TTT deel 134/2 nieuwe poging!

Jamaica is nog niet zeker hoor, zijn nog aan het kijken. De prijzen vallen me alles mee, dus wie weet. Hub wil volgend jaar echt niet meer naar ADR, eigenlijk dit jaar ook niet maar omdat ik graag wilde, zijn we toch gegaan.

Nee ik heb ze nog nergens gezien. Niks voor kokkie, heeft hij er een gepast dan of is de slurf zo lang?

@Toos: Oh, da’s jammer dan. Misschien als ik zo’n mooi slipje voor je hubs koop? :wink: Dat ie dan nog een keer over te halen is? :wink:

Nee hoor, grapje. Jamaica heeft nu even jullie voorkeur en dat moet ook kunnen.

@Toos: Ja, veuls te lang!!! Kon die denk ik wel 2 x in!! :tongue:

@roanna: dit jaar na adr 5 dagen met R. naar de Moezel geweest

jaaaajjaaa… daarom is hij zelfs 2x gegaan :wink:

Dank jullie wel voor de welkoms woorden :slight_smile:

Ik ben erg jaloers op de mensen die al volop vakanties aan het plannen zijn voor de zomer. En dan Cynthia die “even” naar Izmir gaat. Super!

Of ik komend jaar met vakantie ga weet ik nu nog niet. Afhankelijk hoe ik er financieel ervoor sta vermoed ik. In ieder geval niet in de zomer (juli/augustus) dat lukt niet met mijn werk. Maar goed dan is het toch te warm in Turkije :wink:
Ik ga even naar mijn bed.
Fijne avond nog samen.

@Linda: Moezel? Oh, ook gezellig toch!!!

Mijn ouders gaan morgen boeken met De Vrienden…(zij hebben ook hun plekje daar gevonden dus…)

Ik ga naar bed…
Trusten alll

@roanna: ja eerst 15 dagen met Jac naar adr en daarna nog 5 dagen met R naar de Moezel, heb echt genoten

Denk dat zo’n slipje niet helpt:disgust:, hij vind dat er geen uitdaging is om naar toe te gaan. En eigenlijk ben ik het daar wel mee eens en hebben we allebei wel een beetje ons hart verloren in jamaica. Maar goed we zien wel, wie weet wordt het uiteindelijk wel texel

@beps: Fijn dat je ouders het zo naar hun zin hebben in adr, slaap lekker en tot morgen

@Alo: Wij gaan ook niet in hoogzomer hoor. Veuls te duur, te druk en te heet. Gaan als het kan, het lieftst in het voor en najaar een weekje naar de zon en de laatste jaren is dat Turkije.

Weltrusten voor zo.

Goh, er is ook een of andere marathon op tv. :idea:

@Bloem; Ik ben 2 keer geweest, hub niet, die is alleen in juni geweest

@roanna: wij hebben volgend jaar eerst de corsoweek en het bloemencorso hier in v. daarna lekker met z’n tweetjes op vakantie

Voor degene die gaan slapen… Welterusten:slapen::dag:

@Beps: Oh, ook gaaf voor hen allen. Nu toch definitief? Wel jammer voor jullie, maar die tijd komt echt nog wel eens en wat ik al weleens eerder heb gezegd, jullie krijgen volgend jaar ook iets heel moois. Echt wel!!!

Jij ook trusten voor zo :dag: :slapen:

@toos: ook weltrusten voor zo

@Linda; Ook slaap lekker

Nouja, als jullie allemaal naar bed gaan, ga ik ook maar. Ben ook best wel een bietje moe van dat geslenter van vandaag, alhoewel het wel een leuke dag was.

Weltrusten all en tot morgen ofzo.

:kus: All :slapen: :dag: