Ik ga ook zo naar mn mandje, zit te tollen op de bank :slapen:en heb niet eens een neut op.
Welterusten en tot morgen maar weer:kus::dag:
@roanna: ik zit nog met laptop op de bank, R kijkt naar P*ter R, ik ga straks slapen
@ toos owh ik dacht dat je hubs toen ook mee was
nou ja
je snapte em wel
gaap ik ben ook moehooee… slaapie doen…
@bloem: slaap lekker!
Ik ga ook afsluiten, slaap lekker allemaal en tot morgen
Cynthia: 29 november Izmir ![]()
Cyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
En dan de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
Ik ben wakker, zo naar de HA voor De Griepprik(Mex) en vanaaf werken…
Toos,volgend jaar geen Turkije voor jullie,maar wel mooie andere landen.
Mk,lekker kunnen uitslapen gisteren.
Raak,waar zit je???
Beps,de ouders zijn er ook uit,dus geen Kusa meer voor hun?
Cyn,Beetje kunnen slapen vannacht? Spannend hoor gelijk bij:wub: en zijn familie thuis.Lekker outlet shoppen in S*ke.
Bloem,hoe gaat tie?
Fijne dag allemaal
@Toos: Mooie vooruitzichten… wie weet een weekje tussendoor er nog uit!
@TRL: Nee, door de enthousiaste verhalen willen De Vrienden het wel eens met eigen ogen zien. En omdat het eerder (met vroegboek) goedkoper dan duurder geworden is… ach waarom dan niet
Ik zo maar eens weg…
@llen: :kus:…
moggel ik ben er wel maar veel te druk hierzo, dus ik sluit me bij de mooie updates aan.
Alo welkom hier…en kwebbel lekker mee.
ik op meesleesstand…iedereen een werkzame dag.
Goeiemorgen,
Wat een takkenweer. Niks te melden sinds gisteravond.
@Beps: Succes met de griepprik
Ook goedemorgen all. :dag:
@Beps: Gaan ze bij Zonwop boeken, of bij de Neckervrouw?
Griepprik al gehaald?
Ik heb net een offerte (die ik had aangevraagd) onvangen van Sander…, maar wel aardig aan de prijs vond ik, dus moet er nog even over nadenken. :so:
Verder heb ik ook niet veel nieuws te melden, dus daarom ladies… een fijne dag allen. :dag:
@Roanna::dag:, heb er erg in dat S. nergens bij aangesloten is he. Als ik naar de prijzen kijk, lijkt het alof het hoogseizoen eerder begint, is bij zonwob ook zo. Vanaf zeg naar 19 juni betaal je dik door de 1000 euries voor 2 weken en dat hebben we dit jaar echt niet betaald
Wij hebben bij neckermann 1049 euro pp voor 2 wkn select betaald, nu bij neckervrouw voor dezelfde periode 1020… dus zelfde prijs…
Griepprik erin, deze is niet prettig dus…prikkelend ofzo… licht auwwie(niet pijn maar onprettig)
Maar goed ik ga niet eens kijken, ik kan toch niet
@Toos: :dag: Klopt Toos, maar de ouders van Beps zouden begin Juni kunnen/willen vertrekken en dan zijnj de prizen bij Zunwab wel mooi, maar niet als je zoals als ik, na de 20e kan/wil.
Maargoed, er komen er nog meer uit dus wachten we die prijzen ff af anders, wat ik al eerder zei… maar eens een andere bestemmig. :drugged:
Tot nu toe ben ik het voordeligst uit naar ADR bij Kros reizen.nl met de FNV korting.
@Beps: Ik wou het niet direkt zeggen, maar zo heb ik die prik ook ervaren. Auwi… dus en volgende dag bietje stijve bovenarm. :kus: Erop!!!
Wendy had ook een zere arm, hub heeft nergens last van gehad
ik krijg geen prik, hoef hem ook niet…
Alle prijzen zijn toch nog niet binnen???
@Viva: Nee niet alle prijzen zijn er, maar wel veel. Box en Oaaad zijn net als altijd de laatste
Ik de prik vanwege de hart’klachten’ (zo overdreven maar goed)
@Roanna: ik wist het al, ouders hadden m al he…