gegaan. Kreeg de uitnodiging om te komen bij V en vond het heel eng. Ik heb 10 geweldige dagen gehad. V moest wel gewoon werken maar ik heb me prima vermaakt. Ik zou zo weer gaan
En ik denk dat ik nu voor de tijd beter zal slapen dan ik toen deed. Geniet dus van je trip naar Turkije. Efese is schitterend (ben daar toen ook geweest)
Sterkte de komende dagen!
Cyn,kan het me voorstellen,wat zullen die 6 dagen lang duren…En eindelijk naar Kusa,zie je dat ook eens
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
.Ja in S*ke zit een outlet shopping Center stelt niet veel voor maar wel leuk om eens heen te gaan,maar je week zit al bijna volgepland zie ik…
Alo,welkom hier.
@alo: welkom hier!!!
@cyn: WOWIE!!! Super man ECHT wel!!!
@Beps: zere arm van prik. Ouders gaan boeken met vrienden richting ADR!
wat een piep weer! nou ga de honden uitlaten!
Misschien tot later!
Alo: :wub:
Trl: jaaa kusa eindelijk!!
Haha… misschien in juni ofzo dan wel samen met M. op vakantie in Kusa ![]()
Cyn,wie weet kom ik je dan wel tegen in juni ![]()
Misschien zitten we dan wel bij jullie in het appartement ![]()
Jaaa gezellig,owww wil ook wel terug…
mogguh ladies
@ beps leuk!!! heb ook geen kimono maar dat zal t grootste probleem niet zijn. gaaf hoor ben zeer benieuwd
@ cyn lekker stuiteren!! hihi leuk hoor
Bloem:
:wub:
@toos
Het wordt juni en dan ADR of Side Star Beach.
@Beps: Fotomodel met de honden, leuk hoor. Heb ook geen kaftan voor je
@MK: Allebei leuke hotels denk ik
Ik ben weg!!! :dag:
:dag: Cynthia… Fijne avond.
@Beps: Zo zeg! Jullie gevraagd als fotomodel. Gaaf!!! Nee, heb ook geen kimono. Wel als ochtenjas, maar denk niet dat die past.
Verder rustig geweest hier. Iedereen toch al wel een bietje met de vakantie bezig. Hmmm… Side? Ook maar eens even naar kijken. Nog niet geweest.
@Toos: :dag: Heeft je dochter alweer wat gehoord van die andere sollicitatie?
@Roanna: :dag:, Ja is niks geworden. Heeft nog een sollicitatie lopen, dus maar weer verder hopen. Ja met vakantie bezig geweest vandaag, ga morgen een reis jamaica in optie laten zetten. Hub weet nog niet precies wanneer hij weg kan. Het wordt 10 of 17 juni