TTT deel 134/2 nieuwe poging!

Gelukkig, ff opnieuw opgestart, en nou doet ie weer normaal.

Zo ik thuis, net gegeten(wokprut met rijst…jammie was lekker) en nu aan de opruimen en de boerderij!!

Merhaba,
Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Anja, ben 41 lentes jong, moeder van een zoon van 17 (en 2 dagen :-)) en een dochter van 18 (januari 19). In december 2007 voor het eerst naar Turkije geweest en vond het geweldig! Dit jaar nu 3x geweest. Tot nu toe rondreizen gedaan en daardoor al veel van Turkije gezien. Veel hoogte punten, kan niet zeggen dat is het mooiste. Volgens mij is het hele land mooi en de bevolking ontzettend aardig. Heel veel cultuur wat bewaard is gebleven. Gewoon een geweldig land en een heerlijk klimaat.

Ik lees nu een week mee op deze site en vond het tijd worden dat ik mezelf voorstelde, voel me anders een gluurder. Nu niet meer :slight_smile:

Vraagje over afkortingen. Mbt dhr S wordt denk ik een reisbureau genoemd (was met de VB). Is dit een aantrekkelijk geprijst reisbureau? Ik ben aan het rond kijken voor volgend jaar weer te gaan.
Ik lees het wel.

:wub: wieeehieeee ik stuiter nog steeds… Haha en M. zelf ook… :smiley:

@cyn: leuk dat je toch nog dit jaar naar M. kunt en jullie lekker een weekje samen kunnen zijn

Cyn,super dat je gaat en gelijk bij M in huis,leuk hoor,ben blij voor je.

Miere,ok dat snap ik.

Roanna,lekker geshopt op de zm?

Ik weer naar me cluppie geweest en een mooie 1ste helft gezien…

Linda & TRL: jaaa super leuk!! Maar wel ook eng hoor :smiley:

@ Alo welkom welkom welkom!!

S. is een individu die werkt bij het hotel Aegean Dream Resort in Turgutreis. Hij zegt dingen goedkoper te kunnen regelen maar of dit echt zo is…?

@trl: gefeliciteerd met de overwinning van je cluppie!

Goeieavond,
Kom even buurten. Weinig bij te lezen. Wij een rustig weekend gehad, hebben gekeken wat we met de vakantie willen doen. Zijn er denk ik wel uit, zoals het er uitziet geen turkije volgend jaar. Misschien weer jamaica en in ieder geval australie in oktober.

@Alo: Welkom hier
@Cyn: Wat een goed nieuws, spannend!!

@toos
Geen Turkije, geen ADR, weet je zeker dat je zonder kunt :wink:

@linda
Eindelijk van de mailtjes af.

@trl
Naar de voetbal geweest.

@bloem
Een te koude schaatsbaan.

@beps
Lekker vrij dagje gehad gisteren.

@roanna
Naar de ZM geweest.

@raak
Where are you?

@miere
Bezoek van askim.

Wij gisteravond een feestje met vrienden en vanmorgen heeeerlijk uitgeslapen. De kinderen waren voor een nachtje bij mijn moeder. Vandaag op verjaardag naar mijn nichtje en neefje. En nu is het weekend alweer voorbij.

@MK: Een druk, maar vast gezellig weekend gehad. Ja denk wel dat een jaar geen adr gaat lukken. Ik vind de prijzen die ik tot nu toe heb gezien voor dezelfde periode als dit jaar best hoog. Het verschil tussen jamaica en ADR is niet groot, dan is de keuze snel gemaakt.

@toos
Dat is ook wel weer zo.

@cyn
Wat leuk!!! En ook wel een spannend om bij hem thuis te zijn.

@mk: hoe gaat het met M. en G.? En metJ. ?

@MK: Jullie al een idee wat je gaat doen volgende zomer?

Denk dat wij volgend jaar weer met de tent weggaan, waar naar toe nog geen idee

@roanna: hoe was t op de zm?

Goedenavond all :dag:

Allereerst welkom Alo en als je zin hebt of vragen hebt, klets gezellig mee, kom je er vanzelf wel achter hoe het hier zo’n beetje werkt. Leggen we je ook de afkortingen wel uit!!

@Cynthia: Oh…superrrrrrrrrrrrrrr. Zo maar even naar Izmir, naar :wub: toe en ook nog bij hun thuis mogen logeren. Toe maar weer. Heerlijk voor je hoor!

@Toos:Wat zeg ie mie noe? Volgend jaar geen ADR? Ik hoor het je nog zeggen. Maar die reis naar Australie en ofcourse Jamaica zijn ook de moeite waard hoor. Waren vandaag met een Indische dame uit Australie, die bij mijn schoonfamilie logeert en ook mee waren, naar de zwarte markt geweest. So cute, want ze spreekt geen Nederlands. ( Alleen Engels en Maleis ) Wou steeds alles weten wat het een en ander betekende. Hi, hi.

@Linda: Oh, wat romantisch in de tent. :wub: Moet je dit weer hebben. Lekker tegen mekaar aan.

Verder weet ik het even niet meer. Ja, zijn dus naar de ZM (zwarte markt) geweest en heb niet veul gescoord dit keer. Alleen een leuk ondergoedsetje. Zag trouwens wel hele leuke slurfslipjes voor de mannen. :tongue: Had ze eerst nog willen kopen, maarja ik zie jullie mannen voorlopig toch niet en tegen die tijd van wel, is het weer uit de mode.

@Roanna; Slurfslipjes:D, die zou ik wel willen zien, haha

Hebbie die nog nooit gezien dan?
Zijn damesstrings en aan de voorkant zit dan zo’n lang ding. Vraag me niet waarvoor? :redface: Ik denk persoonlijk dat het meer voor mannen is, die zich soms weleens in vrouwenkleding hullen. Anders zou ik het ook niet weten!! Ik zie kokkie er in ieder geval niet in lopen. :crybaby::lol: ( veuls te lang, pas nie )